Prevlačim jastuk preko glave i okrećem se u stranu. Dođavola.
„Zašto i dalje zvoni?"-mrmljam dok opipavam pod. Škiljim kako bih videla ekran telefona koji je osvetlio mračnu prostoriju. Stoji na podu dok je prikačen na punjač. Baterija mi je crkla, a sada kada je ponovo vraćena u život samo pravi sranja.
Na ekranu je ispisano očekivano ime i skidam telefon s punjača kako bih se javila.
„Napokon Megan! Šta se dešava?"-priča tiho, ali napadno i zainteresovano.
Uplašeno.
„Ništa? Spavam čoveče..."-šapućem, iako se trudim da on to ne primeti.
„Ako se nešto loše desilo Meg, ja ću mu presuditi, razumeš li?"
„Kejleb, znam da se čuvam. Sve je u redu."-zastajem, znam da ga nisam uverila.-„Kunem ti se."-nažalost, verovatno je i sam svestan da će morati da pristane na taj odgovor.
„Zvao sam Kijana."-zastaje.-„I on te je zvao, nisi mu se javila."
„Neću o tome."govorim dok trljam čelo. Toliko me boli glava.
„Važi, nisam mislio da..."-nakon kratke tišine dođe do reči.-„Bio je zabrinut i..."
„Kejleb."-opomenem ga kratko dok posmatram mrak sobe u kojoj se nalazim.
„Izvini."-tiho kaže.-„Izvini što sam mu dozvolio da te odvede."-kao da mi se srce slomi.
„Nemoj da razmišljaš o tome, delimično sam pristala da pođem s njim."-da nisam pristala izneo bi me odande, ali to nije bitno. On to ne mora da zna.
„Ali si bila pijana."
„Svesno, polupijana."-ali me sada ipak malo boli glava. Ipak osetim nervozu koju uvek osetim, nijedan moj problem nije nestao. –„A ona tvoja devojčica?"-zasmeje se.
„Nikada više neće progovoriti sa mnom."-zvuči razočarano.
„Ko s tobom može da ne priča?"-osmehnem se slabašno.
„Razumeo bih je u potpunosti."
„Da nisam čula takvu negativu od tebe. Ti si genijalan, a ona je luda ako ne vidi to što..."
„Meg."-šapne.
„Nećeš mi reći šta se desilo?"-zanemarujem to što me je opomenuo.
„Duga je to priča."
„Sačekaću, shvatam."-naslanjam se na uzglavlje kreveta. Napravljeno je o punog drveta, veoma čvrsto i... Podižem pogled ka vratima koja se tiho otvaraju puštajući dašak svetlosti u sobu.
YOU ARE READING
AGRESOR - (UREĐUJE SE)
Teen Fiction× Problematične ličnosti, bes i neočekivana mržnja. Mlado i neiskusno srce koje se oduvek borilo sa demonima kojima nije doraslo. × Dok pohađa zadnju godinu srednje škole, Megan Martinez, pokušava da izbegne posledice nevolje koju je izazvala na le...