Belli etmeden kalkıp yeniden odamın kapısını açıp kapattım aşağı indim.
"Bay Park işe gitmeyecekmisiniz yarın parti var hazırlık yapılmalı"
"Sungjae benim gitmem gerekiyor sonra konuşuruz"
"Tama~m. Size iyi çalışmalar o zaman. Hoşçakalın"
~
Şirkete geldiğimiz andan beri herkes yarınki parti için hazırlık yapıyordu.
Şirketin arkasında kocaman bahçeyi aratmayan yeşillik alanda yapılacaktı.
Yapılacakları gözden geçirip hazırluklara koyulduk.
"Jaeri?"
"Jaeri yah?"
"Geldim Seri"
"Yah sen nerde-.... Oha!"
"Ne oldu Seri?"
"Şey rujun Jaeri. Sen biriylemi öpüştü-?"
"Yah ne diyorsun sen. Tam rujumu çıkarıyordumki çağırdın"
"Haa iyi bende bir an Woo Binle işi pişirdiniz sandım"
"Hey Woo Bin'i nerden biliyorsun"
"Anlamamam için kör olmam lazım. Dur az önceki dialogunuz nasıldı....."
Sesimi incelterek konuştum
"....J:Woo Bin oppa yardım edermisin.W:Tabii ki Jaeri dikkatli ol bir yerini incitirsin.
J:Endişelenme Woo Bin iyiyim.
W:Nasıl endişelenme sana bir şey olursa kendimi affetmem.
J:Yaaa öylemi"
"Seri dalga geçmeyi kessene ve bizi taklit etmeyide"
"Ne yapayım çok komiksiniz. Haydi ama hoşlandığınız her halinizden belli"
"Uff peki tamam kabul ediyorum. Hatta partiye birlikte geliceğiz YUPPİ!!!!"
Herkes dönüp bize bakmıştı.
"Yah Jaeri sana heyecanlandığında sakin ol demedimmi ben. Yine kulak zarım patladı"
"Hey karamelinle nasıl konuşuyorsun sen öyle"
"Tamam karamelim ola bilirsin ama bu kulak zarımın patlamadığı anlamına gelmez"
"Uff yaa tam bir huysuzsun"
"Benmi? Buraya gel bakıyım"
Arkasından koşuşturarar kovalamaya başlamıştımki birine çarpmamla ani frenlenip duran arabalara döndüm."Jimin..? Ah yani Bay Park özür dilerim"
"Sorun değil. Ha bu arada bitti her şey gidip Hayoung'a haber vere bilirmisin. O hala yukarıda çalışıyor"
"Peki"
Hayoung
Aslında bende aşağıdaki işlerden halledecektim fakat istemsizce elinde bir kaç dosyayla şirket asansörüne binen Yoongiyi gördüğümde onu takip ettim.Aslında onu ilk şirkete geldiğinde beğeniyordum fakat oda Jimin gibi Seriye ilgiliydi. Bu yüzden kızgınlığımdan onada uyuz gibi davranıyordum.
Ama aslında Jiminden daha çok o benim ideal tipimdi.
Asansörün kapısı açıldığında indiği katta inip onu takip etmeye başladım.
"Affedersin ama nereye Hayoung?"
"Şeyyy aşağıda benim için iş kalmamış. Bende sana yardım ederim diye düşünmüştüm. Yani izin verirsen"
"Ahh peki gel o zaman"
Toplantı odasına girerek dosyaların hepsini masanın üzerine bırakmıştı.
"Tamam şimdi bunların hepsinin tarihlere göre ayrılması lazım. Yapa bilirmisin?"
"Tabiikide Bay Min hemen hallederim"
Dosyaları önüme alıp birer birer bakarak düzenlemeye başladım.
Bu sıralar Serinin sözüne kulak vermiş kendi özüme, eski Hayounga dönmeyi hedefliyordum.
O yüzden ilk olarak giyim tarzımdan başlamıştım. Çok açık olan kıyafetlerimin hepsini atmıştım. Daha uygun şeyler giyiniyordum.
Vee kendime bir söz vermiştim kesinlikle işimde daha başarılı olacaktım..
Dosyaların hepsini düzenleyip sabahtan beri hiç bir şey yapmadan telefonla uğraşan Yoonginin önüne bıraktım.
"Bitti Bay Min"
"Ooo ne çabuk. Bu aralar sende bi değişim var sanki"
Söylediği şey için mutlu olmuştum gerçekten. Benimle daha önce hiç kimse ilgilenip konuşturmazdı bile"
"Ahh ola bilir. Kendim olmak istiyorum diyelim"
"Haa demek öyle iyi o zaman gerçek Hayoungu merak ettim. Haa bu arada böyle kıtafetler daha çok yakışmış"
Aman Tanrım öle bilirim. Bilseydim Seriyle daha önce konuşurdum. Daha önce kendimi toparlardım
"Bay Min bir şey sora bilirmiyim?"
"Evet sora bilirsin"
Ah nasıl diyeceğimki? En iyisi boşvermek.
"Ahhh boş verin"
"Partiye birlikte mi gitmek istiyorsun?"
"Hayır.. şey yani evet. Evet"
"Peki o zaman yalnız gitmekten iyidir
Yarın Seni evinden alırım"
"Pe~ki. Teşekkür ederim"
"Hayoung ordamısın?" Serinin sesini duymuştum.
"Evet Seri buradayım"
"Ah siz ikinizdemi buradaydınız? Biz işleri hallettik. Birlikte yemeye gitmeye ne dersiniz?"
"Benim için sorun değil Seri"
Dönüp Yoongiye bakmıştım.
"Bende acıktım. Haydi gidelim"Hazırlanıp hepimiz çıkmıştık.
Vee bir aşkmı doğuyor acaba?
GELECEK BÖLÜM⬇️
Sen benim annemi öldürdün. Sen onlarca masum insanı öldürdünBP: Evet yaptım ve görüyormusun şuan hiç bir ceza almadan karşında duruyorum.
S:Sen nasıl bir insansın bunu nasıl söylersin?
Gelecek bölüm ekşınlara hazır olun derim.😉
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
Fiksi PenggemarHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...