Chapter 36

4.4K 244 29
                                    

Ik zit in de auto. En Nourdinne stapt in. Hij kijkt me aan.

"Het spijt me Amirah" zegt hij meteen. Ik kijk naar mijn hakken. "Het spijt me echt" "Dat je met een andere vrouw naar bed bent gegaan?" Zeg ik boos. Ik doe wel stoer, maar ik ben kapot bang. 

Ik kijk naar achter en ik zie Nasserdinne als een roosje slapen.

"Mounir heeft Anna ingehuurd en een half miljoen beloofd als zij zo een spul in mijn koffie zou zetten, want zij brengt elke ochtend koffie. Door dat spul was ik me zelf en niet en ze trok me het bed in ik had het niet door wollah. Als ik wist wat ik deed zou ik het nooit hebben gedaan" zegt hij. Een traan ontsnapt uit mijn ooghoek.

Zo heb ik er niet over na gedacht. Zou hij de waarheid spreken? Misschien heeft hij wel gelijk.

"Ik zou je nooit pijn willen doen Amirah. Ik hou zoveel van je. Ik heb alles voor je over. Hoe kan ik mijn mooie vrouwtje die zo veel voor me heeft gedaan, zolang alleen op me heeft gewacht in de steek laten. Hoe zou ik jou met opzet kunnen bedriegen. Alsjeblieft Amirah. Ik hou zoveel van je ik kan niet zonder je, Ik hou van je wollah" zegt hij en hij ook krijgt tranen.

"Als je wil bewijs ik het je, we hebben het gesprek met Anna opgenomen" ik schud met tranen mijn hoofd. "Hoeft niet ik geloof je wel" "Echt?" Ik knik.

"Het spijt me dat ik je pijn heb gedaan het spijt me dat je blut bent door mij het spijt me voor alles en het spijt me voor.." ik onderbreek hem door hem te zoenen. Hij gaat er in mee. Dit heb ik zo erg gemist. Ik ben weer in de hemel. Hij geniet er ook van. Als we eindelijk op adem komen kijkt hij me verliefd aan. 

"Ik hou van je" zegt hij en aait over mijn wang. Hij veegt mijn tranen weg. "Ik zal je nooit meer in de steek laten ik beloof het" hij geeft me nog een kus op de wang.

Hij start de auto en rijd de straat uit. "Waar wil je slapen?" Zegt hij. "Vandaag gewoon bij Marouane omdat al me spullen daar zijn en ik ben moe" hij knikt. "Wanneer kom je naar huis?" "Na de bruiloft" hij knikt. "Ik heb je zo erg gemist he, ik kon zonder jou niet normaal functioneren. Ik miste je zo erg. Ik heb nog nooit zo gehuild" zegt hij. Ik kijk hem betraand aan. Ik heb hem zo erg gemist.

Als we zijn aangekomen tilt hij de maxi cosi. Hij geeft me nog een knuffel. "Je ziet er echt prachtig uit" zegt hij. "Dankjewel" zeg ik blozend.

We lopen naar binnen. Marouane komt naar ons toe lopen. "en??" Zegt hij. Nourdinne knikt. Marouane knuffelt ons blij en gaat dan weer naar de woonkamer. Ik doe mijn hakken uit en ik pak de maxi cosi mee naar boven.

Ik leg Nasserdinne in zijn wiegje en ik haal mijn make up weg. Mijn mascara was al een beetje uitgelopen door het huilen. Ik was mijn gezicht en zet nivea op. Ik kleed me om in een warme pyjama. Ik zet de babyfoon aan en ik loop naar beneden. Ik zie Nourdinne en Marouane fifa spelen.

Ik verwarm het eten wat ik van mijn schoonmoeder heb gekregen en vul het op drie borden. Ik loop naar de woonkamer en leg eentje neer voor Marouane en eentje voor Nourdinne. Ik leg aan de andere kant eentje voor mij.

