Chapter 65

3.4K 225 62
                                    

Zuchtend pak ik Nasserdinne op. "Rustig lieffie, mama is er" ik sus hem een beetje. Hij blijft maar door huilen.

"Zal ik flesje voor je maken?" Ik geef hem zijn speentje en hij kalmeert een beetje.

Ik loop rustig naar beneden. Het is 4 uur in de nacht. Ik heb deze nacht alleen in bed geslapen. Ik weet niet waar Nourdinne is.

Als ik beneden ben zie ik Nourdinne op de bank slapen. Gelukkig. Ik kijk hem ff aan. Maar ik loop dan weg. Ik heb een zwak voor hem, maar ik moet geen medelijden hebben anders geef ik me zelf weer te snel over.

Ik maak een flesje voor Nasserdinne die nog zit te huilen. Ik kijk of het flesje goed is.

Ik loop weer naar boven en ik ga liggen in ons bed. Ik doe een nachtlampje aan. Ik geef hem zijn flesje. En ik kijk naar mijn prachtige zoontje. Zo jong en zo mooi. Als het nodig is zal ik mijn leven voor hem opgeven. Ik hou zo veel van hem.

Ik blijf naar hem kijken en over zijn hoofdje strelen. "Ik hou van je lieffie" fluister ik.

Ik zet de fles weg en laat hem boeren. Ik wil hem in zijn bed leggen. Hij wil niet slapen in zijn eigen bed.

Ik loop weer terug naar ons bed en ga liggen. Met hem naast me. Hij valt al snel in slaap. Glimlachend val ik ook in slaap.

-

Ik word wakker door Nasserdinne die zit te bewegen. Ik wrijf in mijn ogen en ik zie dat hij klaarwakker zit te spelen. Met mijn gezicht. Ik glimlach. Ik geef mijn zoontje een kus. Ik draai om en ik zie dat het 07:10 uur in de ochtend is.

Ik pak hem op en praat met hem waardoor hij lacht. Ik was mijn gezicht en laat hem dan in mijn kamer rond lopen en kruipen.

Ik doe de gordijnen open en een raam. Ik maak het bed op en kam mijn haren en poets mijn tanden. Ik pak Nasserdinne op en loop naar zijn slaapkamer en verschoon zijn luier terwijl hij zit te babbelen. Ik lach met hem mee. Ik laat hem rond kruipen en ruim ook zijn slaapkamer op.

Ik til hem op en neem hem mee naar beneden. Ik zie Nourdinne nog steeds slapen. Hij moet toch werken? Ik kijk op de klok. Hij moet over 3 kwartier vertrekken.

Ik laat Nasserdinne in de grote woonkamer rond kruipen.

Ik loop naar de keuken en maak ontbijt. Ookal ben ik boos op Nourdinne, ik ben zijn vrouw en hoor eten voor hem te maken.

Als ik leg eten voor hem klaar. Ik drink alleen een beetje water. Ik heb geen zin om te ontbijten met hem, ik ontbijt wel als hij weg is.

Ik loop naar de woonkamer en ik zie Nasserdinne bij zijn vader zijn hoofd staan en hem aaien over zijn hoofd. "Ppaa" zegt Nasserdinne. "Pppaa" zegt hij en geeft hem kusjes. Ik glimlach. Er rolt een traan over mijn wang zonder besef. Ik zie Nourdinne langzaam wakker worden en glimlachend Nasserdinne aan kijken. Ik loop snel weg voor dat hij me ziet.

Ik hoor Nasserdinne en Nourdinne lachen. Ik ruim de keuken op. Tot het helemaal glanzend is.

Nasserdinne komt naar me kruipen. "Hey lieffie" zeg ik en til hem op. Ik loop met hem naar de woonkamer en ik zie dat Nourdinne der niet meer is. De kussens en deken waarmee hij heeft geslapen liggen slordig op de bank. Hij weet dat ik niet tegen rommel kan. Ik zucht.

Ik schuif de tafeltje aan de kant zodat Nasserdinne meer ruimte heeft om te kruipen. Ik zet de tv aan en zet Bumba op. Hij begint te lachen. "Bubba!" Zegt hij blij en klapt in zijn handjes. Ik glimlach.

Hij komt naar me toe kruipen en steekt zijn handen naar me toe. Ik til hem op. Hij geeft me allemaal kusjes. Ik glimlach. En geef hem ook een kusje.

Strijden voor Liefde (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu