Chapter 69

3.6K 197 13
                                    

Nasserdinne slaapt nog steeds op me.

Nourdinne is eten gaan halen voor vanavond en morgen ochtend.

En Marouane en mijn moeder zitten nog bij me.

"Blijft Nourdinne bij je slapen?" Vraagt mijn moeder. "Hij wilt hier blijven maar ik zei dat het beter is als hij met Nasserdinne naar huis gaat en dan morgen weer terug komt"

"Nee nee, nourdinne blijft hier slapen bij jou. Wij nemen Nasserdinne wel mee naar huis" zegt Marouane.

"Hoeft niet, ik wil geen last tot jullie zijn" "Ewa saffi last? We doen het graag, en dan kan jij goed uitrusten en dan is tenminste Nourdinne bij je" zegt mijn moeder.

Ik kijk ze twijfelend aan.

"Het is echt geen probleem wollah, we zorgen goed voor hem en morgen komen we met hem" ik knik.

Me moeder knuffelt me blij. "Dankjulliewel" zeg ik en geef ze beide een kus.

Ik aai over Nasserdinne zijn hoofdje. Hij zit als een roosje te slapen nog steeds op mijn buik. Ik glimlach en geef hem zacht een kusje.

"Zorgt Nourdinne goed voor je?" Vraagt Marouane. Ik knik. Ik ga hem niet vertellen van al onze ruzies. Nour en ik hebben het besproken dus dan is het goed. We komen er samen uit.

Mijn telefoon die gaat af. Ik pak hem op en ik zie dat mijn schoonmoeder me via face time belt. Zo zo ze weet gewoon hoe het moet.

Trouwens me schoonouders zijn 2 dagen geleden terug van Marokko.

Ik neem op en zie haar verschijnen. "Salam" zeg ik blij.

"Salam hbiba! Gaat het beter met je?" Vraagt ze bezorgt. "Ja veel beter alhamdoulilah" "Alhamdoulilah, ik hoorde van Nourdinne dat je in het ziekenhuis ligt meskiena. Ik wou meteen langskomen maar hij zei dat je met je moeder en broer was dus dacht ik laat ik haar eerst bellen" "Oh, ja inderdaad me moeder en broer zijn hier" "doe de groetjes aan hun, ik kom morgen wel langs. Of nee ik kom langs wanneer je tijd hebt" "ik heb altijd tijd voor u, u kunt komen wanneer je wil gelti" ze glimlacht.

"Het is al laat, rust maar goed uit. Dan kom ik morgen inshallah langs. Vind je het erg" "Nee totaal niet, inshallah tot morgen dan" "Inshallah, ik ga je verder niet meer storen. Layshafik hbiba" zegt ze. Ik neem nog afscheid en me moeder klets nog wat met der en dan hang ik op.

"Je hebt een lieve schoonmoeder" zegt mijn moeder. Ik knik.

Me moeder en broer blijven met me tot Nourdinne terug komt. Dus zeker een uur later.

Hij is terug met kleding, eten enzo.

Nasserdinne is inmiddels wakker en ik hem al een flesje gegeven net.

Hij kruipt rond in de kamer.

Ik neem afscheid van mijn moeder en Marouane.

"Zodra je thuis bent komen we ja?" Ik knik. "Rust goed uit"

Als ze weg zijn zucht ik. Ik kijk uit het raam. Ik zie Nourdinne zijn handen wassen.

Ik stap mijn bed uit en ik ga zitten op de rand van mijn bed.

"Wat heb je meegenomen van huis?" Vraag ik.

"Kleding enzo" zegt hij en pakt de tas. "Heb je pyjama mee?" Hij knikt. Ik open de tas en zie allemaal kleding er in gepropt. Niet eens hij vouwt het op ofzo.

Ik ga staan en voel meteen de koude vloer. "Moet ik je helpen?" Ik schud mijn hoofd.

"Kan je de deur dicht doen" hij knikt en doet de deur dicht. Ik trek een schone onderbroek aan. En ik trek een pyjama shortje aan. Want het is warm. Ik trek het ziekenhuis jurkje uit en trek een pyjama shirt aan. Ik trek pantoffels aan.

Ik zie ook een kam en pak het er uit. Ik kam mijn haren goed door en doe het in een losse staart. Ik was mijn gezicht en doe een cremetje op. Ik zie der veel beter uit. Ik doe wat vasaline op. En een beetje parfum.

Ik ruim alles op en leg de tas onder in het kastje.

Ik ga zitten op de rand van het bed.

"Schat" zegt Nourdinne. Ik kijk naar hem.

