♡4 Bölüm♡

13.4K 673 443
                                    

      4 bölüm de geldi. Bir çok olay oldu ama daha her şey yeni yeni gelişiyor.Umarım beğenirsiniz arkadaşlar. İyi okumalar(Medya Serinin elbisesi)

Jimin
Tabii ki kendime engel olmalıydım. Hemen kendimle getirdiğim eşofman altını giydirdim. Sıra tshirtde. Tshirt ü giydirdiğim zaman saçları yüzüne doğru dökülmüştü. Bu onu tatlı gösteriyordu. Elbiseyi alıp ve kirli sepetine koydum. Sonra odadan çıktım
FLASHBACK END

Seha
"Merhaba balım. Nasılsın? Evet bende üzgünüm seni kaç zamandır göremiyorum. Bende seni özledim. Senin yanına gelmeye çalışıcağım. Sakın kendini üzme. Sadece bekle tamammı. Muhakkak gelicem ve seni öpüp tüm özlemimi geçiriceğim. Şimdi kapatmam lazım. Hoşçakal balım" Bir anda sanki kapının arkasında sesler duydum. O yüzden telefonu çabuk kapatmak zorunda kalmıştım. Acaba Jiminmiydi? Yada duymuşmuydu konuştuklarımı?

Jimin
Dün olanlardan sonra nedense ilk defa farklı duygular içerisindeydim. Ona vurduğum için kötü mü hissetmiştim? Emin değildim daha farklıydı. En iyisi gidip odasına bir bakmak.

Odasına vardığımda telefonda biriyle konuşuyordu ve pek samimi bir konuşmaydı. Dinlesem bir şey olmazdı.
Duyduklarımla gözlerim büyümüştü. Öpmekmi? Balım mı? Kimle konuşuyor bu. Erkek arkadaşımı vardı? Eğer böyle bir şey ise ona olanları anlatması gerekirdi. Yada hiç erkek arkadaşının bile olmaması gerekiyor. O benim özel çalışanım ve böyle bir şeye asla izin veremem. Benden nasıl böyle bir şeyi saklar ki? Belkide bu yüzden benden haftada 5 saat istemişti. Her halde sevgilisinin yanına koşmak içindir. Birde özlemini geçirmek için öpecekmiş. Kim bilir başka neler yapacaklar. Birde benim yanımda utanan, masum kız rolü yapıyor.

Düşüncelerimden ayrılıp yemek için mutfağa geçtim. Pek becerikli olduğum söylenemezdi. Ama karnımı doyura biliyordum işte. Bir şey yapamazsamda genellikle dışarıdan sipariş verirdim. Tam yemek yemeye koyulacaktımki kapı çaldı. Buda kimdi sabahın köründe? Açmadıkça çalmaya devam ediyordu. Kalkıp üşengeçlikle kapıya gittim. Kapıyı açtığımda adam şaşırmış gibi suratıma bakıyordu. Ne vardı ki o kadarmi çok yakışıklıydım. Acaba gay falanmı?

Bir anda arkamdan biri hızla gelip adamın elindeki kutuyu aldı ve teşekkür etti. Tabii ki bu Seriden başkası olamazdı. Adamın yüzünde onu gördüğü anda çiçekler açmıştı. Tamam anlaşıldı gay falan değilmiş. Çünki nerdeyse Serini bakışlarıyla yedi. Daha fazla dayanamayıp.
"Eğer işiniz bittiyse gide bilirsiniz" dedim.
Adam şaşırmış ifadeyle Seri ye baktı eğilip gitti. Garip olansa Seri bir şey dememişti. Kapıyı kapattığım an kutuyla birlikte yukarı çıktı. Yemek yemeyecekmiydi? Geçen seferde şirkete gittiğinde yememişti. Eve geldiğimde anlamıştım. Neyse kendi bilir.

Seri
Elbisemi kutudan çıkardım. Aslında geçen iş çıkışı kendime yeni bir şeyler almayı düşünüyordum ama Park Jiminin yüzünden günümü hastanede geçirmiş, üstüne çok kötü sözler duymuş, üstüne de tokat yemiştim. Her halde daha güzel gün geçiremezdim. Onunla anlaşdığım günden beri ondan daha fazla nefret etmeye başlamıştım.

Elbisemi kutudan aldım. Açıkçası kolumdaki yaraların görünmesini istemiyordum. Bu yüzden uzun kollu, omuzları açık, dizlerimde biten gül kurusu renginde çok sade ama bir o kadarda şık elbise sipariş etmiştim. Bu sefer ayyakkabıyı unutmamıştım.

Giydikten sonra aynadaki yansımama baktım. Gerçekten çok yakışmıştı. Topuklularımı da giydikten sonra odadan çıktım merdivenlerden indikçe topuklularımın sesi tüm salonu kaplamıştı. Salona vardığımdı Jimin yoktu. Bende çıkmak için haraketlenmiştim ki bir anda arkadan seslendi "Birlikte gideceğiz"
Oh ne güzel. Birde onunla aynı arabada aynı oksijeni soluyucaktım.

Contract || Sözleşme  Where stories live. Discover now