Chapter 61

3.7K 202 16
                                    

Gapend loop ik naar Nasserdinne. Het is rond 3 uur in de nacht denk ik.

Ik sus Nasserdinne die een nachtmerrie heeft. Na een kwartiertje valt hij weer in slaap. Vermoeid loop ik terug naar ons bed.

Ik ga liggen onder de dekens.

Ik hoor wat gemompel uit Nourdinne zijn mond en voel dan al snel zijn arm rond mijn middel. Dan hoor ik weer zijn regelmatige ademhaling wat betekent dat hij lekker slaapt. Kon ik ook maar zo lekker slapen, maar dat gaat niet.

Ik kan niet meer slapen.

Mijn gedachtes vliegen naar wat Nourdinne me een paar dagen geleden zei.

Dat hij nog een kind wil. Hij wil nog een kind met mij.

Eigenlijk is dat een best goed idee. Als ik binnekort zwanger raak dan zal er ongeveer wat minder dan  2 jaar verschil zitten tussen Nasserdinne en de andere baby.

Ik snap eigenlijk niet waarom ik er zo over twijfelde.

We zijn getrouwd, kinderen krijgen is normaal. We hebben heel vaak geslachtsgemeenschap oftewel seks. Maar dan met condoom.

Misschien moet ik gewoon zeggen dat ik nog een kind wil.

Het is wel heeel zwaar. Echt heel zwaar. Bloed, zweet en tranen. Slapeloze nachten. Kramp. Pijn. Emotiewisselingen. Dikke buik.

Veel nadelen zitten aan een zwangerschap.

Maar het gaat om het mooie geschenk wat je er voor terug krijgt. Het prachige geschenk..
Een kind.

Mijn oogleden beginnen zwaar te worden en al snel gaap ik.

Ohja, ik ben moe.

Al snel val ik 1 2 3 in slaap.

-

Ik pers nog wat Sinasappelsap. Nourdinne en ik zijn der dol op. Maar echt.

Ik leg het op tafel naast broodjes. Ik zeg eerlijk het ontbijt ziet er heerlijk uit.

Nourdinne gaat zitten en kijkt me lief aan.

Ik pak nog snel een paar messen en leg het neer. Ik zet nog snel een raam open en ik ga zitten.

Het is super warm buiten, dat mag ook wel in Nederland. Aangezien het midden in de zomervakantie is. Over een kleine 2 weken is de zomervakantie officieel klaar. Nourdinne begint volgende week al met werken. Dus over een paar dagen.

"Dankjewel lieverd, voor het heerlijke ontbijt" zegt hij en geeft me een kus.

Ik pak een croissantje en smeer wat aardbeien jam er in.

"Schat, wat wil je vandaag gaan doen?" Zegt hij. Ik haal mijn schouders op. "Wil je wat met je moeder doen?" "Me ma is al met Marouane wat gaan doen" "oh zo leuk" ik knik.

"Het is super warm weer dus zullen we naar scheveningen gaan, terassje pakken?" "Klinkt goed, wel met Nasserdinne toch" "Ja tuurlijk"

We eten verder en praten over een paar dingen die geregeld moeten worden. (Gewoon zakelijke dingen van het huis en geld enzo)

Ik ruim alles op en loop dan naar boven. Nourdinne is gaan douchen.

Ik zie dat Nasserdinne wakker is. "Het schatje" zeg ik en til hem op. Ik praat wat met hem.

"Mammma" zegt hij. "OMG! JE KAN MAMA ZEGGEN" zeg ik blij. "Mammma" zegt hij en aait over mijn wang. Ik knuffel hem en geef hem duizenden kusjes.

"Ik ben zo trots op je lieffie ik hou van je" zeg ik en leg hem op de verschoonmat.

Strijden voor Liefde (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu