ostavljajte usputne komentare :)
¤
Šah je najinteresantnija intelektualna igra koja se igra na kulturan način po svim pravilima i principima. Cilj igre je uništiti protivnika.
¤
Nakon petnaest minuta trčanja noge su mi otkazale, te sam se srušila na pod. Koja kolena tronula sun a mokar beton i tek tada sam primetila krupnu kišu koja je lila. Moja odeća bila je natopljenja, i neugodno se lepila uz moje telo dok sam klečala na hladnom, mokrom betonu pokušavajući da dođem do daha. Bolela su me pluća, šake su me pekle i na njima su se tek nazirale ranice. Osećala sam se umorno, izmučeno, tužno. Slomljeno.
I na samom kraju, uništeno.
Nisam mogla da nastavim da trčim, nisam uspela da skupim snage ni da ustanem. Sedela sam na betonu dok su kapljice kiše još više kvasile koju kosu a potom se stapale sa mojih suzama.
Nije mi bilo jasno.
Mislila sam da je moja jedina briga Travis, a ispostavilo se da je i on stekao neke opasne neprijatelje. Nisam očekivala nju, sa njenom ešarpom i tom odvratnom facom... Nisam mogla da je zamislim s Kijanom opet, kako ga bestidno laže i govori mu da ga voli. I koliko god pokušavala da izbacim sliku njih dvoje iz svoje glave, nisam uspevala. Vraćali su mi se u misli, bezosećajno kidajući moju sreću. On je nju zavoleo, doveo ju je kući i upoznala je njegovu porodicu. Verovatno joj je pričao o njegovom ocu, mada on retko priča o njemu. Uvek se rastuži i ma koliko pokušavao da se suzdrži ne uspe mu. I njemu je potrebna podrška. Ali on ne voli otvoreno da pokazuje svoje slabosti - jecajući na bilo čijem ramenu. Verovatno joj se poverio. A ona ga je izdala.
Prokleta Ana.
Ili joj je pravo ime ipak Lana?
A Danijel je sve vreme znao ko je ona. Jadao mi se o njoj, glumeo je ranjenost i tugu a onda se grohoto smejao dok se dogovarao sa njom o sledećem putu kada će da nas zajebu. Oboje. Dok smo obarali ruke izgovorio je njegovo ime ponosno, zgazivši me istog trena. Znao je da ću pristati, pokleći. Znao je moju slabu tačku. I iskoristio ju je. Znao je ko sam, i pre no što je ušetao sa svojom grupicom. Da li je znao prvog septembra kada je seo pored mene? Da li je tada uopšte tragao za mnom? Ili je ipak bio dovoljno informisan da sedne pored mene sa maskom oholog lažova i lošeg dečka s željom da me upropasti načisto? Kako bi mogao da me porazi neko koga već poznajem. Kako bi mogao da me uvuče u njihovu malu bolesnu svitu. Da li je znao dok je gledao video snimak, ili je to ključan trenutak ove ogromne zavrzlame?
¤prisećanje
"Ovo postaje veoma zanimljivo."-uobraženi je izgovorio dok smo koračali ka bazenu. Namrštila sam se ali sam ubrzo okrenula glavu kako ne bi video moje nezadovoljstvo.-"Ti si jedina devojka ovde, zar ti to nije ogroman kompliment?"
"Činjenica da trpim tebe je veoma bolan faktor čitavog ovog cirkusa."-spustila sam peškir na klupu i okrenula se ka Vesliju.
"Megan, ti si devojka s najboljim smislom za humor koju poznajem."-Vesli se osmehnuo skidajući majicu. Nije bio atletski građen, bio je isuviše koščat u odnosu na uobraženog.
"Nije to nikakav humor ako me non-stop vređa, to i nisu neke zanimljive šale."-uobraženi je skinuo pantalone ostavši u šorcu za kupanje.
"Nisu jer si ti konstantna meta."-rekla sam ozbiljno prevlačeći majicu preko glave.
"A zašto je tako?"-Vesli se udaljio od nas spuštajući se ka vodi. Čučao je pored ivice s željom da vidi kolika je temperatura vode i da nam da do znanja kada napokon prestanemo da sae prepiremo. -"Zašto neko ko je imao 143 boda na prijemnom, i navodno je pametan mora stalno da dobacuje neke gluposti?"-nasmejem se njegovoj izjavi.
YOU ARE READING
AGRESOR - (UREĐUJE SE)
Teen Fiction× Problematične ličnosti, bes i neočekivana mržnja. Mlado i neiskusno srce koje se oduvek borilo sa demonima kojima nije doraslo. × Dok pohađa zadnju godinu srednje škole, Megan Martinez, pokušava da izbegne posledice nevolje koju je izazvala na le...