"Doei schatje" zegt Nourdinne. Hij kust me nog een keer. "Ik blijf maar effe weg hoor" zeg ik lachend. "Ja ja ik weet het maar ik verlangde gewoon naar je lippen" ik glimlach.
"Let je goed op Nourdinne? En neem de verschoontas mee naar je moeder" hij knikt. "Ik ga" zeg ik en geef hem een kus op zijn kaaklijn.
Ik loop naar buiten en ik zie Wissal al in der auto.
"3ala slemtek hebben jullie nog ff neukpartijtje gehad ofzo" zegt ze lachend. Ik word knalrood. "Hou je mond" zeg ik hoofdschuddend. Ze schiet in de lach en rijd weg.
"Hoe gaat het met Salah en Souhail?" "Goed, salah verandert met de dag echt een schatje" "Masha Allah dat had Nasserdinne ook ja" "maar hij slaapt en huilt en drinkt alleen maar"
-
Na een anderhalf uurtje hebben gesport. Hebben we een heerlijke massage gehad. Ik heb ook nagels laten zetten. Zie omslag.
-
Wissal zet me af thuis. "Doei schat" "Dankjewel voor deze heerlijke dag" zeg ik. "Jij ook bedankt, voordat je vertrekt kom je wel langs he, met nourdinne en Nasserdinne" "jaa tuurlijk en jullie zijn ook welkom bij ons he" ik geef der een knuffel en loop naar binnen. Blijkbaar is niemand thuis.
Ik pak mijn telefoon en bel Nourdinne. "Salam schat" zegt hij. "Salam waar ben je?" "Net bij me moeder" "En nasserdinne" "hij is ook hier hij zit te spelen met mijn moeder" "Aah oke" "was het leuk?" "Ja was heerlijk" "ik blijf nog ff met me moeder dan kom ik ja" "ja tuurlijk doe rustig aan" "tot straks schat" "tot straks" zeg ik en haak af.
Ik was mijn handen en begin meteen met koken. Het eten ligt in de oven dus ik kan nu een lekkere douche nemen. Ik zet het standje van de oven stukjes lager en ik loop naar boven. En kleed me uit. Ik stap onder de douche en ik maak me zelf helemaal schoon. Ik onthaar me overal.
Telkens denk ik aan mijn moeder. Wat zou zij nu aan het doen zijn? Zou ze ook aan mij denken? Of is me al vergeten?
Ik pak snel mijn telefoon en zie weer allemaal dreigberichtjes. Met een misselijk gevoel leg ik mijn telefoon weg.
Ik droog me af en smeer me in. Ik trek ondergoed aan. In mijn ondergoed ruim ik mijn spullen op. De deur gaat open. Geschrokken kijk ik op. Ik zie Nourdinne staan.
Hij scant me van top tot teen en bijt op zijn lip. Zo sexy als hij doet! "Hey Dametje" zegt hij en komt naar me toe lopen. Ik bloos. Ik voel het gewoon. Hij trekt me tegen zich aan. Hij rust zijn handen op mijn kont.
"Wat zie jij der mooit uit" zegt hij lachend. Ik glimlach. Ik nestel mijn gezicht in zijn nek. Hij knuffelt me stevig. "Gaat alles goed?" Vraagt hij. Ik zucht. "Ik mis mijn moeder" hij gaat zitten en trekt me op zijn schoot.
"Begrijp ik" "Hoeveel ze me ook heeft aangedaan ik mis gewoon de moeder liefde" zeg ik. En veeg mijn traan weg. Nourdinne weet blijkbaar geen raad te geven. Wat ik begrijp. Hij hoeft ook niks te zeggen, als hij maar met me is.
Ik sta op. "Maar ik heb Nasserdinne en jou dat is genoeg" zeg ik en loop naar mijn kledingkast. Ik moet echt mijn koffer inpakken.
Hij komt weer achter me staan. "Ik begrijp dat je je moeder mist, maar ik weet niet wat ik voor je kan doen" "Je hoeft niks te doen ik heb nu mijn eigen gezin en daar ben ik dolgelukkig mee" hij glimlacht. Hij kust me in mijn nek. "Ik moet me omkleden en het eten klaarmaken" zeg ik.
"Verwen je me straks? We hebben het lang niet gedaan" "Ik zie wel" zeg ik en trek een marokkaanse huisjurk aan.
"Waar is Nasserdinne?" "Slaapt in zijn bed" ik knik.
Ik kam mijn haren en zet het in een hoge staart. Ik zet een cremetje op en ik loop naar beneden.
Ik haal het eten uit de oven en laat het afkoelen. Ik maak een salade en dek de tafel. Nourdinne helpt me met de tafel dekken.
We gaan zitten en eten heerlijk eten.
"Nog 3 dagen he" ik knik. "Ik weet niet of ik Marouane wel alleen moet laten" zeg ik. "Hoe bedoel je?" "Hij kan totaal niet koken en heeft geen vrouw die het voor hem gaat doen" "hij red zich wel, zijn beste vriend woont nog bij zijn ouders en hij is daar welkom" "echt?" "Ja hij vertelde dat hij haar beschouwd als moeder" "ahw" zeg ik. "Hij red zich wel en we blijven niet zo lang weg" "Ik ga mijn sleutels aan hem geven" "ja isgoed"
Zo kletsen we nog over van alles. Morgen word een chil dag. Nourdinne gaat werken en ik ga gewoon thuis zitten zMorgen gaan we lekker shoppen, de laatste dingetjes halen voor op vakantie en dan gaan ik onze koffers inpakken. Overmorgen gaan we bij wissal ontbijten en dan naar mijn schoonouders. En dan die dag erna de laatste dingetjes regelen het huis netjes maken en koken voor Marouane en dan in de avond naar het vliegveld.
We ruimen samen alles op. En ik maak het nog ff netjes beneden. "Kom schat" zegt Nourdinne. "Jaa ik kom eraan" ik doe de voordeur en tuindeur op slot en ik loop naar boven. Ik kijk bij Nasserdinne en hij slaapt als een roos.
Ik loop naar de slaapkamer. En ik zie Nourdinne op mijn telefoon.
"Wat is dit?!" Zegt hij boos. Shit hij heeft die berichten gezien. Sowiezo.
"Uhm" "Wat is dit!" Zegt hij nog bozer. "Ik weet het niet" piep ik. "Waarom heb je me niks verteld!" Zegt hij boos. "Ik ik eh ik durfde niet" "Wat je durfde niet! We zijn getrouwd! We zouden toch eerlijk tegen elkaar zijn en alles tegen elkaar zeggen!" schreeuwt hij. Ik kan er totaal niet tegen als mensen tegen me schreeuwen. En dat weet hij als de beste. Hij gooit mijn telefoon hard tegen de muur. Ik kijk hem met open mond aan.
"Niet schreeuwen aub" zeg ik zacht. "Ewa opdonderen! Je vertelt me niks en je wilt dat ik niet ga schreeuwen ga weg man!" Schreeuwt hij boos. Hij is echt boos. Hij kleed zich om in een trainingspak en zijn schoenen.
"Wat ga je doen?" Vraag trillend. "Vandaag slaap ik niet thuis geen zorgen maken ofzo tot volgende keer" zegt hij boos. En loopt naar beneden. "Nourdinne?" "Opdonderen!" Schreeuwt hij en ik hoor de deur hard dichtklappen.
Huilend val ik op de grond. Hoe kan hij zo tegen me doen.
Dit gebeurt elke keer weer, als hij boos is het oppeens normaal en doet ie zo overdreven.
Ik sta op en kijk uit het raam. Ik zie hem wegscheuren uit de straat.
Ik pak mijn telefoon. Er zitten allemaal barsten in. Ik druk op de home knop. Gelukkig doet ie het nog. Maar ik zie weinig door al die barsten.
Ik ga huilend liggen in mijn bed. Waarom word hij altijd zo boos?
JE LEEST
Strijden voor Liefde (VOLTOOID)
RomanceAmirah, een jonge vrouw. Die getrouwd is en inmiddels al zwanger is. Maar wat als ze de hele zwangerschap alleen moet mee maken? Ze moet strijden voor liefde, liefde van der man, liefde van der broer, liefde van der ouders, liefde om der heen.. Me...