Chapter 46

4.1K 210 19
                                    

PERSPECTIEF NOURDINNE

"Waarom behandel je me zusje zo!" Zegt Marouane boos. Ik blijf stil. Hij heeft gelijk. En dat weet ik dondersgoed. Allemaal spijt borrelt in me op.

Na alles hebben uitgepraat ben ik moe. Ik ben kapot. "Mag ik hier blijven slapen?" Vraag ik. "Ja en Amirah dan" "Ze slaapt sowieso" "morgen ga je meteen naar der toe anders maak ik je af" sist hij. Hij is nog een beetje boos

"Boys ik ga" zegt Souhail. Ik knik. Hij geeft ons allebei een boks. "Let goed op je vrouwtje en zoon" zegt hij en geeft me een schouderklop. "Jij ook bro" hij knikt en loopt de deur uit.

Ik ga naar de logeerkamer wat een lange tijd Amirah der kamer was. Ik ga liggen.

Ik ben zo dom! Ik was blind door de woede. Ik wil mijn prinses geen pijn zien lijden. Ik moet het zo snel mogelijk goed maken.

Ik val in slaap met Amirah in mijn gedachten.

-

Ik rijd naar de winkel. Ik haal allemaal chocolade en lekker eten. Ik haal een grote bos rozen. En een teddybeertje. Ik leg het achter neer.

Ik kijk op mijn iphone 7 plus. Welke telefoon heeft Amirah ook alweer? Ohja iphone 6 ofzo.

Ik rijd naar tmobile en vraag een nieuwe abbenoment aan voor mijn vrouw. Onbeperkt bellen en internetten. Ze verdient het. En een nieuwe nummer zodat die flikkers der niet kunnen lastig vallen. Ik weet dat zie die Iphone 8 plus prachtig vind dus haal ik die erbij.

Ik haal het voor der omdat ze het verdiend. Ze heeft zoveel voor me gedaan. Dan is dit iets kleins. En ik heb haar tel stuk gemaakt dus ja. (Zie omslag voor de iphone)

Ik rijd naar huis. En ik verstop snel de spullen. "Amirah?" Ik hoor niks. Ik loop naar boven. "Amirah" "ja" opgelucht haal ik adem.

"Wat doe je?" "Nasserdinne in bad stoppen" hoor ik haar prachtige stem zeggen. "Oh" ik kleed me om in een short en shirt. Ik ga liggen op ons bed. Ik zucht.

Ik zie der telefoon liggen op het nachtkastje. Ik pak het. Wow er zitten allemaal barsten in. Ik start het en zie der achtergond. Zij en ik op onze bruiloft.Wauw. Dat was pas echt een geweldige dag.

Ik leg der telefoon weg en denk aan mijn mooie Amirah. Ik hou zo veel van der. Niet normaal meer.

Ik ga der nog meer verwennen op vakantie. Dat word pas te gek.

Mijn gedachtes worden verbroken door Amirah die met Nasserdinne in haar armen in een handdoek binnen komt. Der blik kruist met de mijne. Ze loopt snel weg.

Ik hoor der lachen en praten met Nasserdinne. Waardoor mijn hart heelt.

Ze loopt naar beneden en ik ga even later ook naar beneden om mijn excuses aan te bieden.

Ik zie der op de bank Nasserdinne een flesje te geven. Zie ik het nou goed? Huilt ze?

Ik veeg der traan weg en ze lijkt geschrokken.

-

Ik leg der in der bed. Ze is echt moe. Ik ga naast der liggen en ik speel met der haren. Ze sluit der ogen. Ze is zo mooi. Ik heb echt zin in der. Misschien straks als ze is uitgerust. Ze slaapt nu echt. Ik druk een zachte kus op haar voorhoofd.

Ik sta rustig op en dek der goed. Ik loop naar beneden en ruim het een beetje op. Ik verveel me een beetje maar ik bestel dan veel eten. Want ze heeft nog niet gekookt zie ik.

Ik leg de bos rozen op tafel. En alle cadeautjes der bij. Ik steek een paar kaarsjes aan. Ik kijk naar de klok en ik zie dat het al 2 uur voor bij is. De bel gaat. Het eten is er. Ik leg het neer op tafel. Met 2 borden en glazen. Ik zet allemaal drinken erbij. Het ziet er kapot mooi uit.

Ik maak een foto ervan en zet erbij. 'Mijn Prinsesje verrassen💍' plaats ik op mijn Snapchat.

