Eindelijk. Eindelijk mijn lekkere warme bed terug. Terug in Nederland. In ons vertrouwd huis.
Nourdinne is Nasserdinne aan het verschonen. Ik kijk voor me uit.
Hoe de andere dagen verliepen in Dubai?
Leuk, gezellig. Maar die Amina. Die Amina ze lijkt zo verdacht. Ze voert wat in het schild. En ik ben bijna 100 procent zeker dat Nourdinne en Amina elkaar kennen. Maar hij blijft het maar ontkennen.
Ik hoop dat we der nooit meer zien. Ookal heeft ze niks geflikt denk ik. Ze blijft verdacht en in mijn hoofd rondspoken. Ik maakte nooit veel zorgen om iemand die een beetje leven loos was en ging flirten met Nourdinne. Maar zij, ze blijft maar in me hoofd. Waarom weet ik niet. Ik voel me der niet goed bij.
Mijn gedachtes worden verbroken door Nourdinne die de kamer in komt.
"Hij slaapt"
Ik gaap. Ik kijk op de klok. En ik zie dat het 23:14 uur is. Ik ben kapot.
Nourdinne kleed zich uit. En komt naast me liggen in zijn boxer. Ik krijg het warm van binnen door zijn aanrakingen.
Ik draai me om en verberg mijn hoofd in zijn nek. Hij slaat zijn armen op me heen. En drukt een tedere kus op mijn voorhoofd.
Ik sla mijn armen om zijn buik.
"Ik hou van je Amirah" "Ik ook van jou"
Hij trekt me meer omhoog en kust me op mijn lippen. Hij aait over mijn wang.
Ik val rustig in slaap in de armen van de liefde van mijn leven.
-
"Zullen we naar mijn ouders gaan?" Vraagt Nourdinne. "Als je zin hebt, anders blijven we gewoon lekker thuis" zegt hij. "Juist gezellig, gaan we nu?" Hij knikt blij. "Ik ruim het eten wel op ga jij maar je zelf en nasserdinne omkleden" zegt hij. Ik knik. Hij geeft me een kus. Ik pak Nasserdinne uit zijn stoeltje en neem hem mee naar boven.
"Gaan we naar oma en opa" zeg ik blij. Hij begint in zijn handjes te klappen en me wang te aaien.
Ik doe alsof ik hem ga opeten. En hij schiet in de lach. Zijn lach is zo schattig!
"Kom schatje van me" ik leg hem op zijn verschoonmat en verschoon zijn luier. Ik blijf maar tegen hem praten ookal weet ik dat hij niet echt gaat reageren. Maar toch is het goed om met hem te praten.
Als ik hem heb aangekleed leg ik hem op de grond in onze slaapkamer. Ik laat hem lekker rond kruipen en rollen. Hij moet het zelf proberen.
Ik doe wel de deur dicht zodat hij in de kamer blijft.
Ik kleed me om in een leuke outfit. Ik maak me heel lichtjes op. Nou ja wat ik altijd doe als ik me omkleed. Ik doe parfum en een paar simpele sieraden op en ik pak alle cadaues voor iedereen.
Marouane is op vakantie dus als ik hem zie geef ik het wel. Wissal is naar een vakantie huis in Frankrijk, dus ik geef het haar ook later.
En mijn moeder.. Mijn moeder. Waarschijnlijk zie ik haar nooit meer. Ze ziet me niet eens al een dochter. Maar ja.. het is allah zijn wil.
Ik pak Nasserdinne op die rond zit te kruipen en neem hem mee naar beneden.
Ik laat hem beneden rondkruipen. Nourdinne staat al omgekleed in de woonkamer.
Ik zucht.
"Nourdinne? Hoe vaak moet ik je het toch nog zeggen? Heb je bananen in je oren ofzo?" Zucht ik. Hij kijkt me geschrokken aan.
JE LEEST
Strijden voor Liefde (VOLTOOID)
RomanceAmirah, een jonge vrouw. Die getrouwd is en inmiddels al zwanger is. Maar wat als ze de hele zwangerschap alleen moet mee maken? Ze moet strijden voor liefde, liefde van der man, liefde van der broer, liefde van der ouders, liefde om der heen.. Me...