"Ik hou van je" zegt hij. Ik glimlach. "Ik ook van jou" hij loopt naar me toe en knuffelt me. Ik knuffel hem terug en speel met zijn haren.

"Ohjaa! Ik moet werk bellen" zeg ik. Ik pak mijn telefoon en zoek de nummer van mijn baas.

"Goedeavond Amirah" hoor ik. "Goedenavond" "Wat is er?" "Ik wou melden, dat ik in het ziekenhuis lig en ik kan morgen niet komen werken" "Oh dat is geen probleem! Rust goed uit! Veel beterschap meid" zegt ze. "dankuwel" "Is het ernstig?" "Niet heel erg, maar ik moet hier wel overnachten" "Oh oke, nogmaals rust goed uit en morgen hoef je niet te komen. Beterschap" "dankuwel doegg" "dag" ik hang op.

Ik leg mijn telefoon weg. "En?" "Ja heb morgen vrij" hij knikt.

"Moet je morgen werken?" Vraag ik. "Nee ik heb me afgemeld" ik glimlach kort.

"Wat wil je doen?" "Eten" zeg ik. Hij lacht. "Komt goed prinsesje" zegt hij.

Ik ga goed zitten op het bed en recht. Ik ga in kleermakerszit zitten.

Ik wrijf over mijn buik. Er groeit weer een prins of een prinsesje in mijn buik. Ik ben zo blij!

Nourdinne legt een pizza voor me neus. "Kom hier zitten" zeg ik. Hij gaat tegen over me zitten.

Ik pak een stukje pizza. En neem een hap. Heerlijk.

Hij kijkt me verliefd aan. Ik grinnik. "Niet zo kijken" "Je bent gewoon zo mooi" zegt hij dromerig. Ik word rood. "Ga eten" hij ontwaakt uit zijn trans. En pakt ook een stukje pizza.

-

Het is al best laat. We hebben lekker gegeten en nog een filmpje gekeken

Nourdinne ligt op mijn bed. En ik lig tussen zijn benen met mijn hoofd op zijn borstkas. Ik lig heerlijk.

"Lig je goed?" Vraag ik. "Perfect" ik glimlach en sluit mijn ogen.

"Ben je moe" "Ja" zeg ik gapend. Hij speelt en masseert mijn haren. Waardoor ik bijna in slaap val.

Ik sluit mijn ogen en val in dromenland.

-

Mijn ogen schieten open. Ik lig nog steeds tussen Nourdinne zijn benen. Hij slaapt. Het is super donker.

Ik ren naar de wc en geef alles over wat ik heb gegeten. En nog een keer. Als ik denk dat het klaar is geef ik nog een keer over.

"Amirah?" Hoor ik. Ik geef nog een keer over. Ik voel Nourdinne me vasthouden. Ik sta op en veeg mijn mond af. Ik was mijn gezicht.

Hij spoelt de wc door. Nourdinne houd me goed vast. Ik doe mijn ogen dicht en haal goed adem.

Ik loop rustig terug naar het bed. En houd Nourdinne zijn hand vast. Hij stopt me in het bed en ik leun goed op de kussen. Hij doet een nachtlampje aan.

"Moet ik een dokter halen?" "Nee hoeft niet, het hoort gewoon bij de.." ik val stil. Bijna had ik me zelf versproken. Bijna had ik gezegt bij de zwangerschap.

"Het hoort er gewoon bij, ik ben al de hele tijd misselijk" hij knikt maar wat, hij lijkt me niet te geloven.

"Weet je het zeker?" Ik knik. "Zal ik naast je gaan slapen of daar?" "Uhm.." "ik slaap wel daar, dan heb je ruimte" ik knik. Ik wil wel met hem slapen. Maar ik wil nu ff ruimte hebben en als ik weer moet overgeven wil ik niet het op hem doen.

Ik zie dat Nourdinne het bed klaarmaakt.

Ik sta op. "wat ga je doen?" "Plassen" hij knikt. Ik loop naar de wc en doe mijn ding. Dan ga ik weer terug zitten.

Ik zie dat Nourdinne alles een beetje goed zet. Wat een schatje.

Ik ga liggen. Ik voel lippen op mijn wang. Ik open mijn ogen en ik zie Nourdinne . Ik glimlach kort.

"Slaaplekker prinses" zegt hij. En geeft me nog een paar kusjes. "Slaaplekker" zeg ik zacht.

Ik sluit mijn ogen ik hoor dat hij het licht uit zet en in bed gaat liggen.

Binnen no time val ik in slaap.

Strijden voor Liefde (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu