♡117 Bölüm FİNAL♡

6.1K 401 284
                                    

Saatlerce beklemiştim. Artık korkmaya başlamıştım. Saat gecenin üçüydü ve Jimin hala gelmemişti. Yoksa kötü birşey mi olmuştu?

Bir süre sonra kapının açılmasıyla saçları ve üzerindekiler tamamen ıslanmış Jimin gözükmüştü.

Hemen kapıya koşarak sıkıca sarıldım.
"Jimin neredeydin? Ben.. ben çok korktum"

Jimin sarılmamıştı. Yüzüne yaklaştığımda yoğun alkol kokusu almıştım.

"Jimin sen sarhoş musun? Neden içtin ki?"

Hiçbir şey demeden salona geçerek koltukta oturmuştu.

"Jimin bu halde durma hadi üstünü değiştir hasta olacaksın"

Yanına oturarak ıslanmış saçlarını arkaya attım." Nerdeydin? Neden bu kadar geçiktin ki? Hem neden bu kadar içtin?"

Bana dönerek gülümsemişti.
"Ben nerdeydim... hmm güzel soru Seri. Peki sen nerdeydin?"

Açıkçası durduk yere bunu sorması garip gelmişti. Biliyormuydu acaba?
Hiçbirşey söylemediğim için gülerek tekrar önüne dönmüştü.

"Seri, benden cevap bekliyordun ama kendin cevap vermiyorsun. Artık beni umursamıyor musun?"

"Buda nerden çıktı Jimin ne alakası var.

"Şu alakası var... Bana Williamla buluşacağını söylemeyecek kadar değersiz miyim"

"Hey lütfen öyle söyleme"

Biranda bağırmaya başlamıştı.
"Ne söyleyeyim ha? Sana onu arama, konuşma diyorum. Vee sen o adamın evine mi gidiyorsun?"

"Jimin lütfen otur doğru dürüst konuşalım. Bak sarhoşsun. Bizi gördün belkide bana sarılırken gerçekten yanlış birşey değildi lütfen dinle"

"Anlamıyor musun Seri sorun ne biliyormusun neden ne olursa olsun senin bunu benden saklaman.....
........ Evet sizi gördüm çünki çabuk geldiğim için seni alacaktım yemeğe çıkarız diye düşünmüştüm. Sonra senin farklı bir yere gittiğini görüp takip ettim. Gerisine gerek yok herhalde"

"Jimin bak o gerçekten kötüydü gitmeliydim"

"Gitmeliydin... hah ve kocana birşey söylememeliydin değil mi"

"Jimin kızacağını bildiğim için yapmadım. Yani izin vermeyecektin"

"Ee şimdi daha mı güzel oldu! Benden sakladın da daha mı iyi oldu Seri"

"Bak Jimin annesi ölmüştü.. o çok kötüydü"

"Seri sen onun karısı değilsin. Sevgilisi değilsin neden Jaeri değil seni arıyor? Hiç düşündün mü? Çünki o seni istiyor. Üzgün olduğunda onu avutacak kişinin sevdiği kadın olmasını istiyor"

"Jimin lütfen böyle yapm-"

"Vee sende onun istediğini yapıyorsun. Seri biz bir birimize söz verdik bir birimizden hiçbirşey saklamayacaktık. Peki şimdi bu yaptığına ne ad verelim. Sözünün üzerinde duramamak mı? Beni umursamamak mı?"

"Jimin sen haklısın ama o an düşünemedim. Bende o durumda olduğumda yanımda hep birinin olmasını isterdim"

"İşte sorun bu Seri onun yanında olması gereken kişi sen değilsin"
Kollarımdan tutarak sıkmaya başlamıştı.

"Jimin lütfen canım yanıyor yapma"

"O zaman benden neden sakladığını söyle. Neden anlamıyorum aynısını sana ben yapsam ne tepki verirsin. Sana söylemeden beni seven eski arkadaşımla gizlice buluşsam. Sence sebepler seni ilgilendirir mi? Söyleseneee"

Contract || Sözleşme  Where stories live. Discover now