Bol

126 16 0
                                    

BOL

"Čovek može podneti i najteže bolove ali vrhunac njegove tragedije skriven je u času kada gubi masku, a ne može da je zameni drugom i prisiljen je da živi go."

-Arapske poslovice

Bol je subjektivno, neprijatno opažanje ili osećaj. On je zaštitni mehanizam čija je funkcija da organizmu probudi svest o opasnosti, i natera ga da reaguje.
Bol nastaje usled oštećenja tkiva, povreda i psiholoških uzoraka.

"Kad pobediš ništa ne boli."
-Džo Namat


Ali svaka bitka nosi svoje gubitke, nosi praznine koje prate ratnike do kraja života. Pa, da li je zaista tačno da je pobeda ustvari ne nosi bol? Da li je trajna i... DA LI JE STVARNA?


"Sreća je odsutnost bola."
-Baruh Spinoza


Svaki čovek ovog sveta nosi neku svoju bol, makar ona bila i samo unutarnja. Možda je u pitanju pokidano srce, okrnjeni um genija ili zgažena savest. Svaki čovek prošao je drugačiji put, žrtvovao se kako njemu voljeni ne bi trpeli bol.
Svi ujutru ustaju s nelagodom, nezadovoljstvom. Ali, nisu svi u mogućnosti da je se reše, teško je otresti je s ramena kao prašinu, prebrisati sa stakla naočara kao mrlju.

Postoje večne boli, patnje.
Jer život je život izlomljena linija neprekidnog smenjivanja radosti i bola, neprekidnih praznih nadanja.

I   kada   sledeći  put  osetite fantomsku  bol,  za  nekim   koga   ste  davno   izgubili,   stisnite  zube.  Nastavite  dalje,  proći će.



Čuvajte se ranjenog,

čuvajte se čoveka koji je na bol navikao,

čuvajte se agresora.

AGRESOR  - (UREĐUJE SE) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang