zapratite me: @lovewolfs3 uskoro stiže novi projekat! :)
¤
ajmo usputni komentariii?
Uživajte
¤
Mogu da osetim kako mu se pluća pomeraju dok diše. Mirno spava, i iako nije u dubokom snu u potpunosti je opušten. Glava mi je oborena na njegovim grudima, i jedva se suzdržavam da ne pomazim njegove pločice. Samokontrola, samokontrola.
Zaklapam oči i duboko udahnem.
Tako je udoban, i topao i... Volela bih da ne moram da se odvajam od njega, makar ne do...
Samokontrola mi popušta, i onda se polako podižem s kreveta. Automatski mi nedostaje njegova blizina i toplota. Ali se brzim korakom bosih stopala upućujem u kuhinju po kafu. Ovo je bio veoma zanimljiv dan, dosta opušten i...
Kada se oglasi aparat za kafu, sipam vrelu tečnost u šolju i pažljivo vraćam bokalče na mesto. Osmehujem se punoj šolji i približavam se dovoljno da mi para ide u lice. Volela bih da mogu da živim na kafi jer je ukusna i prosto savršena.
"Zabrinuo sam se."-njegove snažne ruke obavija oko mene, dok me grli s leđa. Taj čin mi u jednom trenu deluje isuviše posesivno, skoro bolesno a odmah zatim osetim njegovu nežnost i smirenost dok me grli. I dalje je bez majice, mogu da osetim toplotu njegovog tela. Pripija moja leđa uz njega i zaklapam oči. Gospode, kako se uopšte govori?
"Ukrala sam ti majicu."-iako mi je ogromna i stoji mi kao haljina pokupila sam je sa stolice i navukla na sebe. Miriše na Stivena, i ma koliko mi je teško da priznam, to mi je nedostajalo.
"Predivno ti stoji."-ljubi mi kosu i mogu da osetim lenjost u njegovom glasu.-"Voleo bih da uopšte ne moraš da ideš kući, da te Mark ne pita hiljadu pitanja na koja trebaš da smisliš odgovore, da ne ideš na one dosadne časove..."-Stiven inače ima dubok muževan glas, situacija je još bolja ujutra. Kada je kao promukao i... Savršenstvo. Mogla bih da ga slušam satima.
"Mhm..."-uzimam šolju u šaku i obavijam svoje prste oko njene toplote. I ja bih volela da mogu da ne odem tamo. Da ne gledam lažljivog Marka u oči i dozvolim mu da mi tek tako prospe još koju laž. A tek Elena, stresem se kada pomislim na nju. Nije mi jasno, izluđuje me pomisao na njeno preispitivanje poverenja i prijateljstva koje imamo, i sve to zbog mog brata. Ne znam šta je gore, to što je sada zaglavila s njim, ili to što će je brzo šutnuti jer je inače takav. Bezosećajan.
"Da ostanemo ovde, i da nas nije briga."-zastaje dok me ljubi u obraz pa bliže uvetu.-"Kao nekad."
Ništa više neće biti kao nekad. - odzvoni u mojoj glavi.
Mrzim glas koji se javlja kada mi je najlepše, ima tu neku užasnu želju da uništi sve lepo. Svaki delić mira koji dobijem, kao da kida i razbacuje okolo s ogromnim ponosom.
"Vremena su se promenila."-spuštam šolju i okrećem se ka njemu, osmehne se pospanog izraza lica.
"Neke stvari nisu prolazne."
"Izgleda."-obaram pogled.
"A i drugačije je nego što je bilo. Ja nisam kao nekada, ti si se takođe promenila."
"Zar to nije problem?"-stavljam dlanove na njegova široka razvijena ramena. Stiven je čovek iz snova, sa tim privlačnim telom, ukusnim usnama i seksi glasom. On je sve u jednom. Pravi džekpot, zar ne?
"Ne mora da bude."-šake oslanja na moja leđa a onda me privlači sebi.-"Voleo bih da bolje upoznam tvoje nove osobine, da im se natenane divim..."
KAMU SEDANG MEMBACA
AGRESOR - (UREĐUJE SE)
Fiksi Remaja× Problematične ličnosti, bes i neočekivana mržnja. Mlado i neiskusno srce koje se oduvek borilo sa demonima kojima nije doraslo. × Dok pohađa zadnju godinu srednje škole, Megan Martinez, pokušava da izbegne posledice nevolje koju je izazvala na le...