f o l l o w m e: @lovewolfs3
Ubij me rečima, udavi me u poljupcima
68. Incident s teget kutijom
Prišla sam velikoj gvozdenoj kapiji crne boje a potom zastala. Pogledom sam prešla preko parkiranih automobila a onda sam napokon skupila hrabrosti da ga pogledam u oči. Stajao je tu, tačno ispred mene, potpuno spreman na sve. Zainteresovano je isčekivao moju reakciju, verovatno očekukivajući neku dramatičnu ljutnju s moje strane. Prekrstila sam ruke a onda izvila obrvu.
"Šta ti radiš ovde?"-izgovorila sam s željom da što pre čujem odgovor.
"Pa, očekivao sam da ćeš biti ovde."-promrmljao je a onda provukao rukom kroz kosu, uništivši koliko toliko urednu frizuru.
"Kako to misliš?"-pomalo se opustim, pa mu priđem par koraka. Ovo mesto je pusto, čudi me. Mislila sam da ću biti okružena gomilom ljudi.
"Ne znam."-slegnuo je ramenima a onda odmahnuo glavom.-"Idemo?"
"Gde idemo Kijane?"-šapnula sam zbunjeno ga posmatrajući. Na njegovom vitkom telu, zeleni duks i raskopčana jakna stajali su sasvim lepo. Blede farmerice su mu dodatno izdužile noge aa patike su mu, kao i uvek, bile uredno čiste. Pod konac. Izgledao je kao da se spremao dva i po sata a iz iskustva znam da to nije slučaj. On samo pođe i... eto. Pojavi se negde tako savršeno sređen i upicanjen. Pravi macan.
"Imamo dosta tema, mislim da groblje nije mesto za..."-prekinem ga užurbanim klimanjem glavom a onda krenemo do njegovog automobila.
Unutrašnjost vozila oplemenio je njegov parfem koji prosto izbija iz automobila. A i toplota. Kao da ga je ugasio pre nepuna dva minuta. Čoveče. Sednem na suvozačevo sedište a onda se i zavežem. On uđe lagodno, prevuče pojas a onda mi se osmehne. Polako pali auto a ja samo mogu da zamislim o čemu tačno želi da pričamo.
"Kako si?"-utiša radio dok smireno posmatra put. Glas mu je dubok i staložen, kao da je zreliji nego ranije, makar malčice.
"Dobro, ti?"-ne obazirem se na svoje reči, već svoju pažnju preusmerim na njegov rad prstiju. Lupka o volan u laganom ritmu neke, meni nepoznate, pesme. Isprva sam pomislila da je nervozan ili pak ljut, ali više i se čini da je u pitanju nešto drugo. Nešto poput osećanja koje prosto nije moglo da ga drži u mesto. Kao da je jednostavno morao nekako da potroši taj višak energije makar i u glupavom lupkanju o prokleti volan.
"Otprilike isto."-zastane razmišljajući o sledećoj torturi u formi pitanja. Osmehnem se razmišljajući o stvarima koje mu se najverovatnije motaju po glavi. Ne bih volela da sada razgovaramo o većini, verujem da će mi veoma teško pasti. Jednostavno... danas nisam raspoložena za sva ta sranja. Treba mi odmora, treba mi vazduha. Žudim za slobodom i nisam spremna da pričam o Travisu i Stivenu, o glupavoj BljuvLani i hrabrom Danijelu. Ne mogu, ne danas. Pogotovo ne sada. -"Kako je prošlo?"
YOU ARE READING
AGRESOR - (UREĐUJE SE)
Teen Fiction× Problematične ličnosti, bes i neočekivana mržnja. Mlado i neiskusno srce koje se oduvek borilo sa demonima kojima nije doraslo. × Dok pohađa zadnju godinu srednje škole, Megan Martinez, pokušava da izbegne posledice nevolje koju je izazvala na le...