Chapter 88

3.4K 194 18
                                    

Gapend kijk ik Nasserdinne aan. Hij kijkt me bewonderd aan. Wat me laat glimlachen.

Ik ben helemaal kapot, ik heb niet goed kunnen slapen. Te veel pijn. En echt overal in mijn lichaam. Ik heb echt maar een paar uurtjes geslapen. Elke keer werd ik wakker door dat ik dacht dat Amina me weer zou slaan.

Nasserdinne raakt met zijn kleine handje mijn wang aan.

"Au" zeg ik en kijk pijnlijk. Hij wreef over een pijnlijke plek.

"Solly" zegt hij zielig. "Is niet erg schatje" zeg ik en geef hem een kusje.

"Mamah pijn" zegt hij. Ik knik zachtjes. Hij babbelt wat waar ik niks van versta.

Ik kijk weer op naar lamyae en mijn schoonmoeder en Nourdinne.

Ik klets verder met ze. Terwijl ik zelf wat eet en Nasserdinne eet met me mee.

Ik heb mijn kleine Nasserdinne echt gemist.

Na een dikke anderhalf uur gaan ze weer naar huis, en nemen ze Nasserdinne mee.

Lief van hun, dat ze op Nasserdinne willen passen.

Nourdinne is al de hele dag bij me. Sabrine, met haar gaat het alhamdoulilah goed. Ze ligt nog steeds in haar bedje.

-

Een week later..

Ik lig nog steeds in het ziekenhuis met Sabrine. Ik heb nog steeds last van mijn baarmoeder. Heel erg..

De reden weet ik nog niet, dat zijn ze nog aan het onderzoeken.

Ik heb nog wel last van paar blauwe plekken en schrammetjes. Ze genezen wel maar je ziet ze nog wel.

Nourdinne is elke dag bij me. Hij steunt me super hard.

Mijn moeder, tante en broer zijn er ook bijna elke dag.

En niet te vergeten mijn schoonfamilie en Wissal. Zij steunen me ook hard. Waar ik super blij mee ben.

Mounir is ook 2 keer langsgekomen met zijn zusje. Gelukkig doet Nourdinne normaal tegen hem. Alleen zie ik dat hij hem nog niet volledig vertrouwt. Wat ik wel snap. Maar het heeft tijd nodig.

Ik zit nu te vervelen in mijn bed. Nourdinne is even naar de winkel gegaan.

Ik pak mijn telefoon erbij en doe een paar dingen.

ik ben blij dat ik terug ben dat ik weg van uit die hel. dat mijn dochtertje veilig is en dat ik weer bij mijn familie ben.

Wat betreft Mounir, hij is ook een mens. Iedereen maakt fouten. Als hij het echt meent vergeef ik het hem. En wens ik hem alle geluk. En eerlijk, ik denk ook echt dat hij het echt meent.

En Amina.. ja haar heb ik nog niet gezien/gesproken. En Nourdinne weet dat ze het heeft gedaan. En hij is woedend op haar. En wat er verder met haar gaat gebeuren weet ik nog niet.

-

Ik kijk Nourdinne glimlachend aan. Hij drukt een kus op mijn mond en gaat verder met eten.

Ik neem ook een hapje van mijn visbestilla. Dat zijn lieve moeder bakker heeft gemaakt.

Ik lig hier al 2 weken. Met mij gaat het wel wat beter, alleen ik heb nog erge pijn aan mijn buik en baarmoeder. Het doet verschrikkelijk veel pijn.

Als we klaar zijn met eten ruimt Nourdinne alles op.

Ik kijk naar Sabrine. Ze slaapt. Ze groeit met de dag meer mashallah. Maar ze is nog zo klein. En ze ligt nog steeds in dat glazen bedje. Ze mag er soms uit maar niet al te vaak.

Strijden voor Liefde (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu