Chapter 77

3.3K 226 19
                                    

Ik heb me omgekleed en lichtjes opgemaakt en de assecoires enzo der bij aangetrokken. Met leuke hakjes.

Zie omslag voor wat ik aan heb.

Straks in de avond ga ik een jurkje aan.

Ik kleed Nasserdinne ook om. En zet alles klaar om te vertrekken.

Ik drink nog een glas water en trek een licht zomerjasje aan.

Ik stap de auto in en rijd naar de afgesproken lunchroom.

Ik ga naar binnen en zoek een leuk plekje achter in een hoekje.

Ik ga alvast zitten en vraag een ober om een babystoeltje. Al snel komt ze terug en geeft ze het aan me.

Ik zet Nasserdinne er in en hij kijkt al blij om zich heen.

Ik doe zijn jasje en mijn jasje in de kinderwagen en zet de kinderwagen naast ons in het hoekje.

Nasserdinne probeer van alles wat te pakken. Hij is actief, want hij heeft vannacht lekker geslapen. Gelukkig maar.

Ik pak 2 rietjes en geef het aan hem.

Mijn telefoon gaat af. Ik zie dat ik een berichtje heb van Marouane. Hij zou Nourdinne mee nemen naar hier. En zogenaamd zou Marouane met Nourdinne hier lunchen. Maar dan gaat Marouane weg en laat hij Nourdinne met mij en Nasserdinne. Top plan he?

Mohim in dat berichtje staat dat ze der binnen 2 minuten zijn.

Afwachtend kijk ik naar de deur. Ik zie iemand binne lopen.

Nee dat is hij niet.

Zenuwwachtig kijk ik naar de deur.

Na een eeuwigheid hebben gewacht zie ik Marouane binnen lopen. Hij heeft me al gezien.

Nourdinne komt ook binnen lopen, hij ziet goed uit. Damn Papi. Wauw.

Hij kijkt niet echt blij. Het is zijn verjaardag en hij hoort blij te zijn?

Marouane komt naar me toe lopen en groet me.

"Amirah?!" Hoor ik Nourdinne verbaast zeggen. Ik kijk hem aan.

"Gefeliciteerd" zeg ik en knuffel hem. Hij lijkt verbaasd maar knuffelt me dan terug.

"Marouane? Wist je hier van?" Hij knikt. Zijn glimlach valt er niet meer af te slaan.

"Mohim ik ga, ik zie jullie straks" zegt Marouane en geeft Nasserdinne kusjes.

"Mijn kleine boefie" zegt hij speels en speelt ff met hem. Hij neemt dan afscheid van ons en Nourdinne en ik gaan zitten.

Hij kijkt me nog steeds met een glimlach aan.

"Ik ben echt blij dat je der bent Amirah" "Gelukkig maar" grap ik.

Hij lacht en pakt mijn hand vast. "Ik heb je echt gemist" zegt hij. En wrijft over mijn hand.

"En jou ook schatje" zegt hij en geeft een kus aan Nasserdinne. "Pppaa"zegt hij blij.

Ik glimlach. "Hij heeft me de afgelopen week gek gemaakt, alles wat hij doet zegt hij ppaa ppaa" Nourdinne glimlacht breed.

Strijden voor Liefde (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu