Olaylar.... olaylar.....
Evet olaylar iyice gelişmeye başladı bakalım daha neler olacak.
Bir kaç bölüm sonra sürpriz ola bilir
🌟🌟🌟
Yanımda yoksanda
her zaman içimdesin
🌟🌟🌟Kaldığımız yere geldiğimizde diğerleri koşarak gelmişti.
"Yah siz nerdesiniz? 1 gündür ortalarda yoksunuz"
"Şey ben dinlenmek istiyorum" diyerek kimseyi takmadan odama gitmiştim. Tamam belkide saygısızlıkdı ama artık insanları değilde kendimi düşünmek istiyordum. Aslında birazda kendime zaman ayırsaydım çok iyi olurdu ama Park gıcık Jimin izin verirmi hiç?
Bu gün yine denize gidecektik. Bu sefer sanırım yüzmek içindi. O yüzden duş yapıp hazırlanmaya başladım. yalnız gidecektim. Bikinimi giydikten sonra üzerine kırık beyaz tonlarında ince salaş bir gömlek giydim. Mini elbise gibi durmuştu üzerimde. Bir kaç düğmesini açarak omzumun birini açıkta buraktım. Eğer yüzmeyeceksek hiç gömleği çıkarmama da gerek kalmayacaktı.
(Serinin bikinisi)
Açıkçası ne kadar zenginde olsak şimdiye kadar hiç böyle bir seyahete gitmemiştim. O yüzden denize de küçüklüğümde bir kaç defa gitmiştik. Ama yüzmede çok iyiydim. Bunun sebebi evimizin bahçesinde olan koca havuzdu. Eh öğrenmiştim işte bende yüzmeyi. Ama daha önce hiç denizde yüzmediğim için ve insanlar içinde bikinili dolaşmadığım için açıkçası biraz tedirgindim. O yüzden çokta yüzmek istemiyordum.
Deniz kenarına vardığımda her kes çoktan gelmişti. Hayoung artık denizde yüzüyordu bile. Giydiği bikiniyi anlatmak bile istemiyorum. Nerdeyse giymemiş gibi birşeydi.
Tamam denizde bikini giyinilir ama doğru düzgün bir şey giyki......neyse artık bana ne. Biraz ilerlemiştim ki muhteşem endamıyla Woo Bin önüme çıkıp kolumdan tutarak çekiştirmişti. Ne yapıyor bu?
Sonunda vardığımızda bizimkilerin hepsi burdaydı. Tabiiki Yoongi ve Jimini üstsüz görmem bende hiç bir etki etmedi. Kimi kandırıyorum ben öylece baka kalmıştım. Tamam Seri kendine gel. Ah sekreter kızda burdaymış en azından o normal bikini giyinmiş. En azından Hayoung gibi her tarafı dışarıda değil.
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanfictionHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...