Chapter 95

3.1K 200 17
                                    

Perspectief Amirah:

Vandaag gaan we met de gezin van Wissal naar de Disney Land Parijs. Nourdinne is met Nasserdinne gaan omkleden en ik heb Sabrine al omgekleed en nu me zelf nog.

Ik trek mijn outfit aan. Zie omslag. En ik maak me lichtjes op en steek mijn haren in een strakke staart naar achter.

Ik zet alles klaar en loop daarna naar beneden. Ik zet alles klaar en na een lange tijd stappen we eindelijk de auto in richting het huis van Wissal en Souhail. We staan naast hun auto en groeten ze.

"Gaan jullie maar voor op" zegt Souhail. Nourdinne rijd de straat uit en Souhail rijd achter ons.

Nourdinne en ik kletsen de hele weg over van alles wat. Mijn mannetje ;)

-

Inmiddels zijn we aangekomen en hebben al in gecheckt in het hotel van Disney Land Parijs. We blijven hier 2 nachten en 3 dagen. Snapje?

We hebben onze spullen en al neergelegd en we gaan nu naar de lobby waar we Souhail en Wissal weer gaan zien. Ik doe de slapende Sabrine in de kinderwagen en zet ook Nasserdinne vast die enthousiast om zich heen te kijken. Nourdinne geeft me een kus en zoen en we lopen samen de hotel kamer uit.

In de lobby zien we ze al staan. We lopen naar buiten en pakken onze toegangskaartjes voor de pretpark en gaan het pretpark in.

We lopen een stuk door en lopen allemaal langs verklede Disney figuren. De kids spelen met hun en we maken allerlei foto's .

Zo bezoeken we bijna het hele pretpark en maken veel foto's en hebben het super gezellig.

-

Na een hele drukke maar super gezellige dag hebben we ons al gegeten en al, omgekleed. En nu liggen we in bed. De kids slapen al. En Wissal en haar gezin zijn in hun eigen hotelkamer.

Ik zit op mijn telefoon en Nourdinne is aan het bellen met zijn moeder, die hem een verhaaltje vertelt. Over wat er gebeurd is tussen haar en haar nicht. Kleine 'ruzietje'

Ik leg mijn telefoon weg en sluit mijn ogen. Ik probeer te slapen. Ik voel even later dat ik tegen hem aan getrokken word en dat hij zijn arm om me heen slaat terwijl hij nog zit te bellen.

"Ewa saffi yemma, het komt wel goed. Je hoeft niet naar haar toe te gaan is haar fout. Het beste is om het te negeren en niet met haar gaan praten tot zij haar excuses heeft aangeboden" hoor ik Nourdinne moe zeggen.

Ze kletsen nog wat. "Whagga beslema Yemma, ik bel je morgen. De kids en Amirah slapen al dus ik ga ook slapen" ik hoor haar nog wat zeggen voor dat ze het gesprek afsluiten.

Ik voel allemaal kusjes op mijn gezicht. Ik open mijn ogen en ik zie Nourdinne me grijnzend aan kijken. "Niet nu schat, ik ben echt kapot. Morgen echt waar" hij knikt en geeft een lange kus op mijn lippen.

"Heeft je moeder ruzie met haar nicht?" Hij knikt. "Mijn moeder was met een paar nichten uit eten gegaan. Maar er was blijkbaar een misverstand en dus was die ene nicht Aicha dus niet mee gegaan. De fout lag eigenlijk bij iemand anders maar Aicha ging helemaal te keer tegen mijn moeder, en ze heeft veel dingen gezegd wat je niet zomaar zegt. Ze heeft me moeder echt geraakt met haar woorden en nu is er een hele drama" legt hij uit.

"Zo erg, maar ghair inshallah. Het komt wel goed" hij knikt. "Zit de der erg mee?" "Beetje,
Maar je weet hoe me moeder is. Ze wilt gewoon over haar klagen en jah" ik knik. "Meskiena"

Hij drukt een paar kusjes om me gezicht en we proberen dan te slapen, wat al snel lukt..

Hey dametjes, sorry voor het korte deeltje. En het lang wachten. Ik heb het echt super super super druk. Ik heb snel een deeltje kunnen posten maar i am so sorry. De laatste deeltjes komen binnnekort 🙏

Strijden voor Liefde (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu