♡55 Bölüm♡

5.5K 418 96
                                    

Duygusal bir bölüm sizleri bekliyor
İyi okumalar
(Şarkıyla dinleye bilirsiniz. BÖ-unutursun)

Uzum bölüm oldu

Çocukların yanına geldiğimde çoktan uyumuştular. Daha öncede onlarla burda gece kaldığım için burda bir kaç parça elbisem vardı.

Hemen dolaptan alıp banyoya gittim. Kendimi sıcak suyun altına atarak tüm acılarımı geçirmesini istedim ama olmuyordu. Her şey onu hatırlatıyordu. Ona olan sevgimi, ona olan nefretimi, ona olan öfkemi hatırlatıyordu. Kalbim çok acıyordu. Dayanamıyordum bu kadar acı çekmeye dayanamıyordum
Onun yaptıklarına artık dayanamıyordum.

Gözyaşlarım sıcak suyla karıştığında soğuk mermere başımı yaslayarak ağlıyordum. Ama ne için....?
Üzüldüğüm içinmi? Kalbimin yandığı içinmi? Bana yaptıkları içinmi? Yoksa hala onu sevdiğim içinmi?

Lütfen unutayım onu. Bir şey olsun ve unutayım,hatırlayamayayım lütfen....

Üstümü değiştirip çocukların uyuduğu odaya gittim. Elimi pürüssüz duvarda gezdirerek düşündüm gerçekten benim ailem onlardı. Sonra uzaktan yüzüne ay işığı vuran masumca uyuyan Jongini gördüm. Onu bu hayatta herşeyden çok seviyordum. O bendim. O benim yaşadıklarımı yaşayan bir çocuktu. O benim küçüklüğümdü.

Sessizce ilerleyerek yatağının yanına giderek eğilerek yumuşacık saçlarını okşadım ve yine gözyaşlarım beni rahat bırakmamıştı. Gözlerimi kapayıp öylece yanaklarımı yakmalarına izin verdim.

Ses çıkarmamaya çalışarak balımın yanına uzandım ve o minik vücudunu sarmaladım. O bana güç veriyordu. O bana beni hatırlatıyordu. Onu her sevdiğimde bir yandanda kendi küçüklüğümü seviyormuşum gibi geliyordu. O yüzden iki kat iyi hissediyordum.

Bir süre sonra iyice uyuklamaya başlayarak göz kapaklarımı kapadım ama bir dileğim vardı.

Uyandığımda hiç bir şeyi hatırlamamak. Herşeyi unutmak. Ama içimden bir ses fısıldamıştı sonsuz uykuya dalana kadar bile onu hatırlayacaksın.....

~

Sabah gözlerimi açtığımda başımın üzerinde dikilmiş bana gülümseyerek bakan bir sürü melek yüzler vardı.

"Unni yine eskisi gibi burdamı kaldın?"

Gülümseme duyuğumu şuanlık kaybetmiş olsamda onlar için yapabilirdim. Başımı olumlu anlamda sallayarak gülümsedim.

Hepsi birden sarılmıştı.

"Hmmm o zaman bakayım saat kaç. Sanırım günün tenbeli benim değilmi?"

Hepsi kıkırdamıştı. Gözlerimi etrafta dolaştırarak sordum"Eeee balım nerde?"

Birdan çocuklar iki tarafa açılmış elinde koca meyve suyu şişesiyle Jongin görüş alanıma girmişti.

"Noona hep sen yapaydın. Bu günde ben senin için yaptım"

Meyve suyunu alarak bir kaç yudum içip komidinin üzerine bırakıp minik ellerine öpücük bıraktım.

"Teşekkürler balım. Hepinizi çok seviyorum. Gelin bakayım buraya"
Kollarımı açarak hepsine tek tek sarıldım.

"Canlarım benim haydi yemek yiyelim tamamı? Haa birde beni hep sevin tamammı. Unnie sizi hep sevecek büyüyüp kocaman olsanız bile "

"Bizde seni hep seviceğiz unnie"

"Haydi o zaman yemeye. Ama benim küçük işim var tamammı geliceğim yanınıza"

Contract || Sözleşme  Where stories live. Discover now