We zijn inmiddels al een paar dagen verder. Mijn kramp en misselijkheid heb ik elke dag nog last van, maar dat hoort er bij. Mijn lichaam moet op het begin nog een beetje verwerken wat er allemaal daar binnen gebeurt.
Nourdinne slaapt nog steeds bij zijn ouders. Hij heeft me zo vaak gevraagt om terug te komen. Maar ik durf het niet..
Ik weet niet waarom. Ik ben bang? Bang dat we weer dagelijks ruzies krijgen. Bang dat het weer niet goed gaat, en dat ik weer de zwangerschap zonder hem moet doorbrengen. Hoe erg ik hem ook mis en hoeveel ik ook van hem houd.
Ik durf het niet.
Maar ik moet het wel doen. Ik heb hem al ongeveer een week laten wachten meskien. Hij heeft ook vaak Nasserdinne mee genomen. Echt super lief.
Maar goed, ik loop nu de trap af. Ik ben bij mijn Moeder thuis. Ik heb gewerkt en ze heeft op Nasserdinne gepast. Alleen hij slaapt nu.
Ik wil de woonkamer inlopen maar ik hoor stemmen. Ik blijf onopvallend bij de deur opening staan.
Dat is Nourdinne? Wat doet hij hier?
Ik hoor hem huilen. Ik kijk stiekem en zie hem in de armen van mijn moeder. Mijn tranen komen op.
"Gelti ik kan niet zonder haar. Ik wil haar zo graag terug en Nasserdinne ook. Ik wil bij haar zijn. Ik heb zoveel fouten gemaakt in ons huwelijk en heb er verschrikkelijk veel spijt van. Maar ik hou te veel van haar" het is ff stil.
"Ik ben zo bang dat ze met de scheidingspapieren komt. Ik wil niet van der scheiden. Ik heb zo een gevoel dat ze een scheiding op gaat vragen. Ik weet dat het allemaal mijn schuld is. Maar ik kan niet zonder haar, ik wil haar terug"
Ik heb Nourdinne nog nooit zo horen huilen. De tranen rollen over mijn wangen.
Het liefst wil ik naar binnen rennen en op hem springen en schreeuwen dat ik van hem houd en hem nooit ga verlaten. Maar ik durf het niet.
"Ik hou nog meer van haar dan me zelf, aub gelti probeer met haar te praten dat ik weer terug naar huis kan gaan. Ik wil bij haar en Nasserdinne zijn. Ze heeft me al een week laten wachten"
Ik veeg mijn tranen weg. Zoals mijn schoonmoeder al zei hij heeft dit hele afstand gebeuren echt verkeerd begrepen.
Mijn moeder sust hem en vertelt hem dat ik ook van hem houd. En dat weten ze allebei.
Ik loop naar boven voor dat ze me zien.
Ik ga naar mijn broers kamer en ik ga liggen in zijn bed.
Ik veeg al mijn tranen weg.
Nu weet ik het zeker. Nourdinne moet naar huis komen. Ik weet niet wat me bezielde maar ik mis hem zo erg.
En dit is het hoogste punt, Nourdinne horen huilen breekt mijn hart.
Ik heb een idee..
-
Ik duw de kinderwagen verder. Ik zie dat Nasserdinne vrolijk om zich heen kijkt.
Ik ben nu in de stad, en ik ga cadaeutjes kopen voor Nourdinne.
Ik ben 2 dagen geleden naar de gynocoloog gegaan. Ik heb een paar echo fotos gekregen. En ik ga ze in een verpakt doosje doen als cadeau voor Nourdinne. Ben benieuwd wat zijn reactie is.
Ik loop naar de Ici Paris xl. En ik kijk wat rond bij de mannengeurtjes. Ik vraag een dame om hulp en uiteindelijk heb ik een geurtje gekocht en laten inpakken.
Ik loop dan naar de bijenkorf.
-
Thuis pak ik alles in. Morgen is de dag, dan is Nourdinne jarig.
Marouane gaat hem sturen naar een lunchroom om te lunchen. Waar ik met Nasserdinne zit. Dan ga ik het helemaal goed praten met hem. En het eerste cadautje geven. Inshallah.
Ik moet hem dan de rest van de middag afleiden en dan brengen naar het feestje.
Nasserinne slaapt nu. En ik ben de kleding aan het kiezen voor morgen.
Uiteindelijk heb ik voor de lunch wat simpels gekozen.
Ik moet morgen wel optijd opstaan.
Ik ben echt zo zenuwwachtig. Ik wil Nourdinne zo graag weer zien.
Ik kijk nog snel bij Nasserdinne en maak me dan klaar om te gaan slapen.
JE LEEST
Strijden voor Liefde (VOLTOOID)
Storie d'amoreAmirah, een jonge vrouw. Die getrouwd is en inmiddels al zwanger is. Maar wat als ze de hele zwangerschap alleen moet mee maken? Ze moet strijden voor liefde, liefde van der man, liefde van der broer, liefde van der ouders, liefde om der heen.. Me...