61. Slika iznad radnog stola

135 16 14
                                    

Preddeo 7 reči je iz zbirke sastava "Haotični splet osećanja" (HSO) koji možete pronaći na mom profilu @lovewolfs3 , u slučaju da niste, bacite se na čitanje. Nadam se da ćete uživati!

Ovim putem želim da vam poručim da je svaki usputni komentar i više nego dobrodošao, i da ostavite vote ako vam se deo dopadne!

Uživajte!

61. Slika iznad radnog stola





DANIJEL

Šake su joj ledene, smrzla se. Tek kada sam je približio motoru primetio sam da se trese. Svukao sam jaknu sa sebe i pomogao joj da je navuče.

"Moraš da mi kažeš šta se desilo."-odmahnula je glavom, zatvorenih očiju. Kao da se u njenoj glavi i dalje dešavalo ono kroz šta je upravo prošla.

"Ne, ja..."-zatvorila je usne a onda teško progutala. Oborila je glavu kada sam joj obukao jaknu i poželeo sam da je zagrlim. Čvrsto. Izgledala je kao da će zaplakati svakog trena.

"Megan, sve će biti u redu. Gotovo je."-popeo sam je na motor.-"Odvešću te kući..."

"Ne-"-uspaničeno je rekla posmatrajući me plavim suznim očima. Palcem sam prešao preko kuta njenih usana. Sklonivši trag krvi koji mi je promakao malo čas.

"Ne brini."

"Danijele, boli me..."-promrmljala je hvatajući se za stomak. Ne moram biti genije da bih znao o čemu je reč. U pitanju su rebra, nikako ne mogu da dobiju mira da zacele.

"Nemoj da se držiš za ručke, biće još gore."-popeo sam se ispred nje a onda sačekao da me uhvati.-"Sa svetlije strahe bolje ćeš opipati moje mačo pločice."-izgovorio sam dok je obmotavala svoje ruke oko mene. Jakna joj je velika, ali je greje.

Nije mi jasno zašto je bila samo u trenerci.

"Drži se dobro."-promrmljao sam pre nego sam krenuo s željom da požurim što više kako bih je što pre ugrejao.

Ta mala...

Možda je nekada žestoki smarač ali je pravi priajtelj.

¤

"Bolje?"-držala je mlaku kafu u rukama. Poželeo sam da se povrati od silne krvi koju je izbacila iz sebe. Radije bih je odveo kod doktora ali neće ni da čuje za tu opciju. Ne bih da rizikujem da napravi neku glupost ako to učinim bez njene dozvole.

"Da."-kratko je klimnula glavom a onda se okrenula ka prozoru.-"Hvala."-šapnula je što mi je nateralo smejuljak na lice. Zaista je tvrdoglava, i luda. Drago mi je da joj je bolje.

Mada sam morao da je teram da popije jebeni lek.

Ne znam zašto toliko uživa u bolu.

Njen zainteresovan pogled prešao je po prostoriji, a onda je zatreptala par puta. Namrštila se, ali joj je strog izraz lcia ubrzo splasnuo.

"Da li ti je i dalje hladno?"-ustao sam kako bih dohvatio daljinski.

"Ne, izvini."-skinula je moju jaknu.

Pitao sam je da bih je pokrio ako jeste.

"Ne moraš da je skidaš, nisam te zato pitao."-objasnio sam a ona je klimnula glavo. Ispratila me je pogledom a onda udhanula.

"Da li si ikome rekao za vojnu školu?"

"Ne."-izgovorio sam, iskreno.-"Nisi naglasial da je tajna, ali pretpostavljam da ne želiš da iko zna."

AGRESOR  - (UREĐUJE SE) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin