55. Zdravica

183 16 31
                                    

Obavezno obratite pažnju na ovaj deo, pretpostavljam da će vam se dopasti! Ne zaboravite da ostavite usputne komentare - postaje prilično zanimljivo, upozoravam vas na vreme!

Ne propustite poruku autora pri dnu.

K a k a v   j e   a g r e s o r  k a d a   p i j e ?!

K a k a v   j e   a g r e s o r  k a d a   p i j e ?!

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.



55. Zdravica

"Jednom jedinom Agresoru, u kog ću uvek verovati iako on nije verovao u mene, samo zbog trešnjice.🍒"

Zatvorila sam oči na tren i prebacila kosu iza leđa. Dođavola. Nemam previše vremena. Zašto se jednostavno ne javi na prokleti telefon?!

"Pozvani korisnik trenutno nije dostupan, molimo pokušajte kasnije ili-"-prekida mvezu i ponovo proverim broj koji sija na ekranu. Njegovo ime svetli a koliko sam ga puta pozvala počinjem da učim taj prokleti broj napamet. Čoveče.

Moram da pokušam ponovo.



"Pozvani korisnik trenutno nije dostupan, molimo pokušajte kasnije ili ostavite poruku nakon zvučnog singala..."-nakon što se začuje iritantno pištanje automatski počnem da trtljam.

"Riči? Molim te, javi se! Ne znam šta se dešava ali, hitno je i... Nadam se da si dobro i... Okej."-ni ne uspem da se sastavim a ponovno pištanje me prekine. Strpam telefon u džep kožne jakne, ne mogu da veruejm da je ovoliko udobna. Preterujem, to je jedna obična kožna jakna, ništa psoebno. Ništa. Nije kao da ima srceparajući natpis na postavi i... Ne! Ne. Moram da prestane, odmah. Kakav užas! Ne smem da pokažem Travisu da je u pravu, mada mu to baš ide od ruke u poslednje vreme. Nikada ne bih rekla da je... takav. Baš onakav kakvog sam ga smatrala kratak vremenski period. Oholi prevarant. Prekrstim rukama. Pobogu, nazvala sam tog dečka hiljadu puta, zar je toliko teško javiti se na jebeni telefon? Brinem se. Ovo mi se ne dopada, uopšte.

Uostalom, Travis će se uskoro vratiti ovde, a... Onda sam gotova. Ne sviđa mi se njegov mali zli plan i žalim sebe što sam pristala da pođem u ovu samoubilačku avanturu. Hoće obračun sa Stivenom, na sred punog kluba? Ponaša se kao da obojica imaju po deset godina... Sve u svemu, ne vidim poentu. Nema sverhe kačiti se sa naoružanim ludakom koji... takođe želi da me ubije.

Ova lista naglo raste, ne mogu više ni da je ispratim.

Moj ubrzani tok misli prekine zujanje mog voljenog zagrejanog telefona.

"Da?!"-prekidam iritantnu pesmu laganim pritiskom bledo zelene slušalice. Tako se nadam da je sve u redu! Dođavola, ako mu je neko naudio ubiću ih, sve.

"Ćao."-I šta sada da mu kažem? Istinu?



"Ostavila sam ti preko dvadeset propuštenih poziva i nekoliko poruka na sekretarici... I..."

AGRESOR  - (UREĐUJE SE) Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt