Vee tatlışlarım için bir bölüm daha umarım severek okursunuz.
Biraz kısa oldu ama diğer bölümü çabuk ataca~m o yüzden
🌟🌟🌟
Eğer bu gün yağmur yağarsa,
Gözyaşlarımın tümünü saklayacak
🌟🌟🌟"Sen burda bekle ben gömleğimi bırakıp geliyorum tamammı Jimin?
" Haa Sakın yine o çocuğun yanına gitme başına dert alıcaksın"
Yine başını olumlu anlamda sallayıp "Bekliyorum" dediBense az önceki şezlonga doğru ilerledim. Vu bu sefer diğerleri şezlonglara uzanmış dinleniyordu.
Neyse bu tarafa bakmıyorlar hemen çıkarıyım. Gömleğin düğmelerini açarak omzumdan indirip çıkardığımda tüm gözler üstüme yönelmişti. Ne olurdu bakımasınız? bikinili kızmı görmediniz? diğerlerinki daha açıktı. Bu sefer Hani yeniden konuşmuştu
"Yah bayan Kim vücudunuz çok güzelmiş neden az önce yüzmemek için o kadar direnmiştiniz? Bende fazlalıklarınız olduğunu düşünüp boşuna bir sürü konuşmuştum"
"Ah önemli değil"
Diyerek havlumu hazırladım. Nedense bu sefer Yoonginin üzerimde olan bakışlarını sevmemiştim. Hiç her zamanki gibi değildi.Hemen arkamı dönerek Jimine baktım ben buraya geldiğimden beri denizi izliyordu. Tamam Seri utanmana gerek yok sonuçta denizdesiniz ve böyle giyinmen normal diye düşünerek Jiminin yanına varmıştım. Dönüp bana bakarak gülümsemişti.
Jimin
O yine her zamanki gibi çok güzel görünüyordu ama bu güzelliği başkası görmemeliydi diye düşünerek hemen kolundan çekip denize taraf döndürdüm. Zaten güneş batımına az kaldığı için nerdeyse herkes denizden çıkmıştı."Haydi bana yüzmeyi öğretmeyecekmiydin?
"Peki" diyerek denize doğru ilerlemişti. Evet çok güzel birazda o güzel vücudunu arkadan incelerdim.
Denizin içinde baya bir ilerledikten sonra "Jimin önce ne kadar nefesini tuta biliyorsun görelim" diyerek gülümsemişti. Vücudumuz tamamen suyun altındaydı. Üçden geriye saydığı an nefes alıp tamamen suya daldım. Acaba gözümü aça bilirmiyim diye düşünerek açmaya karar verdim. İyikide karar vermişim gizlice Seriyi izleye bilirim. Kesinlikle sapık değilim. Sadece onu izlemeyi seviyordum.
Nefesim bittiğinde başımı çıkararak elimle saçımı arkaya attım.
"Eee ne kadar sürdü?""Saniyesini söylemeyeceğim ama iyiydin.Haydi şimdi şu kulaç olayına geçelim"
Serinin bilmediği bir şey vardı ben ona yüzmeyi bilmediğimi söylemiştim ama aslında biliyordum. Sadece küçüklüğümde yaşadığım bir sorundan dolayı denizde yalnız olduğum an istemsizce yüzemiyorum. Sanki yüzmeyi unutuyorum. Nedenini bende bilmiyorum. Bir kaç kez aşmaya çalıştım ama olmadı. Her seferinde boğulmayla karşı karşıya kalıyordum. Yanımda güvendiyim biri olduğu sürece bu olmuyordu.
Bir süre çalıştıktan sonra çabuk öğrendiğimi söylemişti ama işte zaten yüzmeyi bildiğimi bilmiyordu.
"Seri benim sana bir şey söylemem gerek"
"Peki söyle " demesiyle Seriye biri seslenmişti sahilden.
"Jimin burda beklermisin biraz bu bizim odalardan sorumlu kişi sanırım bir sorun olmuş"
Hemen kolundan tutarak kendime çektim
"Hayır Seri gidersen boğulurum" yine bir çocuk gibi korkmuştum."Jimin bence çok iyiydin yani zaten şuan durduğun yerde durmaya devam edersen bir şey olmaz ve eğer dalga olursa az önce yaptıklarını tekrar et ben geliyorum hemen"
Hayır Seri gitme lütfen zaten sahilden uzaktık. Diğerlerini zor görüyordum. Kendimi toplamaya çalıştım. Kendine gel Jimin ayakların hala yere değiyor ve sadece omuzlarına kadar sudasın.
O an nedense rüzgarla birlikte dalganın yükselmesiyle artık bu sefer kurtulmayacağımı anlamıştım. Seri çok uzakta değildi. Benden biraz uzaklaşmıştı ama kilitlenmiştim ona seslenemiyordum.
Ve yüzüme vuran dalgayla dengemi kaybedip tamamen suya gömüldüm ve yine hiç bir şey yapamıyordum. Artık nefesim bittiğinde gözlerimi hafifce kapayıp kendimi bırakmıştım.
Yazar
Seri bir an geri döndüğünde Jimin in garip göründüğünü düşünerek yeniden ona doğru yöneldi. Ve yüzüne vuran dalgayla suya gömüldüğünü gördüğünde hemen hızlı bir şekilde ona doğru yüzdü.Yanına vardığında suda baygın şekilde olan çocuğu belinden tutarak hemen suyun yüzeyine çıkarıp su yuttuğunu anladığında yine dudaklarını kendi dudaklarıyla kapattı.
Evet arkadaşlar bir bölümüm daha sonu. Öncelikle bir şey söyliycem. Gelecek bölüm Smut yapmayı düşünüyorum. Fikriniz neler?
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanficHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...