Chapter 27

4.7K 220 17
                                    

Zuchtend trek ik mijn jas uit. Ik ben k a p o t. We hebben net Nasserdinne opgehaald van mijn schoonouders. We gingen met Wissal, haar man en Nourdinne naar een restaurantje. Het was super gezellig! Maar ik ben zo moe.

Nasserdinne pak ik op. Hij wil drinken meskien. Ik loop naar boven en ik ga zitten op mijn bed. Ik leg hem op mijn schoot en ik trek mijn blousje uit. Ik haal mijn borst uit mijn bh. Nasserdinne begint gulzig er van te drinken.

We zijn al 2 weken verder van het mini verloving feestje van Lamyae.

Tussen Nourdinne en mij gaat het alsmaar beter. Hij helpt me goed met Alles. En is zo lief!  Ik hou zoveel van hem. Onbeschrijfelijk.

Hij heeft wel een beetje moeite mee dat zijn zusje gaat trouwen. Maar hij moet er mee leren leven.

Nourdinne die de slaapkamer in komt lopen verstoort mijn gedachtes. Hij kijkt me lief aan. "Was leuk he?" Zegt ie. Ik knik. Hij geeft me een kus op me mond en een kus op Nasserdinne zijn wang. Hij trekt zijn trui uit. Ookal is het een beetje donker in de kamer. Het nachtlampje zorgt er voor dat ik zijn sixpack goed kan zien.

Hij trekt ook zijn broek uit en zet het in de was. Hij loopt naar de inloopkast en komt als  snel terug met een boxer in zijn hand. Hij loopt naar de badkamer en even later komt hij terug met een andere boxer aan.

Ik glimlach naar hem. Nasserdinne is klaar en laat hem boeren. "Ik leg hem wel in bed" zegt Nourdinne. Hij tilt hem op en loopt weg. Ik kleed me om in mijn pyjama en ik kam mijn haren. Ik reinig mijn gezicht en zet wat nivea op. Ik poets mijn tanden en ik loop naar beneden. Ik zie dat Nourdinne al de kinderwagen en onze spullen heeft opgeruimd. Ik zet de deur op slot en doe alle lichten uit.

Ik loop naar boven en ik zie Nourdinne al in bed op zijn telefoon. Ik ga naast hem liggen met mijn rug zijn kant op en ik voel al meteen alle vermoeidheid. Ik heb echt slaap nodig. Ik sluit mijn ogen.

Ik voel dat hij beweegt. Hij zet zijn armen om me heen. "Slaaplekker zina" fluistert hij in mijn oor. "Mhm" mompel ik. En val in diepe slaap.

-

Ik wrijf in mijn ogen. Ik heb zo goed geslapen! Ik ga recht zitten. Het is stil in  huis. Mijn ogen vallen op een briefje op mijn nacht kastje.

"Ik ben gaan werken schat, ik heb Nasserdinne flesje gegeven en weer in bed gestopt als het goed is slaapt hij nog. Bel me als je wakker bent . Ik hou van je" staat er met een misvormd hartje. Ik glimlach bij het lezen van het briefje. Ik leg het weer neer op het nachtkastje.

Eerst bidden dan bel ik hem wel. Ik loop naar de badkamer en doe de wassig.

Ik kijk snel bij Nasserdinne in de kamer of hij nog slaapt. Hij slaapt als een roosje. Glimlachend loop ik terug naar de kamer. Ik trek mijn gebedskleding aan en verricht het gebed.

Als ik klaar ben met het gebed voel ik me al een stuk beter. Ik ruim alles op en maak mijn bed op. Ik maak de slaapkamer helemaal netjes.

Ohja! Nourdinne bellen. Ik pak mijn telefoon en druk op zijn nummer. Hij neemt meteen na een paar keer over gaan op. "Prinsesje!" Zegt hij vrolijk. "Salam" "Salam ben je pas wakker?" Zegt hij. "Ja hoezo?" "Nee nee gewoon ik wou zeggen, ik moet nog een paar dingen hier afronden maar ik wil graag met jou en Nasserdinne wat leuks doen" "waar dan?" "Zien we dan wel" "Isgoed kom je ons ophalen dan?" "Dat wou ik nog zeggen, ik ben vanochtend met Rayan mee gereden want hij wou me perse ophalen. Maar kan jij dan de auto nemen en naar hier komen?" "Ja tuurlijk" "Kom dan gelijk naar me kantoor dan zie je hoe het er uit ziet" "isgoed schat" zeg ik. "Isgoed tot straks hbiba" "tot straks" "ik hou van je" "ik ook van jou" ik hoor hem lachen. "Ciao ciao" zeg ik voor dat ik ophang.

Ik beantwoord nog een paar appjes en snaps en zet mijn telefoon terug in de oplader. Ik loop naar beneden. En ik begin een ontbijtje voor me zelf te maken. Na dat ik het op heb maak ik de woonkamer en keuken en gang grondig schoon.

Ik kijk op de klok. Er is al een uur verstreken. Ik loop naar Nasserdinne zijn kamer en ik zie dat hij wakker is en om zich heen zit te kijken en speelt met het speeltje in zijn hand. Glimlachend til ik hem op. "Heeft mijn schatje lekker geslapen?" Hij lacht. Ik geef hem een kusje. Ik neem hem mee naar de slaapkamer en ik leg hem op mijn bed. Ik pak een paar speeltjes en laat hem zich zelf vermaken met de speeltjes. Wat hij nog een beetje moet leren. Zich zelf vermaken met speeltjes etc.

Ik kleed me om in een skinny jeans met wat schrammen. En een stone island truitje. Ik trek zwarte Royaums aan. Horloge, armband, ketting, trouwring, kleine oorbellen. Ik laat mijn stijle haren lekker los. En ik pak mijn tas. Ik leg mijn jas op me bed ik trek hem straks aan en ik kleed Nasserdinne om. Ik wil net zijn jasje aantrekken maar iemand belt aan.

Huh? Wie zou nou aanbellen? Ik pak nasserdinne en met hem in mijn handen loop ik naar beneden. Er word nog een keer aangebeld. Ongeduldig mens. Ik doe open en tot mijn grote schrik zie ik..

Anna.

"Hey" zegt ze. "Hey? Nourdinne is niet thuis he" "Dat weet ik" ik kijk der vragend aan. "Ik kom voor jou" zegt ze dan. "Mag ik nog naar binnen?" Zegt ze en scant me. Verbaasd laat ik der binnen. Nasserdinne is in slaap gevallen. Ik leg hem in de kinderwagen.

Ze gaat meteen zitten op de bank. "Ik moet je wat vertellen" "vertel" zeg ik.

"Een maandje geleden, ben ik naar bed geweest met Je man" "je bent wat?!" "Naar bed geweest met je man" ik voel me misselijk worden. "Je liegt" "Ik lieg echt niet schat, hij is goed in bed hoor" zegt ze met een knipoog. Walgend kijk ik der aan.

Ze pakt der telefoon er bij. Laat dit niet waar zijn.

Ze laat me een filmpje zien. Zelfs 4 filmpjes. Dat is Nourdinne, met anna naakt op Zijn schoot in zijn boxer. De tweede filmpje zoenen ze. En de derde filmpje neuken ze. En de vierde filmpje gaat ie heel hard. De tranen stromen over mijn wangen. Laat dit een droom zijn!

"Geloof je me nu?" Zegt ze. Ik knik. Je ziet zijn hoofd duidelijk op alle filmpjes.

"Kan je ze naar me sturen?" Vraag ik trillend. "Tuurlijk" ik typ mijn nummer in en de filmpjes komen al snel binnen.

"Ik vond dat je het moest weten" zegt ze. Het liefst sla ik der in elkaar. Maar ik heb geen kracht meer. Hij heeft mijn hart gebroken.

"Maar ik moet verder werken" zegt ze en staat op. Ze verlaat zelf het huis. Ik laat me huilend op de grond vallen.

*******

Oei oei Nourdinne toch, wat doe je nou? De spanning zit er na lang wachten in. Geniet er maar van zou ik zeggen. Straks plaats ik wel de vierde deel voor vandaag. Love you babeys ❤️

Strijden voor Liefde (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu