♡72 Bölüm♡

5.5K 416 98
                                    

İyi okumalar tatlışlarım.
Epey uzun bölüm oldu.

Seri
Gelir gelmez kendimi yatağa atmıştım. Ah o çıkarken olanlarda neydi. Aslında sadece telefonumu unuttuğumu düşündüğüm için odaya geri dönmüştüm ama sonra Sominin söylediklerini ve Jiminin söylediklerini tamamen duymuştum.

Jiminin benim hakkımda söylediklerini ona kızmasını da duymuştum. Bu yüzden onu o arsız kızdan kurtarmalıydım değilmi?

Geçip bir güzel duş aldım ama sorun şu ki içimde çok kötü bir his vardı.. anlam veremiyordum.

Hemen banyodan çıkıp üzerimi değiştirdim. Saçlarımı kurutacağım sırada elektrikler aniden gitmişti buda neydi şimdi.

Uff birde karanlıkta kal şimdi. Şurda el feneri falan yokmu? Kocaman ev nede olsa.

Odadan çıkıp yavaş yavaş tutunarak merdivenleri indim.

Nerde bu çocuk? Garip tıkırtı sesleri geliyordu.

Aniden birinin ağzımı kapamasıyla merdivenlerden sürüklenerek çıkarılmıştım. Çırpınarak kurtulmaya çalışmıştım ama olmamıştı. Sonunda Jiminin odasına vardığımızda ağzımı bırakmıştı.

Şimdiarkaya yumruk savuracağım sırada Jimin olduğunu anladım

"Seri sakin ol buraya gel"

"Ne sakin olması be"

Merdivenlerden ses geldiğinde gözlerim kocaman olmuş şekilde ona bakmıştım.

Tekrar ağzımı kapatıp beni odadaki banyoya götürmüştü. Etrafa bakındıktan sonra beni dolabın içine sokmuştu.

"Sen burda kal Seri"

"Neler oluyor?"

Telefonumu açarak işığını yüzüne tutduğumda başının kanadığını gördüm.

"Bay Park... Yani başın kanıyor"

"Sana sessiz ol ve burda kal dedim tamammı?"

Bir dakika bu tehlikeli bir şeye benziyor anlaşılan.

"Sakın ben çağırmadıkça gelme tamammı ve polisi ara"

Söylenerek polisi aradım.
"Sen nereye gittiğini sanıyorsun delirdinmi?"

"Seri burda kal zaten bu minicik yere sığamayız.

Odamızın kapısı açıldığında kolundan tutup dolabın içine çekmiştim.

"Seri!!!!"

"Şşş sakin ol"

Zaten dolap küçücüktü bu yüzden bir birimize yapışmıştık. Kalp atışlarını bile hissediyordum.

Yüzlerimiz arasında ise santimetreler olduğu için sıcak nefesi yüzüme çarpıyordu.

"Seri ben çıkmalıyım" diye fısıldamış ve dolabı açmaya çalışmıştı.

Zorda olsa kolumun birini beline dolayarak dahada kendime çektim
"Sessiz ol ve burda kal"

"Seri eğer buraya girerlerse ikimizide bulacaklar. Silahlılar"

Tamam korkmuş ola bilirim ama bu onu bırakacağım anlamına gelmez. Ona kırqın ola bilirim ama ona zarar gelmesine izin vermem.

"Burda kal'ın neresini anlamıyorsun Jimin. Kendin söylüyorsun silahları var ne yapacaksın?"

"Seri seni yakalamalarına izin veremem en azından evde kaç kişinin olduğını bilmiyorlar. Lanet olsunki bana bir şey olsa bile senin burda olduğunu anlamayıp çekip gidecekler"

Contract || Sözleşme  Where stories live. Discover now