Merhaba tatlış okuyucular.Bu bölüm biraz kısa oldu ama umarım beğenirsiniz.😉
"Delirdinmi Seri bu soğukta ve rüzgarda denize girilirmi?"
İşte beni mutlu eden o sesin sahibi Min Yoongiden başkası değildi.
Tanrım şuanda utançtan öle bilirim çünki elbisem neredeyse tamamen ıslanmış ve üzerime yapışmıştı. Beni böyle görmesi bir kenara birde belime sarılmıştı. Bir dakika ben dizime kadar sudaydım muhtemelen pantalonu ıslanmıştır. Arkama bana sarılan Yoongiye döndüğüm anda şiddetle gelen dalga sayesinde affallayarak tamamen suya gömülmüştüm. O da benim gibi az kalsın boğulmuştuk."Böyle olmayacak Seri. Şimdi senden izin istiyorum çabuk cevap ver"
"Ne izni bilmiyorum ama tamam"
Bir anda bir elini belime sarıp diğer elini bacaklarıma koyarak beni kucağına almıştı. Şaşkınlıktan pörtlemiş gözlerle onu izlerken
"Tutun bana" demişti.
Hemen kollarımı boynuna doladım. Şuan ıslanmış elbisemi aldırış etmemeyi karar vermiştim.Sahile doğru baktığımda ordakilerde benden farklı değildi. Film seyreder gibi izliyorlardı. Yoongi ise beni taşımakla uğraşıyordu. Şimdi fark ettimde sahilin başka tarafına doğru ilerliyordu. Ama neden?
"Şey.... Seri seni böyle görmesinler diye bu tarafa doğru gidelim hemen havlu falan alıp sana sararız öyle gidersin odana kadar"İçimden geçirdiklerimi duymuştu adeta ve tabii ki beni diğerlerinin bu halde görmesini istemiyordu. Elbisem tamamen ıslanıp üzerime yapışmıştı. Keşke sende bu halde görmeseydin Yoongi.
Sahile vardığımızda beni kucağından indirmeden bize ait şezlongların birine taraf ilerledi. Sonra gözlerimin içine bakarak.
"İşte burdan havluyu ala bilirsin"Beni indirip hemen arkasını döndü. Ama yinede kimsenin görmemesi için önümde duruyordu. Hemen havlulardan birini alıp
Kendime sardım. İyiki büyük havluydu. Üşüdüğüm için birinide sırtıma attım."Yoongi ?"
"Bitirdinmi" dediğinde bana taraf dönmüştü ki sıkıca bir kuala misali gövdesine yapışmıştım. Kollarımı sıkıca sarıp yine başımı göğsüne gömmüştüm. Şaşkınlıktan elleri havada kalmıştı çocuğun.
"Ben teşekkür ederim. Hey bir dakika sen ıslanmışsın" diyerek ondan ayrılıp havluların birini uzattım.
"Haydi bakmıyorum tshirt' ünü çıkar sende havluya sarıl bence yoksa hasta olacaksın" diyerek bu sefer ben arkamı döndüm.Bir anda aklıma gelen şeyle arkamı dönmüştümki Yoonginin bembeyaz, ıslanmış vucuduyla karşı karşıya kalmıştım. Oysa havluyla saçını kurulamaya çalışıyordu. Görüntü karşısında tükürüğüm boğazıma kaçmasıyla öksürmeye başladım. Yoongiyse gülümseyerek "Hey sen iyimisin?" Demişti.
" İyiyim iyiyim sen üstünü giyinsene" diyerek tekrar arkamı döndüm. Muhtemelen şu an yanaklarım tamamen kızarmuştı."Yah benim suçum ne arkanı dönen sensin, diğer taraftan yarın yüzmeye gelirsek her halde tshirtle yüzmeyeceğiz. Yani o zamanda böyle olursa boğulup ölürsün mazallah" diyerek kıkırdamıştı
"Yoongi seni öyle gördüğüm için boğularak öksürdüğümü düşünüyorsan yanılıyorsun"
"Tamam zaten seni anlıyorum"
"Ne şimdide kendini övmeye mi başlayacaksın?"
"Hayır o anlamda değil az önce bende seni denizde o halde.. yani sırılsıklam.. görünce bende aynını hissetmiştim. O yüzden anlıyorum"
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanficHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...