Hemen koşmaya başladım. Duman yüzünden yğzğ simaiyah olmuştu. Konuşamıyordu. Bana gitmemi işaret etmişti ama gidemezdim onu kaybedemezdim.
Jimin istersen devamını izle ne dersin. Belki bana inanmaya bilirsin ama o günden sonra oranın kamera görüntülerine bir şey olmamıştı"
Vidyo bittiğinde hemen ikinci vidyoya tıkladım.
Vee o an kalbim durdu. O anları görmek...beni öldürüyordu.
Annem ona gitmesini işaret ettiğinde Seri olumsuzca başını sallayarak etrafa bakınmıştı. Sanırım camı kırmak için bir şey arıyordu. Bir süre bakındı ve nefessiz kalıp yere düştü.
Hem annemi hem onu izliyordum. Annem halsizlikten cam duvara yaslanmış gitmesini işaret ediyordu ama o pes etmiyordu. Birden ayağa kalkarak hızla cama doğru koştu. Kendini sert bir şekilde cama vurmuştu. O anda asansorde olan olay gözümün önüne gelmişti. Yani bu yüzdendi asansorde onu kilitlediğimizde öyle olmuştu.İzledikçe göz yaşlarım yanaklarımdan akıp gidiyordu. Seri annemi kurtarmak için kendini cama çarpıyor, bağırarak yumrukluyordu ama kahrolası şey kırılmıyordu. Dayanamayarak vidyoyu durdurdum.
Nefes alamıyordum resmen.
Kim bilir orda o şeylere canlı şahit olurken Seri neler hissetmişti.Nefesimi düzene sokup tekrar açtım. Seri hala camı yumruklayarak bağırıyordu ' Kurtaracağım seni lütfen bekle'
O an beynimden vurulmuşa dönmüştüm. Asansorde camı yumruklarken aynı şeyi söylemişti demek bu yğzdenmi? Yaşadığı şokların sebebi annemmiydi?Birden bir patlama sesiyle her tarafı alevler sarmıştı. Görüntü tekrar görünür hale geldiğinde az önceki cam oda tamamen kırılmıştı. Vee birden gördüğüm şeyle hıçkırarak ağlamaya başlamıştım.
Annem yerde cansız bir şekilde yatıyordu. Vucuduna sayamayacağım kadar cam parçaları saplanmıştı. Bu görüntüyü görmek bile beni öldüre bilirdi.
Gözyaşlarımı silerek dikkatlice baktığımda ona doğru sürünerek birinin yaklaştığını gördüm. Bu.... bu Seriydi ve kolundaki cam parçası yüzünden kolu kanlar içindeydi. Bağırarak ağlıyordu ve sesi kalbimi parçalıyordu.
Titremeye başlamıştım. Şuanda hiç iyi değildim.
O annemin kolundan çekiştirerek çıkarmaya çalışıyordu. O sırada içeriye bir kaç itfaiyeci dalarak Seriyi kucaklayıp çıkarmıştı. Annemi sürükleyerek bir sedyeye koymuştular. Kahretsinki çok geçti. Onun için çok geçti.
Vidyonun bittiğini düşünüp kapatacaktımki tekrar monitörde Seri belirmişti.
"Eğer şuanda bu kısmı izliyorsan demekki o yangın görüntülerini izlemişsindir Park Jimin. Asla böyle bir şeyi izlemeni, görmeni istemezdim bunu bil.
Ama sen sadece izledin ama ben o gün herşeye bizzat şahit olmuştum. Çektiğim acılar bununla bitmemişti.O olaydan sonra seni mezarlıkta ilk ve son kez görmüştüm. Ne ismini biliyordum ne huyunu. Keşke dedim.. keşke seninle bu şekilde tanışmış olmasaydık. Vee sen bana öyle bir bakmıştınki içim parçalanmıştı. Kendimi suçlamıştım ama suçsuzdum. Yapamamıştım çünki yapamayacaktım.
Onu kurtaramayacaktım ama denemiştim ve belkide o patlama olmasaydı ölene kadar devam edecektim.
O günden sonra hep seni düşündüm. Hep o yangın ardında sen gözümün önüne geliyordun.
Vee bir olay daha gün yüzüne çıktı Serinin şok geçirmesine neden olan geçmişe dayanan o olay Jiminin annesinin ölümüymüş
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
Hayran KurguHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...