72. Policajac i Čovek Pun Iznenađenja

122 11 7
                                    

Dok se moje već okrnjeno srce bude lomilo na još delova, ne zaboravi da te poznajem. Bolje nego iko.

-X

¤

¤

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.



72. Policajac i Čovek Pun Iznenađenja

"Danijele?"-izgovorila sam posmatrajući sto.

"Mhm..."-promrmljao je sebi u bradu, dok mu je puna koncentracija bila na kartama.

"Ali Dani-"

"Mogu da završim!"-rekao je s osmehom a onda je lagano odaljio karte koje je držao u rukama, te pogledao na talon. Izraz lica mu se promenio automatski shvativši o čemu je reć, a onda je tužno izdahnuo.-"Kada se ovo desilo?"-pitao je neraspoloženo. Zazvučao mi je na Marka iz detinjstva, onog koji nije voleo da gubi u društvenim igrama.

"Pre nego što si vukao kartu, uopšte nisi ni primetio."-osmehnem se a onda skupim razbacane karte. Jedino što ne volim kod ove igre je broj karata. Remi ume da bude... naporan ponekad.-"Zamislio si se?"

"Očito."-zajedljivo kaže a onda spusti svoj 'svežanj' karata na sto. Uhvati visoku staklenu čašu sa mineralnom vodom a onda je odvažno podigne sa stola.-"Samo..."-nagne čašu pre nego što završi rečenicu a ja odložim karte.

"Samo šta? Radi te mamurluk?"-slegne ramenima a onda se namršti jer navodno 'očito' nije to u pitanju. Baš mu verujem. Lepo je popio sinoć. Podosta je popio. Ali moram da priznam da se vrlo dobro drži, bolje nego što sam očekivala.

"Ne, valjda ne. Mogao bih još da jedem."-zatvori praznu kutiju pice a onda pogleda ka kuhinji. Njegov tužni teleći pogled posmatra ormariće i police dok razmišljai o mešavinama ukusa i aroma.

"Nešto slatko?"-i dalje nismo razgovarali o torti. Volela bih da jesmo, ali nije tako. Prosto nije. Mada, nema tu o čemu da se priča. Možda mu je glupo da mi je pokaže (ili ne želi da me otkrije 🤔) , a možda je nezadovoljan svojim sposobnostima ukrašavanja šlagom. Ko će ga znati.

"Znači videla si."-promrmlja a onda potone u naslon fotelje. Zanimljivo.

"Da, ali... ako je to ono zbog čega si uzrujan-"

"Ne."-zastaje.-"Trebalo bi da bude?"-osmehnem se široko razmišljajući o tim krivo napisanim slovima.

"Valjda ne, ali nisam je probala. Šta ja znam?"

"Sa čokoladom je. Fil je bio..."-zatvori oči i skupi tri prsta kako bi ih sočno poljubio.-"Fenomenalan!"-poželim da prasnem u smeh tom prizoru ali ipak to ne činim. Slatko, preslatko.

"Od čega je?"

"Čokoladna torta."-promrmlja verovatno mozgajući o čudima koja je smutio u taj bućkuriš. Nije da se žalim, ali...

AGRESOR  - (UREĐUJE SE) Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora