5. Ljubavni problem

265 30 7
                                    

Usputni komentari...?


¤


Sanjivo gledam u ekran televizora koji visi na zidu dnevne sobe. Uzimam još jedan gutljaj kafe sporim i tromim pokretom a onda se opet naslanjam na njegovo rame. 


"Moram kući."-govorim umorno a on se osmehne.


"Sada kada si mi izgužvala postelju?"-mrmlja s podsmehom i ja se samo osmehnem na tu rečenicu. SPorije razmišljam kada sam umorna, duže mi treba da smislim nešto dobro, nešto što ustvari neće zvučati glupo. 


"Izgužvala posteljinu, prisvojila duks, pojela skoro svu hranu koju imaš..."-prevrće očima. 


"Prisvojila? Definisao bih to kao krađu."-stavljam ruke u džepove njegovog duksa koji na meni izgleda užasno veliko. Dopuštam sebi da zaklopim oči na tren, nenormalno mnogo mi se spava.-"Nisi se naspavala?"-njegov plemenit, širok osmeh mi zagreje dušu i samo odmahnem glavom. 


Izgužvala postelju? 




Žvuči tako pogrešno, a opet tako primamljivo, slažete se? 




No, ništa se nije desilo, nije to što mislite. 




"Nisam, zato moram kući. Da se naspavam pre škole."-pokušavam da ustanem ali me on vuče nazad na mekani, udoban kauč na kom bih istog momenta rado zaspala. Uopšte nisam spavala mnogo, dremala sam nekih sat vremena u Kijanovoj 'urednoj' sobi a onda sam se probudila kada je Kejleb ponovo stigao kući. Ko zna gde je bio, ali me je njihov razgovor probudio toliko da nisam mogla da se vratim u zemlju snova. 


A ostalo je samo par sati do škole, i moram pametno da ih iskoristim. 


"Moraš?"-pita s jednom vrdavo izvijenom obrvom, izazivački nastrojen. Kako on nije umoran? 


"Bliži se ono usrano putovanje, moram. Jer neću videti ni autobus kako sam zaglavila, i sa ponašanjem i sa učenjem."-to boli koliko je istina. 


Dovraga


"Znači, ipak ideš?"-ustajem i lagano lupkam po veličanstvenim spiralnim stepenicama. Pre no što odem nastojim da se javim Kejlebu, on je taj koji me je dovezao ovamo...-"Budi spremna kada siđeš, inače ti neću dozvoliti da odeš."


Govori dok menja kanal na tv-u, pomalo namćorasto


Hodnik je kao i uvek lepo sređen, tek toliko koliko jenjihova majka uspela da prikrije neurednost svojih sinova. Vrata Kejlebove sobe su otškrinuta pa ih samo lagano gurnem rukom.

AGRESOR  - (UREĐUJE SE) Where stories live. Discover now