Gapend word ik wakker in Nourdinne zijn blote armen.
Hij is zo te zien ook wakker en speelt met mijn haren. Ik kijk onder de dekens en ik zie dat we beiden naakt zijn. Ik bloos.
Hij schiet in de lach en kust me zoet op de lippen.
"Je bent prachtig" fluistert hij.
Ik verstop mijn hoofd in zijn nek. "Wat wil je vandaag gaan doen?" Vraagt hij lief. "Maakt niet zo veel uit" "We hebben zo veel gedaan afgelopen dagen, zullen we vandaag lekker rustig aan doen en vanavond gaan we buiten eten" "klinkt goed, gaan we met Tarik en Yassira?" "Als je dat wil" "Jaa het is echt gezellig met hun" "dan doen we dat" "We kunnen dan bijvoorbeeld morgen wat gaan doen met alleen ons gezin" "graag" zegt hij. Ik glimlach. Hij drukt een kusje op mijn haren. En speelt er mee.
Ik hoor mijn telefoon af gaan. Ik pak het en ik zie dat Wissal me via face time belt. Ik neem op en zie der lachende hoofd te voorschijn komen.
"Heey schat!" Zegt ze blij. Ik trek de deken over mijn borsten. "Heey!" "Hoe gaat het daar?" "Goed en in nederland?" "Gaat ook goed! Is echt lekker weer" "Goed toch" ze knikt breed. "Waar is Nourdinne" ik draai de camera een beetje naar hem toe. "Hey Wissal" zegt hij. "Hey! Mhm jullie hebben stoute dingen gedaan he!" Zegt ze zonder schaamte. Ik word rood. "Wissal!" Nourdinne houd maar niet op met lachen.
"Het zijn geen stoute dingen meer we zijn al getrouwd" zegt Nourdinne. "Ja je hebt gelijk, waar is Nasserdinne?" "Hij slaapt" "mhm, wel foto's sturen he!" "Ja ja" "Waar is Souhail" zegt Nourdinne. "Hij geeft Salah flesje" zegt ze en draait de camera om naar hun.
"Zo schattig!" Zeg ik. We kletsen nog wat en hangen dan op.
Ik leg mijn telefoon weg. "We zijn te laat voor het ontbijt maar de lunch begint over 3 kwartier" "dan doen we dat" zeg ik. Hij trekt me dichter tegen zich aan. "Blijf nog ff kwartiertje liggen" zegt hij. Ik zucht.
Hij drukt allemaal kusjes in mijn nek. Ik giegel.
Ik voel zijn mannelijkheid tegen me aan drukken. Naakt nog wel. Ik heb oppeens onzettend zin in hem.
Hij kijkt me grijnzend aan. En kust me. Hij knijpt in mijn kont. Ik voel zijn mannelijkheid nog harder tegen me aan drukken.
Ik pak zijn mannelijkheid vast en trek hem af. Hij kijkt me blij aan. En hij geniet er van.
Ik pak snel een condoom en zet het op zijn mannelijkheid. Hij komt meteen inme en kreunend houd ik hem vast. We genieten er allebei van.
Ik druk mijn nagels in zijn rug. Hij dempt mijn kreun door me te kussen.
Na een 10 minuutjes valt ie uitgeput op naast me neer. "Je bent echt geweldig" zegt hij blij. "Jij ook" "Ik ga douchen, kan je kleding voor me klaar zetten" ik knik. Hij drukt een kus op mijn lippen. En knijpt nog in mijn kont.
Hij loopt de badkamer in en al snel hoor ik douche aangaan.
Ik kijk voor me uit. Ik hou zoveel van hem.
Ik sta rustig op. Ik trek snel een grote shirt van Nourdinne aan en ik kies een outfitje uit voor Nasserdinne die nog als een roosje zit te slapen.
Ik leg het neer op ons bed. Trouwens we hebben een babywiegje gehuurd bij de hotelorganisatie. Zodat Nasserdinne daar lekker in kan slapen.
Ik pak een spijkershort voor Nourdinne met en witte Balr tshirt. Ik pak zijn witte balancia sneakers. Ik zet een schone boxer erbij en witte enkelsokken. En een horloge.
Voor mij pak ik een simpel jurkje met schattige sandaaltjes. Ondergoed, horloge, zonnebril.
Nourdinne komt de badkamer uit met alleen een handdoek om zijn middel. "Dankjewel Hbiba" zegt hij.
Hij komt achter me staan en knuffelt me van achter. Hij drukt een kus in me nek. Waardoor ik het warm krijg. "Ik ga douchen" zeg ik. Ik loop naar de douche en heb al meteen spijt. Ik mis zijn sterke armen om me heen. Pff.
Ik zet de douche aan en neem een snelle douche. Ik kam mijn haren uit en fohn het. Ik smeer een dagcremetje. Geen make up vandaag. Vanavond wel een beetje. Ik krul mijn wimpers en doe vasaline op mijn lippen. Mijn haren zijn mooi gefohnt. Ik smeer me hele lichaam in met zonnebrandcreme.
Ik loop met alleen een handdoek om mijn middel naar de kamer. Ik zie Nourdinne aangekleed behalve zijn tshirt Nasserdinne verschonen. Hij kijkt op en ziet me en bijt op zijn lip.
Ik trek onder mijn handdoek een slipje aan. Ik leg mijn handdoek weg. Nourdinne kijkt me stiekem aan. "Ik zie je wel kijken hoor" zeg ik lachend terwijl ik mijn bh aan trek. Hij lacht. "Ja sorry hoor dat mijn prachtige vrouwtje voor me staat omkleden kan ik toch niet niet naar kijken?" Zegt ie half kwijlend. Ik doe wat deo op en trek het jurkje aan. Ik trek ook alvast de sandaaltjes aan.
"Heb je hem ingesmeerd?" Hij schud zijn hoofd. "Kan je het doen please?" "Tuurlijk" hij pakt de zonnebrandcreme van me aan en smeert Nasserdinne in. Ik doe mijn horloge en trouwring om.
Ik doe de zonnebril op mijn hoofd. En ik pak een handtasje en doe me belangrijke dingen der in.
Ik stop kauwgom in mijn mond. En geef ook eentje aan Nourdinne. Ik spuit nog parfum en laat het netjes achter. "Zullen we gaan?" Vraagt hij. Ik knik.
Hij kijkt me aan en bestudeert mijn gezicht. "Wat is er?" "Je bent honderd keer mooier zonder make up dan met" zegt hij. Ik bloos. "Dankjewel" "ik meen het he" ik knik. Hij drukt een kus op mijn slaap.
Ik pak Nasserdinne en geef hem een kusje. "Kom schatje" zeg ik en leg hem in de kinderwagen.
We lopen onze hotelkamer uit en we lopen naar de lift.
Ik maak een spiegelfoto met Nourdinne in de spiegel van de lift. Cute.
Aangekomen beneden bij het Restaurant van het hotel. De lunch is net opgediend.
"Ik ga alvast een plekje zoeken, pak jij dan eten voor je zelf? En dan als je klaar bent ga ik" ik knik. Hij geeft me een kus en loopt naar een plekje.
Ik pak een bord. Het is hier gelukkig Halal. Ik vul het bord goed. En pak nog wat water. Ik moet echt veel water drinken. Dat is veel gezonder. Wollah. En ik ben het nu gewent om veel water te drinken.
Ik kijk om me heen maar ik kan Nourdinne niet zien. Ik bel hem. "Ja schat" zegt hij door de telefoon. "Waar ben je?" "Ik zit buiten" ik loop naar het terras. "Zie je me, rechts van jou" zegt hij. Ik draai me naar rechts en zie hem al zitten.
Ik hang op en loop naar hem toe. Ik ga zitten. "Ga jij maar" zeg ik. Hij knikt en staat op. Ik maak een foto van het eten en stuur het via Snapchat naar Wissal en Marouane.
Ik pak Nasserdinne die begint met huilen en maak zijn flesje klaar. Ik geef hem zijn flesje en al snel komt Nourdinne terug met 2 volle borden. Bolle.
Hij gaat glimlachend zitten.
"Het eten hier is hayek lekker!" Zegt hij blij.
"Maar niet zo lekker als jou kookkunsten" zegt hij met knipoog.
****
Vanavond nog een?
JE LEEST
Strijden voor Liefde (VOLTOOID)
RomanceAmirah, een jonge vrouw. Die getrouwd is en inmiddels al zwanger is. Maar wat als ze de hele zwangerschap alleen moet mee maken? Ze moet strijden voor liefde, liefde van der man, liefde van der broer, liefde van der ouders, liefde om der heen.. Me...