Chapter 91

3.6K 211 28
                                    

"Hey Marouane" zeg ik blij. Hij kijkt me glimlachend aan. Hij knuffelt me meteen. Mijn moeder en tante zijn al naar binnen gelopen.

Ik doe de deur achter Marouane dicht. Hij heeft de slapende Nasserdinne in zijn handen.

"Gaat het beter met je?" Vraagt hij en kijkt me bezorgd aan. "Ja hoor, kan altijd beter maar Alhamdoulilah" "En zorgt Nourdinne goed voor je?" "Ja mashallah ik ben echt blij met hem. Hij zorgt heel goed voor me" zeg ik met een glimlach. "Fijn" zegt hij en drukt een dikke kus op mijn wang.

"Waar kan ik hem leggen?" "In zijn slaapkamer, in zijn bed. Heeft hij een luier aan?" Hij knikt en doet zijn schoenen uit en loopt met Nasserdinne naar boven.

Ik loop naar de keuken en ik zie mijn Moeder en tante al hun eten daar neer leggen.

"Ahw echt lief van jullie" zeg ik en geef ze allebei een kus. We kletsen nog en ik help ze met alles sorteren.

Uiteindelijk laten ze mij zitten, en eerlijk.. ik heb het wel nodig. Ik heb weer kramp.

Ik blijf wel bij hun zitten en klets me ze.

Mijn moeder maakt lekker thee en mijn tante zet koekjes en al klaar

We gaan dan in de woonkamer zitten waar Marouane en Nourdinne al zaten te kletsen en voetbal te kijken.

Zo zitten we de hele avond gezellig te kletsen, eten, en met de kids spelen.

Ik hou van mijn Familie..

-

Ik duw het pilletje uit de verpakking. Ik vul een glas met water.

Ik slik het pilletje en neem meteen grote slok water. Na 10 seconden drink ik nog een slok. Nog een en nog een. Tot het hele glas leeg is.

Nourdinne is gaan buiten spelen met Nasserdinne. En dan meteen boodschappen gaan doen. 

Sabrine zit lekker te slapen. Wat ze bijna de hele dag doet.

Ik doe de pilletjes weer in mijn verpakking. Dit zijn trouwens medicijnen voor mijn toetstand. Die ik moet slikken tot dat ze op zijn, en ze zijn volgens mij ongeveer over een week of iets langer op.

Ik leg de glas in de gootsteen en loop op mijn sloffen vermoeid naar de woonkamer. Ik ga soort van liggen met de kruik op mijn buik.

Ik heb verschrikkelijk veel kramp. Je kan het ongeveer vergelijken met erge ongesteldheids pijn. Alleen dit doet wat meer pijn.

Ik wil echt graag weten wat er aan de hand is, wat de reden is dat ik zo veel pijn heb.
Over Morgen gaan we ook naar de dokter. We hebben dan een afspraak voor de uitslag .

Ik pak mijn telefoon en reageer op een paar appjes.
Zuchtend kijk ik voor me uit. Het is verschrikkelijk stil. Ik heb vreselijk veel pijn.
Ik ga recht zitten. En druk de warme kruik wat meer tegen me aan. Ik doe de tv aan en klik op Netflix.

Mijn slaap is helemaal weg. En mijn lichaam is niet van plan in slaap te vallen, hoe moe ik ook ben.
Ik druk op mijn serie en kijk verder naar de aflevering. Om me zelf even af te leiden van de krampen.

-

Ik loop naar de gang om de verwarming wat lager te zetten.  Wat ik ook dus doe.

Mijn ogen vallen op de deur. Er ligt allemaal post bij de deur. Ik pak het op en voel al weer kramp.

Ik loop naar de woonkamer en ik ga zitten en doe de kruik weer op mijn buik.

Ik bekijk de post. Eentje van ING eentje van Rabobank. Eentje van de belastingdienst. Ik leg alle brieven die ik later wel kan lezen op de tafel.

Strijden voor Liefde (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu