Heyy lezers, veel mensen vroegen om een Q&A en de personages weer op te noemen omdat veel mensen het vergeten. Nou dat ga ik doen.
Spam me maar vol met de vragen! Aan wie je ze ook wil stellen, aan iedereen in dit boek en aan mij. Ik heb er zin in!!
De Personages:
Amirah: (hoofdpersoon) prachtige jonge vrouw. 22 jaar oud. Is getrouwd met Nourdinne en heeft een zoontje Nasserdinne. Ze werkt in kantoor als boekhouder. Ze is een rustig type en ze vergeeft makkelijk iedereen om der heen. Vooral haar man. Ze heeft een moeilijk verleden.
Nourdinne: (hoofdpersoon) knappe jonge man. Is 25 jaar oud. Is getrouwd met Amirah en heeft een zoontje Nasserdinne. Heeft pas een bedrijf opgestart en is er druk mee bezig. Soms wel te druk. Hij houd heel veel van zijn gezin, maar kan soms te boos overkomen. En heeft veel fouten gemaakt in zijn huwelijk.
Nasserdinne: zoontje van Amirah en Nourdinne, op dit moment is ie bijna 1 jaar oud.
Marouane: broer van Amirah en beste vriend van Nourdinne. Is single en is een knappe man. Hij is 25 jaar oud. En werkt in het bedrijf van Nourdinne. Hij houd super veel van zijn zusje (en moeder). Hij heeft ook een moeilijk verleden maar is blij met waar hij nu is. En Wilt graag trouwen maar vind de goeie vrouw maar niet.
Wissal: aller beste vriendin van Amirah, en de enige in heel Amirah der leven die haar zo erg heeft gesteund. Is getrouwd met Souhail en heeft ook een pas geboren baby, Salah. Is een super lieve meid, en prachtig. En weet altijd goeie raad te geven.
Souhail: man van Wissal en beste vriend van Nourdinne en Marouane. Getrouwd met Wissal en heeft een zoontje.
Lamyae: zusje van Nourdinne. Super goede vriendin van Amirah. Is pas getrouwd.
Rayan: broer van Nourdinne en getrouwd met Fatiha en heeft 2 kinderen.
Karima: schoonmoeder van Amirah, dus de moeder van Nourdinne
Riham: moeder van van Amirah en Marouane. Is net gescheiden van Ali. En heeft een heel heel heel erg en moeilijk verleden.
Ali: vader van Amirah en Marouane. De grootste flikker van heel de wereld. Heeft zijn kinderen en vrouw slecht behandelt en een trauma aan hun jeugd gegeven. Is pas gescheiden van Riham en heeft een hoerenhuis geopend in Mexico.
Tarik: goeie vriend van Nourdinne, woont in Dubai
Yassira: vrouw van Tarik, goede vriendin van Amirah geworden. Woont ook in Dubai
Amina: ex van Nourdinne en de stiefzusje van Tarik. Is een echte slet en heel jaloers.
Mounir: iemand die heel zijn leven verliefd is op Amirah, maar ze had het niet door. Hij is heel jaloers, wat hem slechte dingen laat doen
Zeg het maar als ik iemand vergeten ben! En vraag maar raak! Ik wil van IEDEREEN vragen hebben, zoooo laat je gaan....
JE LEEST
Strijden voor Liefde (VOLTOOID)
RomanceAmirah, een jonge vrouw. Die getrouwd is en inmiddels al zwanger is. Maar wat als ze de hele zwangerschap alleen moet mee maken? Ze moet strijden voor liefde, liefde van der man, liefde van der broer, liefde van der ouders, liefde om der heen.. Me...