Ik loop naar de keuken en haal drinken. Ik loop terug naar de woonkamer en ik ga zitten. Ik kijk naar Nourdinne hoe hij geconcentreerd naar het tv scherm kijkt. Terwijl hij met zijn handen de controller bestuurt.

Wat is hij toch mooi. Ik mag van geluk spreken dat ik met hem ben getrouwd. Ik heb hem zo gemist. Oke hij is met een ander in bed geweest. En zoveel kon hij der niet echt aan doen. Ik heb het hem vergeven maar niet vergeten. En als hij nog een keer iets flikt dan ben ik weg.

Marouane loopt de woonkamer uit en loopt naar de keuken. "Waar denk je aan?" Zegt Nourdinne. "Aan ons" zeg ik zacht. Hij glimlacht breed. "Ik hou van je" zegt hij. Marouane komt weer terug maar dan met knoflooksaus in zijn hand.

"Blijf je hier slapen?" Zegt hij. "Isgoed" zegt Nourdinne.

We eten alle drie ons eten op. "Zo hebben mijn schatjes het weer goed gemaakt" zegt Marouane plagend. Ik kijk beschaamd naar de grond. "Ja" hoor ik Nourdinne zeggen. "Eindelijk, ben trots op jullie" ik glimlach klein en ik sta op. Marouane schenkt een glas in en Nourdinne kijkt me verliefd aan. Hij geeft een knipoog. Ik pak mijn bord. Ik loop naar de keuken.

Ik voel 2 armen om mijn middel. Nourdinne staat achter me. Ik voel zijn warme lichaam tegen me aan. Hij geeft me een kus in mijn nek. Ik geniet ervan. Ik heb dit zo erg gemist.

"Ik kom met je slapen, ik ga eerst nog ff met Marouane chillen en dan kom ik jaa schat" "isgoed maak het niet te laat hea morgen is een belangrijke dag" hij draait me om en zoent me. Zijn lippen heb ik zo erg gemist. "Tuurlijk lieverd" zegt hij.

"Ik ga naar Nasserdinne" zeg ik als ik hem hoor huilen. Hij knikt. Ik pak een flesje water en ik loop naar boven. Ik pak Nasserdinne op. Hij is overstuur.

"Rustig maar schatje Mama is bij je" hij is meteen stil. Meskien. Hij word wakker op een andere plek want hij was net de hele tijd bij Wissal.

Hij kijkt me met zijn felblauwe oogjes aan. Hij spartelt wat en begint weer te huilen. "Heb je trek schatje" zeg ik lief. Ik trek mijn pyjama trui uit en geef hem borstvoeding. Hij drinkt er gulzig van.

Ik kan niet slapen. Hoe moe ik ook ben. Ik denk alleen maar aan Nourdinne. Hoe heb ik het hem zo snel vergeven? Ik hou te veel van hem daarom. Ik kan niet bot tegen hem doen. Het lukt me gewoon niet. Maar ergens ben ik wel blij dat ik het hem heb vergeven. Veel kon hij der niet aan doen zoals ik al zei. Ik had hem zo gemist he.

Ik kijk naar Nasserdinne en ik zie dat hij klaar is. Ik laat hem boeren en al snel valt hij in slaap. Ik leg hem in zijn wiegje. Ik poets snel mijn tanden en zet een wekker. Morgen is een grote dag. Lamyae gaat trouwen! En ze wil perse dat ik met haar tot der bank loop bij elke jurk. Waarom ze mij heeft gekozen weet ik niet. Maar ik heb wel echt een hele goeie band met haar daar ben ik blij om.

Mijn gedachtes worden verstoord door Nourdinne die voorzichtig naar binnen loopt. Hij kleed zich uit en komt enkel in zijn boxer naast me liggen. Hij aait over mijn wang.

Hij ziet me kijken. Hij trekt me tegen zich aan en ik ga liggen in zijn armen. Wat voelt dit vertrouwd zeg. Dit heb ik echt gemist. "Ik hou van je Amirah" zegt hij. "En ik zal je nooit meer in de steek laten"

Strijden voor Liefde (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu