PERSPECTIEF NOURDINNE:
Ik kijk naast me en zie Amirah vredig in mijn armen slapen. De schuldgevoelens komen naar boven. Der oog is paars. Der lip is dik en gescheurd en der nek is helemaal paars. Meskiena.
Ze betekent veel voor me. Veels te veel. Ik kan niet zonder der leven. Maar wat ik vorige week heb gedaan vergeef ik me zelf nooit. En als zij der achter komt zal ze instorten en zal ze mij het nooit vergeven.
Een traan verlaat mijn ooghoek. Die ik jaren heb ingehouden. Mijn leven gaat zo verkeerd. Ik mag blij zijn dat ik zo een prachtige loyal vrouw heb. Ze heeft me al die tijd gesteund terwijl ik juist haar moest steunen. Ze heeft alles alleen moeten doormaken.
Alles gaat verkeerd, ik maak haar niet gelukkig zoals eerst. De gevangenis heeft me verandered en ik kan er niks aan doen. Eigenlijk wel, ik moet nu me gewoon concentreren op mijn vrouw en zoon. En vorige week moet ik vergeten. Ik schaam me zo erg dat ik het heb gedaan, ik kan me zelf wel vermoorden. Wat bezielde me vorige week? Hoe kon ik het zo ver laten gaan om met mijn sletterige assistente naar bed te gaan. Hoe? Oke ik ben een man ik heb ook verlangens maar ik moest een weekje geduld hebben om eindelijk weer met mijn vrouw het bed in te duiken. Maar ik weet niet wat er toen bezielde met me. Maar nu heb ik der al geneukt. Ik heb er spijt van. Heel erg. En als Amirah dit te weten komt he.. Dat mag echt niet.
Ik veeg mijn traan weg. Ik heb mijn vrouwtje bedrogen. Ik knijp hard in mijn hand. Ik haat me zelf. Ik ga me dit nooit vergeven. Tvoe! Ik maak die assistente dood. Het is allemaal haar schuld als zij niet half naakt voor me stond en me geen drank gaf kon ik gewoon genieten van mijn vrouw.
De seks van afgelopen nacht was hemels. Ik merk duidelijk het verschil tussen Amirah en die slet.
Ik hou van Amirah, en dat zal voor altijd zo blijven. Ze blijft de mijne en ik zal er alles voor doen om haar gelukkig te maken.
Ik zucht. Ik voel dat Amirah beweegt. Ik veeg snel mijn tranen weg. Ze aait me over mijn wang. "Heb je gehuild?" Ik slik hoorbaar en schud mijn hoofd. Ze kruipt wat dichter tegen me aan. "Jawel Nourdinne, waarom?" "Ik dacht gewoon hoe heb ik je zo erg in de steek kunnen laten? Ik voel me echt schuldig" ze aait me. Der kleine handje bij mijn haren. Ik geniet van het moment.
"Het is al goed Nourdinne, laten we het gewoon vergeten en verder gaan wat gebeurd is is gebeurd" zegt ze lief. Nu voel ik me nog schuldiger. Hoe kan ik mijn vrouw met zo een prachtig hart bedriegen. "Je hebt gelijk" zeg ik met een brok in me keel.
Ik doe mijn arm om der middel en ik zoen der. Wat mij weer helemaal de kriebels geeft. Na een zoenpartij maken we ons klaar voor de dag.
-
Ik werk hard door. Zodat ik zo vroeg mogelijk bij mijn vrouwtje kan zijn. Ik vergelijk de twee documenten en zucht. Ik maak het af en berg het op in de juiste map in de kast. Ik start de laptop. En kijk hoe ver we zijn.
Er word geklopt op de deur. "Binnen" zeg ik geirriteerd. Mijn sletterige assistente. Tvoe. Als ik terug denk aan die nacht moet ik bijna kotsen.
"Hallo meneer" zegt ze blij. "Wat moet je?" "Over een paar dagen is het openingsfeestje al maar wie gaat u meenemen?" "Waarom wil je dat weten?" "Uhm" ze krabt aan der nek. "Omdat.. eh.. we moeten weten hoeveel gasten der ongeveer komen" "wat voor bullshit is dat" zeg ik geirriteerd. Ik zie dat ze rood word.
"Ik wou vragen of eeh" "zeg maar Anna" zeg ik zuchtend. "Of je mijn date wil zijn naar het openingsfeestje" boos sta ik op. Hoe durft ze dit te vragen. "Ben je gek geworden! Ik heb een vrouw en ik neem haar mee nu opdonderen" zeg ik en kijk der boos aan. "Bent u vorige week vergeten?" Zegt ze sluw. "Alsjeblieft ga weg voordat ik je een klap geef. Vorige week was niks, dus dat kan je vergeten" "Maar.." "JIJ hebt mij dronken gemaakt dus kom niet met je praatjes" ze kijkt me boos aan. "Ik ben benieuwd naar je 'vrouw'" zegt ze sluw met een grijns. "durf wat te flikken bij mijn vrouw, dan zal ik je ontslaan en je leven een hel maken" zeg ik boos. "En nu weg" zeg ik harder en wijs naar de deur. Heupwiegend loopt ze weg. Yeh slet iegh tvoe.
Ik ga zitten en zucht. Ik doe de bovenste knoopje van mijn blouse los. Tvoe alles gaat verkeerd.
Mijn telefoon gaat af. Amirah. Blij neem ik op. Zij kan me dag goedmaken. "Salam prinsesje" zeg ik. "Salam" hoor ik der verlegen zeggen. "Hoe gaat het?" "Alhamdoulilah met jou?" "Ja gaat wel alleen beetje hoofdpijn door werk" "Meskien, maar hoe laat ben je thuis vandaag?" "Ik ben binnen een uurtje klaar dan kom ik meteen naar huis" "aah oke, uhm ik wil koken maar ik heb veel boodschappen nodig eehm.." "ik ga wel app me wat je nodig hebt" "dankjewel schat" zegt ze opgelucht. "Geen probleem hbiba tot straks" "tot straks" glimlachend hang ik op.
Wat bof ik toch met zo een prachtige vrouw. Zo lief. We zijn al een paar jaar getrouwd. Maar ik hou nog steeds zo veel van der. En onze liefde zal ook nooit stoppen. Als het moet geef ik mijn leven op voor Amirah en Nasserdinne.
Ik zucht. Ik heb een grote grote fout begaan om dat wijf te neuken. Laten we maar hopen dat Amirah der niet achterkomt..
*******
Bij de 57 likes ga ik door ❤️
JE LEEST
Strijden voor Liefde (VOLTOOID)
RomanceAmirah, een jonge vrouw. Die getrouwd is en inmiddels al zwanger is. Maar wat als ze de hele zwangerschap alleen moet mee maken? Ze moet strijden voor liefde, liefde van der man, liefde van der broer, liefde van der ouders, liefde om der heen.. Me...