Chapter 23

4.3K 256 23
                                    

Vandaag is de dag, dat Nourdinne zijn belangrijke feest heeft. Ik ben zo blij voor hem. En hij ook.

Ik kleed Nasserdinne om en pak zijn tas in. Hij gaat lekker naar Wissal. Ze wou heel graag op hem passen.

Ik stap de auto in en rijd naar Wissal. Nourdinne is ff gaan checken of alles goed gaat met de catering, en versiering etc in de zaal.

Ik bel aan. Wissal doet vrolijk open. En groet me uitbundig. Ze rent dan meteen naar Nasserdinne en tilt hem op. Ik lach. Ik sluit de deur achter me.

Haar man gaat wel naar het feest. Wissal is ook uitgenodigd alleen ze voelde der niet zo lekker en ze wou liever op Nasserdinne passen. Ik vroeg der nog of het wel gaat lukken aangezien ze beetje ziek  en zwanger is. Maar ze wou het heel graag.

Ik ga zitten op de bank. "Je bent mijn schatje he" zegt Wissal speels tegen Nasserdinne. En speelt met hem. "Gaat het echt lukken?" "Jaahaa" zegt ze. "Je weet toch hoe je die flesjes moet maken?" "Ja schat geen zorgen maken, ik ga me helemaal concentreren op hem. Geniet maar van jullie avond" ik knuffel der. "Je bent de beste" "Yallah ga maar snel het is al 15:12" "omg ik moet snel gaan kwil nog douchen doei" ik geef der nog een kus en nasserdinne ook en verlaat dan het huis.

Ik rijd richting huis. Ik zie dat de auto van Nourdinne der al staat. Ik parkeer der naast en loop naar binnen.

Nourdinne komt gestresst naar me toe lopen. "Waar was je?" "Nasserdinne naar Wissal brengen" hij knikt en zoent me. Ik ga dr op in. "Waar had ik dit aan te danken?" "Gewoon met beetje gestresst op straks en ik verlangde erg naar je lippen en ze hebben me zeker geholpen" ik knik. Hij zoent me nog een keer. Ik ga der op in en eerlijk ik hem zin in hem. Maar ik moet me klaar maken.

Ik kom dan op adem. "Ik moet me klaarmaken" zeg ik. "Ga je douchen?" Zegt hij. Ik knik. "Kom samen douchen please" ik knik. "Echt?" Zegt hij verbaasd maar toch blij. Ik knik.

Ik kleed me uit en trek mijn badjas aan. "Maar wel snel" hij knikt. Ik loop naar de badkamer. Ik zet de douche aan want bad gaat te lang duren. 

Ik zie hem ook binnekomen met een condoom. Ik rol met mijn ogen en ik doe mijn badjas uit. Ik kam mijn haren en ik ga onder de douche staan.

Hij komt ook de douche cabine in en kijkt me grijnsend aan. Hij zoent me. Ik ga der op in. Ik laat hem na een tijdje los. Hij geeft kusjes in me nek en ik kreun zachtjes. Hij laat me los en ik pak douchegel.

"Mag ik het doen" zegt hij. Ik knik. Met een washandje gaat hij over mijn hele lichaam. Mijn rug. Mijn buik. Mijn borsten. Mijn bil. Mijn benen. Mijn voeten. Mijn armen. Mijn oksles. Mijn handen. Mijn nek. Hij spoelt het af. Dan doe ik het zelfde bij hem. Ik zie dat hij al helemaal stijf is. Hij grijnst.

Hij wil het graag. Dus waarom niet. Ik pak de condoom en scheur hem open. Ik zet het goed en hij komt meteen in me. Kreunend houd hij me goed vast.

-

Hij droogt me af alsof ik een baby ben. "Ik kan het heus wel zelf hoor" zeg ik lachend. "Ik wil het graag doen" ik lach.

"Is dit wel normaal?" "Wat normaal?" "Bijna elke dag sek*" "tuurlijk is dat normaal je bent mijn vrouwtje en we zijn getrouwd dus we doen het zo vaak we willen" ik kijk in zijn fel blauwe ogen. Waar ik weer in verdrink. "En we moeten trouwens alles inhalen dus ja" ik lach. Hij trekt me in een knuffel.

Ik trek mijn ondergoed aan en hij zijn boxer. We laten de badkamer netjes achter. Ik smeer me in met bodylotion. Ik kijk op de klok. Ik heb nog 2 uurtjes. Perfect.

Ik ga in mijn ondergoed op mijn stoeltje zitten achter mijn make up tafel. Ik pak een fohn en fohn mijn haren droog. Dan stijl ik mijn haren een beetje extra. Ookal zijn ze vanzelf al stijl.

Ik pak nivea en doe het op. Ik laat het een beetje intrekken en begin met wenkbrauwen een beetje te tekenen. Ik doe wat concealer op. En foundaition. Ik doe ook mascara, eyeliner en oogschaduw en mix het een beetje met de goeie kleuren. Baking powder. Ik doe dan wat contour. Bronzer. Ik doe nog een beetje extra mascara. En highlighter. Ik pak mijn lipliner en doe de randen goed. En kleur het in met lippenstift. Tevreden kijk ik naar het eindresultaat. Ik had altijd al talent in make up. Ik doe nooit echt veel alleen bij gelegenheden.

Ik sta op. Ik zie Nourdinne naar me kijken. "Prachtig" zegt hij. "Wat lig je daar nog yallah ga je omkleden" zeg ik streng. Lachend kijkt hij me aan en staat dan ook op.

Ik pak mijn gala jurk. En trek het aan. Het is een rode prachtige jurk. Met een opening bij mijn been. Ik trek mijn hakken aan en pak mijn tasje. Ik doe nog wat bijpassende sieraden. En parfum.

Tevreden over het resultaat kijk ik naar Nourdinne. Die der zo hemels er uit ziet! Wow. Ik kijk hem verliefd aan. Hij mij ook.

"Je bent prachtig" zegt hij hees. En hij streelt over mijn armen waardoor ik kippenvel krijg. Hij zoent me. Lachend kijk ik hem aan als we op adem komen. Ik veeg de lippenstift van zijn lippen. We lachen allebei.

Dit heb ik zo gemist he. Zo houd ik weer zielsveel van hem.

"Zullen we gaan prinses?" Zegt hij. Ik knik. Ik trek mijn bontjas aan en pak mij tasje. Hij trekt doet nog wat parfum aan en samen lopen we naar beneden. Hij geeft me nog een kus in me nek. En knijpt in me kont.

We lopen naar zijn auto. Ik ga zitten en zucht. Het is zo koud. Hij komt ook binnen en meteen gaat de verwarming weer aan. Mhm.

Hij start de auto. Ik bel wissal. Ze neemt meteen op.

"Hey" "hey hey" zegt ze vrolijk. "Wat doen jullie?" "Ik geef Nasserdinne zijn flesje heb hem net verschoond" "Ahw zo goed, is ie wel lief?" "Jaa zeker, ookal is ie alleen aan het lachen en om zich heen kijken en slapen" ik lach. "Okee, nog maals bedankt wollah meld me als er wat is ofzo he" "Ja ja geen probleem komt goed" "doeg, geef hem een kusje van mij en nourdinne" "zal ik doen bye bye" zegt ze en hangt op.

"Wissal zeker?" Zegt Nourdinne. "Yepp" "Wat doet onze kleintje" zegt hij lachend. "Drinkt ze flesje hij gaat zo slapen" "Mezian" zegt hij en pakt mijn hand. Hij pakt mijn hand en geeft er kusjes op. En kijkt me verliefd aan. "Let op de weg" zeg ik lachend.

"Wist je nog onze huwelijksreis?" Zegt hij. "Hoe kan ik dat nou vergeten" zeg ik lachend. "Dat was me pas een vakantie" zegt hij lachend. Lachend praten we over herrineringen van onze huwelijksreis.

*******

Jullie zijn echt super lief, ik plaats straks nog eentje beloofd ❤️ (ik ben ook echt lief het word 3 deeltjes op een dag wow)

Strijden voor Liefde (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu