♡11 Bölüm♡

10.3K 620 266
                                    

Nasılsınız tatlışlar yeni bölüm geldi.
  Umarım beğenirsiniz(づ◡﹏◡)づ

🌟🌟🌟
Bazen yakın olanı bulmak için uzun bir yolculuk yapmanız gerekir
🌟🌟🌟

Yoongi
Akşam Seri çok kötüydü sanki bir şeyden korkmuştu. Dünden beri aramalarımı cevaplamıyordu. Endişelenmiştim artık beklemekten. Sonra çalışanlardan biri gelip Jiminin de telefona cevab vermediğini söyledi. Kötü bir şeyler vardı. Jimin ona bir şey yapmazdı değil mi?

Sonra düşündüm en son Jiminin odasındaydı yemeğe bile gelmemişti. Bu işte bir iş var diyerek resepsiyona yaklaştım. Hayoung ve sekreter kızda benimle gelmişti.

"Affedersiniz biz dünden beri arkadaşlarımızdan haber alamıyoruz, aramalarımıza cevap vermiyorlar. Acaba kapıyı açıp odaya bakabilirmiyiz."
Dememle görevli endişelenmişti. Benden oda numarısını sorup anahtar aldı.

"Yah neden Jiminin oda numarasını söyledin? Seriyle ne ilgisi var?" Diye sormuştu Hayoung.

Jiminin odasının önüne vardığımızda görevli kapıya açarak içeriyi işaret etti. Kapıyı açarak ilerledim beni iterek Hayoung ve sekreter kızda içeri girmişti. Gördüğümüz manzarayla üçümüzün de ağzı açık kalmıştı. Onlar....ikiside....sarmaş dolaş uyuyordu. Hatta Jimin resmen Seride kaybolmuştu. Başını boynuna gömmüş, kollarını sıkıca sarmış uyuyordu. Seride ona sarılmıştı hemde sanki elinden alacaklarmış gibi sarılıyordu. O an Hayoung sinirden deliye dönmüştü bunu sinirden kızaran suratından anlıyordum.
"Efendim sanırım siz yanlış anlamışsınız. İsterseniz bölmeyelim" demişti az önceki görevli.

Hayoungsa ilerleyerek yatağa doğru gitti. Bir an ellerini Serinin saçlarına geçirdi. Tam o sırada Jimin gözlerini hızlı bir şekilde açıp bileğinden sıkıca tuttu. O kadar sıkmıştı Hayoungun ağzından acıdan hafif bir inleme çıkmıştı ve elini Serinin saçından çekmişti. Sonra Jimin sinirli bir şekilde Hayounga bakarak elini az önce Hayongun Serinin saçına geçirdiği kısma koyarak, saçlarını okşadı ve yeniden gözlerini kapadı.

Yazar
Herkes duraksamıştı. Yoongi görevliye gitmesini söylemiş ve görevli olanlara gülümseyerek gitmişti.

"Yah Jimin ne kadar endişelendik haberiniz varmı? Aklımıza ne kadar kötü şey geldi" diye söylenmişti Yoongi.

Onun sesiyle Seri uykulu gözlerini hafifce araladı ve önünde gülümseyen bir adet Jimine baktı. Sonra bir an bir birlerine kuala misali yapıştıkları anlamasıyla kollarını yavaşça çekti.

Sonra etrafa uykulu gözlerle bakınırken ikinci şok dalgasını hissetti. Yoongi Hayoung ve Hani onları izliyordu. Hemen hızla doğrularak yatakta oturur pozisyon aldı.

"Şey...... neden burdasınız?" Diye kısık sesle sordu kız

"Peki siz neden aynı yataktasınız?" Diye sordu Hayong bir elini beline yerleştirerek.

Açıkçası kız ne diyeceğini bilmiyordu. O an Jiminde uzandığı yerden doğrularak yatak başlığına yaslandı.
"Onu ben çağırdım. Burda kalmasınıda ben istedim. Bundan sizene. Mahremiyete saygınız yokmu? Neden odama dalıyorsunuz?" Demişti alaycı bir şekilde.

Kızsa tek kelime edememişti. Öylece etrafı olanları izliyordu.
Yoongi bir kaç adım yaklaşarak "Sen iyimisin Seri?"

Kız hiç bir şey diyemiyordu. Yavaşça yataktan kalktı ve diğerlerinin yanından geçerek gitmek istediği sırada Hayoung sıkıca kolundan tutarak onu önüne doğru savurdu. Seri hiç bir tepki vermiyordu çünki garip hissediyordu. O an jimin ayağa kalkarak sinirle "Sana ona dokunma demedimmi?" Diye bağırmıştı. Seri bile ürkmüştü ve bu ses onun kendine gelmesini sağlamıştı.

Contract || Sözleşme  Where stories live. Discover now