♡58 Bölüm♡

5.2K 391 53
                                    

Bakalım Jimin neler yapacak.

İyi okumalar tatlışlarım

Bu gün kaç günlük kendine ettiğim eziyete son verip şirkete gitmeyi kararlaştırdım. Almam gereken özel eşyalarım vardı ve artık ondan kaçmama yada saklanmama gerek yoktu.

O yüzden hazırlanıp çocuklarla vedalaşıp çıktım.

Ama artık eski Seri olmayacaktım asla

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ama artık eski Seri olmayacaktım asla. Ona yolladığım görüntülerden sonrada cevap gelmemişti. Ne bekliyordumki beni sevmiyordu zaten. Pişman olsa bile neden arasınki?

Bir taksiye binip şirketi tarif ettim. O kadar olan şeyden sonra burdakilerin bakışlarını tahmin ede biliyordum. En azından diğerleri burda olacak Yoongiye haber vermiştim. Yalnız olmak istemiyordum.

Açıkçası Hayoungun beni hep sevmediğini düşünürdüm ama o bile bu olayda Jimini suçlamıştıve benim için şirkete geleceğini söylemişti.

Yol boyunca camdan dışarıyı izledim. Herkes aceleyle bir yerlere yetişmeye çalışıyordu. Her kes kendi hedefleri için uğraşıyordu. Kimisi ailesi, kimisi okulu, kimisi kendisi için.

İnsanların hedeflerinin olması ve onu başarması çok güzel.

Peki ya ben. Ben bu hayatta ne için uğraşıyordu. Annemi kaybetmiştim. Babam desen umrunda bile değildim. Sevdiyim insan bile beni yarı yolda bırakmıştı. Gerçekten ne için yaşayacaktım.

Ama hayır ben Kim Seriyim asla ama asla pes etmeyeceğim
.
Bu yüzden tamamen vazgeçtiğimde bile umut 'bir kez daha dene' diye fısıldadı

Haydi Seri yapabilirsin bunu. Taksiden indikten sonra tüm cesaretimi toplayıp içeri geçtim. Herkes bana aşağılayıcu bakışlar yolluyordu. Umursamamaya çalıştım ama kalbimi acıtmıştı.

Belli etmeden gülümseyerek yürümeye devam ettim. Bizimkiler merdivenlerin orda beni bekliyordu.
Hemen yanlarına gittim Eunji ordaydı.

"Sanırım sizle vedalaşmam gerek ama önce gidip bir kaç eşyamı almalıyım"

Yg: Gerek yok Seri ben senin için aldım hepsini.

S: Teşekkür ederim.

WB: Gitmek zorundamısın Seri?

S: Üzgünüm.

Ej: Lütfen Seri seni daha yeni bulmuşken gitme.

S: Çocuklar ülkemi değiştirmiyorum yaa başka şehire gideceğim.

Hayoung: Seri bence sen cesur birisin pes etme.

Ana işte buna şaşırmıştım.

Bir anda arkamda o sesi duyduğumda yerimde çivilenmiştim.

"Seriiii....!"

Buna kim haber vermişti.

Kapıdan içeri girdiği gibi hızla bana doğru ilerledi ve elimdeki küçük bavulu alarak yere fırlattı.

Ne yapıyor bu şimdi?
Herkes film seyrediyor gibi bizi seyrediyordu.

Beni baştan aşağıya süzmüştü.
"Hiç bir yere gitmiyorsun Seri"

Ne konuşuyor bu ahmak.

"Bay Park rahat bırakırmısınız"

Gidip fırlattığı bavulumu almıştım. Kesinlikle karşısında ezik gibi durmuyordum aksine inadına umursamaz bir şekilde gülümsüyordum.

"Sana hiç bir yere gitmiyorsun dediysem gitmiyorsun"

O an Yoongi öne geçerek yakasına yapışmıştı.

"Ondan uzak dur anladınmı Jimin"

"Yoongi lütfen gerek yok. Ben hallederim"

"Eminmisin?"

"Eminim böyle yüzsüz biriyle sen başa çıkamazsın"

Jiminin surat ifadesi tamamen değişmişti söylediğim şey yüzünden.

"Seri benimle gel" diyerek kolumdan tutarak çekiştirmişti.

Kolunu ittirdim.
"Kendim gele bilirim"

Bir köşede durduğunda önüne geçip yüzüne baktım.

"Hiç bir yere gidemezsin çünki sözleşmemiz daha bitmedi"

Hah ne söylüyor. Gerçekten videoda o kadar anlattıklarımdan sonra hala neden bahsediyor.

Haha Hayoungumuzda iyi kızmı olmuş.

Jimin sen napıyon yaaa😲

GELECEK BÖLÜM⬇️
"Namjoon bekle"

Tabii resmi konuşmadığım için üzerimdeki bakışkarı da umursamadım.
Duraksadığı için yanına yetiştim.

"Birlikte gidelim"

"Tabiiki"

OOOOO NAMJOOON BEYBİ😍

Contract || Sözleşme  Where stories live. Discover now