Chapter 70 XL

3.4K 213 25
                                    

Ik hoor stemmen.

Rustig open ik mijn ogen maar ik zie al snel het felle licht en knijp mijn ogen dicht.

Ik wrijf in mijn ogen en rustig ga ik recht op zitten. Ik kijk naast me en ik zie mijn schoonmoeder en Nourdinne.

Ze zou toch pas vanaf 12 uur komen? Heb ik zo lang geslapen.

"Goeiemorgen" zeg ik zacht. Ze kijken op. "Benti!" Zegt ze blij en knuffelt me.

Ze begint meteen helemaal te praten en ik praat lekker met der mee. Mijn schoonmoeder is echt een topvrouw!

Na een tijdje meld ik dat ik ga douchen. Met een misselijk gevoel sta ik op.

"Wil je niet eerst eten benti?" "eerst douchen" zeg ik. Ze knikt. Nourdinne ondersteunt me en ik loop naar de kast. Ik pak wat spullen der uit en loop dan naar de douche.

Ik heb oppeens ontzettend veel pijn.

Ik ga onder de warme douche stralen staan en ik voel me al een stuk beter.

Als ik klaar ben met alles droog ik me af. Ik kam mijn haren en doe het in een staartje. Ik trek een minion pyjama aan en schoon ondergoed. En pantoffels. Ik ga nog naar de wc en ik poets mijn tanden. Ik was nogmaals mijn gezicht en doe een cremetje op.

Ik heb wel erge trek.

Ik loop weer terug naar binnen en ik zie mijn schoonmoeder en Nourdinne praten en eten klaarzetten. Wat lief.

Ik ruim me spulletjes die ik net heb gebruikt op. Ik ga weer zitten op het bed.

"Lekker gedoucht?" Ik knik glimlachend. "Hier eet wat" zegt mijn schoonmoeder. Ik pak het kommetje met fruit dat ze heeft gemaakt. Ik eet het rustig op.

"Wil je?" Vraag ik aan Nourdinne die de hele tijd kijkt hoe ik eet. Hij knikt. Ik lach en geef het hem.

Ik klets nog dik een uur met mijn schoonmoeder. Echt gezellig met haar. Na een tijdje geeft ze aan dat ze weer naar huis moet.

"Ik ga der brengen, ik kom zo snel mogelijk terug" zegt Nourdinne. "Ja ga maar" ik neem afscheid van hun en ze lopen weg.

Ik ruim alles een beetje op en ik ga dan zitten. Ik voel me stukken beter vergeleken met voor dat ik hier belande.

Ik wrijf over mijn buik. Ik kan het nog steeds niet geloven.

"Ik ben zwanger" fluister ik. Het is raar om hard op te zeggen. Terwijl niemand het weet behalve de dokter, ik en allah.

Ik pak mijn telefoon. Er komt iemand binnen. Ik kijk op.

Neen, ik heb geen zin in haar.

"Hey Amirah, lang niet gezien" "Wat kom je doen?" Zucht ik. "Hoezo doe je zo? Ik probeer lief te zijn. Beterschap" zegt ze. Ik rol met mijn ogen.

"Ik wil je spreken" zegt ze en gaat zitten.

"Amina.." zucht ik. "Amirah, luister gewoon" zegt ze. Ik knik.

"Je bent getrouwd met Nourdinne toch?" Ik knik. "Heeft hij je al verteld dat ik zijn ex ben?" Mijn ogen sprijden open.

"Ex?" "Ja ik had zeker 2 jaar een relatie met hem" "Nee dat heeft ie me niet vertelt" stammel ik

"Wanneer had je een relatie met hem?" "Het ging uit vlak voor jullie bruiloft" "Vlak voor mijn bruiloft? Maar.." ze kijkt me grijnzend aan.

"Waarom vertel je me dit?" "Je moest het ooit weten, en je moet weten dat ik nog van hem houd. En hij van mij, we hadden niet voor niets jaren lang een relatie" misselijkheid komt in me op.

Strijden voor Liefde (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu