♡37 Bölüm♡

5.7K 386 136
                                    


V

ee yeni bölümmmm
İyi okumalar tatlışlarım

Yine herzamanki gibi düşünmeye başladım. Acaba çok çabuk mu yumuşadım ona karşı. Sonra iç sesim sorumu cevaplamıştı. "Tabii kide hayır. Seri onun gibi biri senin için ağladı. O seni üzdüğü seni koruyamadığı için ağladı. Onu cezalandırmanı istedi. Onu daha önce hiç böyle görmüşmüydün?"

Tanrım sanırım kafayı yedim kendimle konuşarak"Peki o zaman iç sesim bu ilişkinin adı ne?"

"Seri artık o kadarını bilemiyorum sonuçta ben iç sesinim yani senin bildiğin şeyleri biliyorum . Sadece sana hatırlamakta yardımcı oluyorum"

"Ah peki peki"

Üzerimi değiştirip boynumu göztermeyecek bir şeyler giydim.

Üzerimi değiştirip boynumu göztermeyecek bir şeyler giydim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tamam sanırım beğendim. Kombinim güzel olmuştu.

Aşağı inerek Jimini beklemeye koyuldum. Ne yani benden geç mi hazırlanıyor bu çocuk. Bir süre sonra gelmişti.

"Nerde kaldın uyuşuk. Kök saldım burda."

"Çok güzel olmuşsun Seri"

"Ah şey *utanır teşekkür ederim.

Hey bir dakika konuyu dağıtamazsın. Birde kızlar geç hazırlanıyor derler"

"Ah aslında yarım saat önce hazırdım. Sadece şu az önce olanları düşünürken dalmışım Seri"

"Ne düşünüyordun"

"Düşünüyordum ki acaba şu kedicik vedalaşması için seni cezalandırsammı?
Ne de olsa beni öylece bırakıp kaçtın değilmi"

"Bay herşeye meraklı Jimin maalesef işe gitmeliyiz zamanımız çok az. Artık sonra cezalandırırsınız" diyerek göz kırpmıştım.

Arabaya geçeceğimiz zaman ben alışkanlık yaptığum için yine arka koltuğa geçecektimki ön tarafın kapısını açarak binmemi söyledi. Ah işte bu Bay çok bilmiş Jimin için bir ilkti sanırım.

Kendi yerinide aldıktan sonra yola koyulduk.

"Seri"

"Hı?"

"Bu günki kıyafetini çok sevdim"

"Ah öylemi teşekkür ederim. Peki neden?"

"Bilmem sana yakışıyor böyle şeyler"

"Haaah aklıma bir şey geldi"

"Neymiş? Bayan akıllı Seri"

"Hani ilk tanıştığımız zamanlar ben senin gibi birini asla sevmem falan demiştin"

"Yani?"

"Yanisi merak ediyorum. Şimdiye kadar senin yanında gördüğüm kızların hepsi genellikle senden çok kısa, koca göğüslü, baya dolgun vücut hatlarına sahip kızlardı"

Contract || Sözleşme  Where stories live. Discover now