Ik loop naar boven om Amirah wakker te maken. Maar ze is al wakker. Ik zie der der haren kammen. Ik ga achter der staan.

"Lekker geslapen?" "Jaa dat had ik echt ff nodig" "Fijn, ik heb een verrassing voor je" ze bloost. Zo schattig als ze bloost. Ik druk een kus in der nek.

Ze heeft een kort mini shortje aan en een hempje. Ze maakt me alleen maar lastig om in te houden. Ik lik over mijn lippen. Ze kijkt ff bij Nasserdinne. "Slaapt ie nog?" Ze knikt.

"Kom naar de verrassing" ik neem der mee naar beneden. En doe mijn handen voor der ogen. Bij de eettafel, haal ik mijn handen van der ogen.

Ze kijkt met grote ogen naar de tafel. Ze knuffelt me blij. "Dit had echt niet gehoeven" zegt ze. "Alles voor mijn Prinses" ze kust me op mijn lippen. Ik kus der terug. Oh wat verlang ik naar der zeg.

"Een iphone 8 plus?!" Vraagt ze. Ik knik. "Dankjewel! Ik hou van je" "ik hou ook van jou" ik ga zitten en trek der op mijn schoot. Heerlijk.

"Ik heb ook een nieuwe simkaart met nieuwe nummer, dan hoeven die flikkers je niet meer lastig te vallen" "dankjewel" zegt ze zacht. "Kom nu gaan we eten en dan ga je me eens goed verwennen" ze bloost. Cutie.

Ik leg de friet op mijn bord. Ze pakt een cheeseburger. Daar houd ze van. En dat weet ik als de beste.

Ik druk een kus op der nek. "Mhm laat me eten" zegt ze. Ik lach. Samen eten we alles op.

Ik gooi de dozen en zakjes weg. Ze wast de borden en glazen af. Ze pakt de rozen en zet ze in een vaas. "Ze zijn prachtig" zegt ze lief. "Niet zo prachtig als jou" ze bloost. Ik weet dat ik Amirah al blij kan maken met een paar bloemen laatstaan met andere dingen.

"Mhm chocolade" zegt ze. "Bolle" ze legt alles in de kast. En eentje maakt ze open. Ik pak ook eentje en eet het op.

"Kom we gaan je telefoon maken" zeg ik en pak der telefoon en simkaart.

We gaan zitten op de bank. Ik trek der tussen mijn benen en ze leunt op mijn buik. Ik speel met der haren.

Ze pakt de telefoon doos uit. Ze legt de lader en oordoppjes op de tafel en bewondert der nieuwe telefoon. "Hij is echt mooi bsahtek" "jij bedankt" zegt ze en drukt een kusje op mijn hand.

Ze doet de simkaart er in en start de telefoon. Na een tijdje staat er Hallo.

Ze beantwoord al die vragen dingens. Ze verbind met de wifi. En download, Whatsapp, Snapchat, Instagram, Netflix, Spotify, Youtube en nog al die apps.

Ik pak haar telefoon en vergrendel het. "Hier die nummers" zeg ik. Ze neemt der oude telefoon over. En slaat als eerst die van mij op die ze uit der hoofd kent. Ik glimlach breed.

"Maar doe wel zuinig met dit nummer en alleen met de belangrijke mensen met dit nummer want je weet he" "ja ja ik weet, dat ander nummer had ik sowiezo al te lang" ik knik. Ik speel verder met der zachte haren.

Ze stuurt allerlei foto's die ze heeft op der oude telefoon naar der zelf.

Als ze daarmee klaar is stuurt ze naar mij, wissal, marouane, lamyae, mijn moeder, fatiha en nog een paar mensen dat dat haar nummer is. Ze legt der telefoon weg.

Ze draait der om waardoor ze met der buik op mijn buik ligt. Ze kust me. Ik ga der op in. Ik krijg allemaal kriebels van der.

"Dankjewel" zegt ze. Ik grinnik. Ik trek der wat meer naar me toe en rust mijn handen op der kont. Ik kus der weer. En ze gaat er in mee.

Ik heb echt zin in der. Mijn stijve groeit meer. Het drukt tegen der aan. Zodra ze het voelt bloost ze.

"Kom mee naar boven" zegt ze zacht. Samen lopen we naar boven waar we verder gaan met waar we mee bezig waren.

*****

Ik heb tot nu toe alle dagen van de vakantie volgehouden om elke avond een deeltje te plaatsen. I am so sweet 😆

Strijden voor Liefde (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu