predstava je završena, zašto niste skinuli maske?
¤
"Otišla sam."-stajao je u kuhinji, strpljivo posmatrajući toster. Kao da je pokušavao da probuši rupe laserskim vidom običnom aparatu za pečenje hleba.
"Ne, Megan. Slušaj, pričao sam sa..."
"Ne."-kratko kažem uputivši mu značajan pogled. Ne, ne danas.
"Ali Megan. Nije mislio ništa loše."-posmatram ga namršteno. I dalje se durim, oh itekako sam ljuta. Šta taj čovek zamišlja?!
"Koliko znam ti ne zavržavaš za advokata Mark. Prekini da ga braniš."-procvilim ljutito a on opusti ramena.
"Samo ne želim da se svađate zbog gluposti."
"Zbog gluposti?"-ponovim u neverici.-"Misliš da bi te zvao da ti objašnjava, da ti se pravda - da je u pitanju glupost?"
"Samo mislim da trebaš da ideš."-rekao je tiho. Da li on veruje Stivenu više nego što veruje meni?
"Aha. Ni ti me nisi pitao želim li da idem, isto kao on."-nasmejala sam se.-"A ja nijednog nisam pitala za mišljenje."
"Megan, preplašen je."
"Verujem, i ne samo zato što je let do Pariza poduži."
"Ne budi okrutna."
"Mark, jedna reč kojom bi me opisao je okrutna. Želiš li da se pretvaram da nisam ljuta? Da prećutim sve o čemu mislim?! Jer ja to mogu, ali neću. Neću da ga pljujem u lice isto kao što naša majka pljuje našeg oca. Zbog jnegovog oca."-nadodam a on prekrsti ruke. Nekada je bio mamin voljeni sinčić. Nekada.
Nije teško primetiti da mu nedostaje ta neograničena ljubav.
"Ti nisi kao ona."
"Nisam. Ali teško je ubediti ljude da je tako."
"Postoji nešto što ja ne znam?"-preusmerio je pogled ka vratima. Kijan me je strpljivo, nečujno čekao u hodniku. I iskreno? Nije me bilo briga da li će čuti ovu raspravu između mog dosadnog brata i mene. Mark je taj koji se petlja u moju vezu. On je taj koji će trpeti zbog raskida. Pa šta i da se sve vrati na staro? Stiven i ja se ionako nismo podnosili.
"Postoji mnogo toga što ti ne znaš. Mada, ja bih ti preporučila da nastaviš da okrećeš glavu, postaće sve gore."
"Megan, ti nisi kao ona. Nemoj da budeš kao ona."
"Gotovo je, ne želim to više. Nije... nije u redu."-oborim pogled.-"Zamolila bih te samo da mi dopustiš da mu ja to kažem pre no što mu ti sve izblebetaš, okej?"
YOU ARE READING
AGRESOR - (UREĐUJE SE)
Teen Fiction× Problematične ličnosti, bes i neočekivana mržnja. Mlado i neiskusno srce koje se oduvek borilo sa demonima kojima nije doraslo. × Dok pohađa zadnju godinu srednje škole, Megan Martinez, pokušava da izbegne posledice nevolje koju je izazvala na le...