Arkadaşlar bölümü biraz geç attim çünki yine geziye gitmiştim ve yarın sınavım var ve ben hiç bir şey bilmiyorum sabah çabuk kalkıp halletmeye çalışacağım. İnşallah iyi olur.Neyse geç olsada baya güzel bölüm oldu bence. İyi okumalar tatlışlarım
Jimin
"Tabii kide söylerim. Yada dur değiştireceğim. Muhtemelen seni yüzün için değil performansın için seviyorlardır.
Gerçekten şimdi hatırladım. İlk öpüştüğüm,seviştiğim kişi sensin demiştin. Onlarda yalandı değilmi"Birden gülmeye başlamıştı. Sorun şu ki söylediği şey bana kendimi kötü hissettirmişti çünki benim şimdiye kadar ona söylediğim her şeyin yalan olduğunu düşünüyordu. Kahretsin..
"Seri" beni dinlemiyordu. Elimle iki yanağından sıkıca tutarak yüzünü kendi yüzümle hizaladım.
"Bana bak Seri kapatma gözünü""Sana söylediklerim hepsi gerçekti. Sana olan hisslerim hepsi gerçekti. İnan bana"
Birden kahkaha atmaya başlamıştı.
"Çok komiksin bunca olandan sonra sana inanmamı beklemiyorsun değilmi?"
O eski Seri gibi değildi çok garip davranıyordu. Sanki başka biriydi."Seri ben gerçekten"
"Üstümden kalkarmısın. Ha bu arada bana Bayan Kim dersen sevinirim. Seri diyebilecek kadar bir samimiyyetimizin olduğunu düşünmüyorum. Şimdi kalkıyormusun benmi uzaklaştırıyım?"
"Kalkmıyorum uzaklaştırda göreyim"
"Kalkmazsan kalkma çokta umrumda birazdan kolların ağrıyacak zaten öyle durmaktan"
"Ağrırsa kendimi üzerine bırakırum"
"Hele bir yap bak gör ben ne yapıyorum"
Kollarımı hafifleterek üzerine düşer gibi yaptığımda öğle bir yerime tekmeyi geçirmişti ki acı içinde kalmıştım.
"Sen ne yaptın Seri."
"Sana kalk demiştim değilmi? Ne sanıyorsun yine sözlerinle beni kandıra bileceğinimi? O tuzağa bir daha düşmem.
Bu arada özür dilerim. Korkma çok sert vurmadım yani hala sürtüklerini becere bileceksin"Ne söyüyor bu kız. Zorlanarakta olsa kalkıp koluna yapıştım.
"Sen ne dediğinin farkındamısın? Ne oldu sana böyle. Seriye ne oldu. Seni tanıyamıyorum."Serimi? Hıh o öldü..... Onu ben öldürdüm"( vee yazar agustd suganın şarkısına gönderme yapar)
"Sen ne demeye çalışıyorsun?"
"Eski Seriyi unut tamammı? Seni hiç bir karşılık olmadan seven Seriyi unut. Onu artık göremeyeceksin"
"Seri neden inanmıyorsun. Seninle olan herşey gerçekti"
"Neden inanayımki sen tam iki kez beni yarı yolda bıraktın. Şimdi inanmamı mı istiyorsun? Şimdi odadan çık üstümü değiştireceğim"
Hiç bir şey söylemeden yüzüne bakmaya devam ettim. Çıkmayacaktım.
"Çıkmayacağım"
"Sana çık dedim"
Yerimden bir adım bile kıpırdamadım.Geri çekildi ve gözlerimin içine bakarak elbiseyi açmaya başladı.
Bense elbisenin vucudundan düşüşünü izliyordum. Hayır kendimi tutamazdım.Hemen sırtımı ona dönerek kapıya taraf döndüm.
Arkadan bana sarılmıştı göğsümde duran elleri irkilmememe neden olmuştu. Oo bana sarılmıştı ama üstünde sadece iç çamaşırları vardı.
Sonra kulağıma fısıldamıştı "Ne o hani gitmeyecektin. Neden şimdi sırtını dönüyorsun?"
Hayır işte bunu yapma kendimi zor tutuyorum zaten.
Kollarını geri çekip gideceğini düşündüğümde bu sefer önüme geçmişti.
Bakamıyordum. Cesaretimi toplayıp başımı kaldırdım. Saçları önüne burakmuştı vee o özlediğim vücudu.....
"Hala gitmeyecekmisin?"
Gözlerine sert bir şekilde bakarak hayır dedim.
Anlayamıyordum sarhoş olduğu içinmi böyle davranıyordu. Yoksa gerçekten eski Seri olmaktan vazmı geçmişti?
"Jimin çıkmıyorsun demek. O zaman önünde soyunursam sorun olmaz değilmi banyoya gideceğim"
"Nnneee?"
Sırtını bana dönerek saçlarının tamamını öne atmıştı. Şu an şaşkınlıkla izliyordum.
Ellerini yavaşça sütyenine götürerek açıp bir kenara fırlatmıştı. Şuan sırtını görsem bile delirmeme yetiyordu.
Hayır lütfen dur artık Seri.
Elini yavaşça kiloduna götürmüştü ve ben bacaklarından kayıp gidişini izlemiştim. Nefesimi kontrol edemiyordum artık.Bana taraf dönmeden yüzünü yana çevirmişti.
"Sanırım iyi değilsin?"
Gerçekten ne yapmaya çalıştığını anlayamıyordum. Tek bildiğim şu an iyi olmadığımdı.
Yüzünü bana taraf hiç dönmeden ilerleyerek banyoya girip kapıyı kapatmıştı.
Elimi kalbimin üzerine koyduğumda sanki yerinden çıkacaktı. Az önce olanlar neydi? Neden böyle bir şey yapmıştı. Üstelik bana inanamıyordu bile.
Şimdi nasıl bana olan güvenini sağlayacağım. Bir kaç saat odada bekledim. Hala çıkmıyordu.
Belkide benim gittiğimi düşünüyordu.
Banyodan ağlama sesleri gelmeye başladığında yaslandığım yerden kalkarak kapıya doğru ilerledim. Elimi kapıya koyarak yere çöküp sırtımıda kapıya yasladım. Bir şeyler konuşuyordu . Dinlemeye çalıştım."Kahretsin....
Park Jimin beni neye dönüştürdün böyle"Sadece bunları duymam bile yetmişti ruh halini anlamaya. Hiç bir şey yapamıyordum. Kahrolası aptallıklarımı geri alamıyorum. Zamanı geri alamıyorum. Vee en büyük sorunsa onu kendime inandıramıyorum.
Kapı kolunun haraketini gördüğümde hemen yerden kalktım. Oda üzerinde bornozla banyodan çıkmıştı.
"Neden hala burdasın? Sana gitmen gerektiğini söylemiştim değilmi?"
"Seri konuşsak olmazmı?"
"Bence biz zaten yeterince konuştuk"
Öylece ıslak saçlarıyla ve bornozuyla gidip yatağa yatarak üzerini örtmüştü.
"Saçını kurut hasta olacaksın"
"Daha iyi ya seni daha az görerim. Haa bu arada söylediklerinin birine bile inanmadım neden biliyormusun. Beni seven biri sözleşmeyle tehdit etmezdi"
Kahretsin bunu yapmıştım çünki onu durdurmamın başka yolu yoktu. Gitmesine izin veremezdim.
Yahh Seri size de feels geçirtdimi?
Jimine bax hele kızı yanında tutmak için şimdide kullanıyo sözleşmeyi. Baya mantıklı yani🤗
Umarım beğenirsiniz tatlışlarım.
Hoşçakayyyın
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
Fiksi PenggemarHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...