Chapter 19

4.2K 292 52
                                    

Ik geef Nasserdinne borstvoeding. Ik lig in Marouane zijn grote bed met Nasserdinne. Marouane heeft aangeboden om hier met Nasserdinne te slapen en dat hij in de logeerkamer slaapt.

Hij heeft me geholpen met omkleden en verzorgen van mijn wondjes. Bij mijn buik zie ik niks maar heb verschrikkelijk veel pijn aan mijn buik.

Ik zucht en ik kijk naar Nasserdinne. Ik houd mijn pink stevig vast en kijkt me met grote ogen aan. Hij is de enige reden dat ik sterk ben gebleven. Hoe zou het tussen mij en Nourdinne gaan als Nasserdinne er niet was.

Huilend laat ik Nasserdine slapen. Mijn telefoon gaat af snel neem ik op zodat Nasserdinne niet wakker word.

"Hallo?" Zeg ik. "Waar ben je!" Hoor ik Nourdinne schreeuwen. "Ik ben bij Marouane" "hoe laat kom je naar huis? Het is al 3 uur in de nacht!" "Ik kom niet ik blijf hier slapen" ik hoor hem hard zuchten. Ik doe me best om mijn tranen in te houden. "Waarom blijf je daar?" Zegt hij rustig "Omdat jij een flikker bent!" zeg ik en hang op. De tranen stromen over mijn wangen. Ik wil recht gaan liggen maar voel dan een harde steek in mijn ribben. Ik haal diep adem.

Ik ga terug liggen hoe ik net lag en ik val huilend in slaap.

-

Ik eet mijn eten op. Nasserdinne doet zijn middagdutje nu. En Marouane is boodschappen gaan doen.

De bel gaat. Ik loop met moeite naar de deur. De pijn prikt door mijn hele lichaam.

Ik doe de deur open en ik zie Nourdinne staan. Geschrokken doe ik de deur dicht. Maar hij houd het tegen met zijn voet.

Hij loopt naar binnen. Hij kijkt me aan. "Wat is er gebeurd!" Zegt hij geschrokken en wilt mijn gezicht aan raken. "Niet aanraken" "wat is er gebeurd? Wie heeft dat gedaan!" "En nu wil je dat wel weten he? Maar als ik jebel neem je niet op" "ja sorry ik was druk bezig" "met?" "Gewoon dingen op werk" "gewoon dingen op werk?" Zeg ik een tikkeltje boos.

"Als Marouane niet meteen had opgenomen in tegen stelling tot jou, was ik dood en was Nasserdinne of ook dood of meegenomen door een creep of daar op straat gebleven alleen" huil ik. Hij kijkt me geschrokken aan.

"Zeg me aub Amirah, wie dit heeft gedaan" ik leg hem alles huilend uit. Hij houd me goed vast tegen zich aan. En troost me. Hoe teleurgesteld ik nu ook ben in hem. Ik heb een zwak voor hem.

Hij veegt mijn tranen weg. "Het spijt me Amirah, wollah ik was zo druk bezig met het openingsfeestje organiseren,het spijt me Amirah wollah" zegt hij en kijkt me intens aan.

Hij probeert me te zoenen maar ik wend mijn gezicht af. "Hoe kan ik het goedmaken?" Ik kijk hem aan. "Dat je gewoon aandacht aan je gezin besteed en optijd thuis komt je was vroeger nooit zo" zeg ik. "Ik beloof je dat ik vanaf nu helemaal op jullie concentreer en zo vroeg mogelijk thuis kom" ik knik. Ik kan niet lang boos blijven. Ik hou van hem. En als hij nog een keer zo iets flikt zal ik wel echt boos doen.

Marouane komt binnen. Als hij de woonkamer binnen komt kijkt hij verbaasd. "Is meneertje eindelijk terug" zegt hij boos. "Waar was je! Je vrouw was bijna dood en waar was jij!" Zegt hij boos. "Saffi Marouane het is al goed" "het is al goed? Het is al goed?! Als je nog een keer mijn zusje zo laat stikken dan eet ik je! Ik ga je braden op de tosti apparaat en ik ga je moes van je maken en eten geven aan mijn vrienden!" Schreeuwt hij boos en loopt naar boven.

"Ik praat wel met hem" zegt Nourdinne en gaat naar boven. Ik volg met mijn ogen hoe hij de deur uit loopt.

Na een tijdje komen ze allebei terug naar beneden en ik kijk ze vragend aan.

-

Ik kleed me met moeite om terwijl Nourdinne naar me kijkt. Als ik mijn broek uit wil doen maar naar beneden moet zakken kreun ik het uit van de pijn die ik voel in mijn ribben. Met moeite sta ik weer recht.

"Kom ik help je wel" zegt Nourdinne die me helpt met omkleden. Ik kijk hem dankbaar aan.

Ik ga in bed liggen en even later voel ik hem naast me.

"Het spijt me Amirah, ik zal vanaf nu helemaal concentreren op jou en Nasserdinne" ik voel een kus op mijn wang. Ik kruip wat dichter tegen hem aan.

"Sorry Amirah, ik weet niet wat me bezielde. Ik hou van je" zegt hij en kust me op mijn mondhoek.

En zo val ik in diepe slaap in de armen van Nourdinne.

*******

Bij de 74 likes ga ik door ❤️

Strijden voor Liefde (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu