♡33 Bölüm♡

7K 527 167
                                    

Artık başlıkta ne söyleyeceğimi  bile bilmiyorum.

Neyse iyi okumalar tatlışlarım

Qaza basarak hızla ilerledim

Eve vardığımız an hemen inerek yeniden Seriyi kucaklayıp arabadan çıkardım. Zorlanarakda olsa kapıyı açıp merdivenleri hızla çıkarak kendi odama götürdüm.

İçeri girer girmez kucağımdan inmişti. Sakince ilerleyip yerde oturarak sırtını yatağa yasladı. Bende onu takip edip yanına oturdum. Boş bir şekilde kapıya bakıyordu artık ağlamıyordu öylece bakıyordu.

"Seri lütfen güzelim böyle yapma bağır çağır ama böyle sessizce durma bir şeyler söyle" yüzünü avuçlarım içine alarak bana taraf dönmesini sağladım. Gözlerimiz buluştuğunda hıçkırarak ağlamaya başladı. Bense içimden kendime küfürler savuruyordum.

"Seri o adam sana kötü bir şey yapmadı değilmi?" Kızgın olsamda sakince sormaya çalışıyordum.

Seri elimi iterek yatağa tutunarak ayağa kalktı.

"Sanane ha sanane. Çok mu umrundayım"
Ağlayarak ve bağırarak konuşuyordu ve böyle olduğunda ben sinirlerime hakim olamıyordum.
"Seri ben sana demiştim değilmi böyle şeyler giyinme diye"
Al işte ne alakası var? Yine her şeyi sinirle batırdım. Siktir.

"Hah gerçektende aptalsın sen. Kahretsin. Sence ben öyle giyindiğim içinmi bana tecavüz etmeye çalıştı o aşağılık adam. Hayoung neredeyse çıplaktı Park Jimin. O adam neden benim yanıma geldi diye hiç düşünüyormusun? Neden kimse engel olamadı? Çünki herkes gibi sende beni orda bırakıp gittin. Sana kalmanı söyledim, beni yalnız bırakmamanı söyledim ama gittin. Kahretsinki o hale düşmeme sebep olan senken beni mi suçluyorsun?"

Ard arda göğsüme yumruklar geçirirken ağlayarak konuşuyordu.

Yazar
Çocuk kızın kollarını bileklerinden kavrayarak sıkıca tutarak kendine çekip sarıldı ve eliyle Serinin başını omzuna yatırdı.

"Özür dilerim seni bıraktığı-"

Kız çocuğu yeniden iterek geri çekildi.

"Dokunma bana. Anlıyormusun dokunma, sarılma, benden uzak dur"

Çocuk kıza doğru bir adım attı.
"Seri lütfen böyle yapma ağlama lütfen. Seri bana bak. Bana bak diyorum sana o adam sana hiç bir şey yapamadı. Ben vaktinde yetişdim değilmi Sen hala benimsin öylede kalacaksın"

"Gerçektenmi seninim öylemi o adam bana bir şey yapmamış ola bilir ama benim aklıma iğrenç bir an kazıdı. Ve en önemliside ne biliyormusun benimsin diyen bu adam için ben tek gecelik bir şeydim. Öyle değilmi?"

"Seri nasıl böyle bir şey söylersin"

Kız çocuğu iterek hemen banyoya giderek kendini kilitlemişti.

Jimin elini saçına geçirerek düşündü. Kız ona bir şey anlatmıyordu. Hemen birilerini aradı.
"Evet evet o oda görüntüleri bana yolla. Çabuk olsun"

Jimin.
Görüntüler geldiği an izleyip izlememek arasında kararsızdım. Buna dayana bilirmiydim. Ama o adamın ne halt yediğini görmeliydim.

Videoyu başlattığım an bile artık sinirden gözüm dönmüştü. Seriyi sürükleyerek zorla götürmesi. Ondan kurtulmaya çalıştığı o an. Serinin üzerini çıkarmaya çalışması. Benim bile öpmek için deli olduğum o dudaklarını tereddüt bile etmeden zorla öpmesi. Artık yerimde duramıyordum. İzlemeye devam ettikçe onun daha da yaklaşarak Serinin köprücük kemiğinin üzerinde dudaklarını gezdirdiğini gördüğümde kendim bile anlamadan gözümden bir damla yaş süzülmüştü.

Ben çok seviyordum onun belirgin köprücük kemiklerini. O yüzden boynundan daha çok orada kendime dair izler bırakmıştım. Ama o adam siktir...

Kendimin odaya girdiği anı izlediğimde tableti kapatarak duvara fırlattım. Göz yaşlarım beni dinlemiyordu. Öylece yanaklarımdan süzülüyordu.

O adam ona kötü bir şey yapamamıştı yetişmiştim ama onun dudakları bana ait olanı öpmüştü.

Ellerimi saçıma geçirerek yatakta öylece bekliyordum. Nedense Serinin uzun süredir içeride olduğunu düşünüp hemen ayağa kalktım. Açması için kapıya vurduğumda ses gelmemişti.

Geriye çekilerek kapıyı kırmaya hazırlandım. Tam ilerleyecekken gelen kilit sesiyle Seri banyodan çıkmıştı.

Üzerinde havlu ve ıslak saçlarıyla yeri seyrediyordu bana bakmıyordu. Yataktan kalkarak yanına ilerledim.

Yanına vardığımda hala bana bakmıyordu. Çenesinden tutarak yukarı kaldırarak gözlerimizi buluşturdum.
"Seri sen ne yaptın"

Dudakları kıpkırmızı olmuş, boynundaysa tırnak izleri vardı. Kendine ne yapmıştı bu kız.

"O adamın öpücüklerini sildim"

İyice inceledim sadece dudağıyla kömrücük kemiğinin üzerindeydi.

"Beni hiç affetmeyeceksin değilmi? Sadece beni dinle sen benim için hiç bir zaman tek gecelik bir zevk olmadın Seri.
Sen benim için değerlisin. Zaten seni orda bırakıp gittiğim için Allah belamı versin. Ama lütfen sen bana böyle boş bakışlarla bakma. Bana tiksinirmişcesine davranma. Beni görmemezlikten gelme"

Elimi uzatarak yanağından usulca süzülen göz yaşını sildim. Bu sefer engel olmamıştı.

"Seri inan bana seni öyle görmek yerine ölmeyi tercih ederdim"

Bir anda bakışlarını bana çevirmişti.

"Bir daha sakın böyle bir şey söyleme"

Elini tutarak kendime doğru çektim. Üstünde sadece havlu vardu. Ama benim gözlerim bu sefer vücuduna değil gözlerine kenetlenmişti.

"Neden Seri "

"Öyle işte. Sadece söyleme"
Diyerek bakışlarını benden kaçırmıştı.

"Sadece bunu bil her ne olursa olsun asla sana zarar gelmesine izin vermem.
Şimdi soracaksın belki yine neyim olarak yapıyorsun diye.... ve ben yine bir şey söyleyemeyeceğim Seri. Çünki seni korumam için senin sevgilin ve ya yakın arkadaşın olmama gerek yok. Seni korumamı o istiyor"

Bakışlarını ürkekçe çevirerek sormuşt
"Kim istiyor?"

Bir süre gözlerine baktım. Öylece bakıyordu ama bu sefer öylesine değil duygu yüklü bakıyordu.

"Beni korumanı kim istiyor?"

"Kalbim."

Demiştim hiç tereddüt etmeden.
Şaşırmıştı. Belkide böyle bir cevap beklemiyordu. Zaten konuştuğumuz zamandan beri tuttuğum ellerini daha sıkı kavrayarak onu kendi yatağıma doğru yöneltdim.

"Haydi dinlen ve her şeyi unutmaya çalış tamammı?"

Hiç bir şey demeden yatağa uzanarak yine sırtını bana taraf dönmüştü. Battaniyeyi usulca üzerine çekerek işığı kapadım. Kapıyı kapatıp yere çökmüştüm. Tam itiraf edememiştim onu sevdiğimi. Söyleyememiştim. Ama en azından neden onu koruduğumu anlamıştı. Çünki beni ben değil kalbim yönlendiriyordu.

Park Jimin şu sinirlerine sahip çıksanda Seriyi üzmesen artık.
Neyse sonunda Park Jimin sonunda itiraf ede bildin.
Tam olmasada yine de bunları kalbinin yaptırdığını söyledin

Tatlışlarım beğendiyseniz Yorumlarınızı ve VOTE'larınızı esirgemeyin😄

Contract || Sözleşme  Where stories live. Discover now