nisam mogla da čekam jutro da izbacim ovaj deo, zato ga objavljujem u pola tri, s nadom da ćete se obradovati delu kada vidite obaveštenje. Ostavite koji usputni, šta vam teško🍒
40. trešnja
Seo je na barsku stolicu i samouvereno raširio osmeh devojci koja je stajala s druge strane pulta. Izgledala je kao da će svakog trena pasti na dupe, očarana njegovim izgledom. Nije tu bilo nečega za poricanje, on je zaista izgledao lepo. Više od solidnog definitivno, ali je to očito zloupotrebljivao slamajući srca mladim damama. Da, damama.
"Sešćeš?"-upitno me je pogledao a ja sam se samo nemo spustila na stolicu pored njegove. Nisam imala nameru da pijem, nisam bila preterano raspoložena za alkoholisanje trenutno.
"Slušaj-"
"Dva tvoja omiljena koktela."-namignuo joj je a ona je pocrvenela otšetavši u stranu.-"Verovaćemo njenom izboru, izgleda kao da zna šta radi."
"Baš."-prekrstila sam ruke i naslonila ih na šank posmatrajući ravnu površinu.
"Nisi valjda ljubomorna? Moja ponuda i dalje stoji."-okrznuo me je rukom a ja sam se samo prazno nasmejala.
"Moj odgovor se i dalje nije promenio."
"Zvuči kao da ostavljaš sebi lufta, za budućnost?"
"Znao si da je on iza svega ovoga?"-pomerila sam uši u stranu jer su stravično počele da me žuljaju. Nije mi se više dopadao ovaj zagušljivi ambijent.
"Sumnjao sam. Znaš svi oduvek misle da je on onaj dobar, no... Uvek ih više zaboli kada ih on zavrne."
"To je zato što se od tebe očekuje neka spletka."-tako je i sa mnom i sa Markom. Uvek sam ja ta od koje se jednostavno očekuje da će da upropasti i Travis to vrlo dobro zna. On poznaje moju porodicu, verovatno čak i bolje od Stivena. Iako je Stiven mnogo više vremena proveo u mom stanu nego Travis.
"On više liči na oca."-podignem obrve a on se nasmeje.-"Znaš, to je baš slatko. Iselio se iz tog stana, odbacio ih kao porodicu. Majku nije ni pogledao od kada je pokupio svoje prnje a onda... Onda me se odrekao kao brata."
"Zaslužio si mnogo više od toga, jel da?"
Duboko udahnem težak vazduh- ispravim se.
"A da li je ona zaslužila?"-promuklo pitam dok zgodna devojka spušta dve visoke čaše s šarenim napitkom ispred nas.
"Uživajte."-pruža mu papirić s brojem i otvoreno mu se nabacuje. Namigne mu a onda se primamljivo osmehne. Ona baš ne zna šta znači indirektno.
"Zavisi. Ona odlučuje to da trpi. Može da ode kada god poželi, mada više joj se dopada da živi u laži."
"Voliš li ti laži?"
"Kada lažem ili lažu mene? O, ma hajde. Već znaš odgovor na to glupo pitanje."-stavlja broj u unutrašnji džep jakne.-"Znaš, dugo se nismo videli."
"Nisam ovde da bi se združili, nažalost."-kiselo mu se nasmejem.-"Reci mi šta imaš u planu, daj mi čak i najmanju šansu da zaustavim ludilo u kom uživaš."
"U čemu ću onda da uživam?"-tužno je rekao uzimajući trešnju za pitiljku i stavljajući je u usta. Travis je definitivno bio... Bolji zloća od Stivena. Bolje mu je stajao takav stil, umeo je da ga iznese. Stiven bi se poneo drsko i tretirao bi ljude bezvredno. Ponekada ne bi znao šta je dosta, isuviše brzo bi postao pohlepan. Travis je znao bolje od toga. Iako su problemi koje je on pravio bili daleko nerešivi.
YOU ARE READING
AGRESOR - (UREĐUJE SE)
Teen Fiction× Problematične ličnosti, bes i neočekivana mržnja. Mlado i neiskusno srce koje se oduvek borilo sa demonima kojima nije doraslo. × Dok pohađa zadnju godinu srednje škole, Megan Martinez, pokušava da izbegne posledice nevolje koju je izazvala na le...