Merhaba arkadaşlar💕. nasılsınız?
İşte yeni bölüm. Bu bölümde biraz değişik şeyler yaptım. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar.
(Medya Jongin)Az önce Bay Minle uyuduğumuz bahçenin arka kısmına gittim. Tamda düşündüğüm gibi. Dün gece üşümemem için bana verdiği ceketini burda unutmuştu.
Ceketi koltuktan alarak istemsizce burnuma yaklaştırdım. Neden yapmıştım bilmiyorum. Tek bildiğim o çekici kokusunu içime çekişimdi. Acaba ceketi hiç geri vermesemmi?
Neyse eve geçip hazırlanmaya başladım bu gün işe gitmeyecektim en azından 5 saatlik. Jiminden aldığım izni bu gün kullanacaktım. Sade bir şeyler giyip odada beklemeye başladım.
Çünki vakit gelene kadar bir yerde beklemeliydim ve ben Jimini görmek istemiyordum. Kendime de anlam veremiyordum neden onu bu kadar umursuyordumki....
Bir anda kapımın tıklatılmasıyla irkildim ayağa kalkıp kapıya yöneldim. Tabii ki Jiminden başkası olamazdı. Açıkçası kapıyı açmamak gibi bir fikrim yoktu. Sadece onu görmek dünkü o iğrenç görüntüyü hep aklıma getiriyordu.
Kapıyı açtım. Jimin hiç bir şey demeden içeriye geçti.
"Şey Seri dün gece için... açıkçası bizi o şekilde görmeni istemezdim"
"Artık bir şey söylemenize gerek yok olan oldu. Zaten sizin eviniz değilmi? Size karışamam Bay Park"
"Aslında öyle değil yani dün gece dışarda kalmışsın bu yüzden".
"Hah.... şuanda beni düşünmüş numarasımı yaptınız Bay Park ve üstelik bunu hayatımı mahv eden adam olarak söylüyorsunuz. Lütfennn yalandan önemsemiş gibi davranmanıza gerek yok. Hem ben dün gece çok güzel uyudum hiç rahatsız değildim".
"Ah demek rahat uyudun herhalde o adamın kollarında uyuduğun içindir".
"Park Jimin imalarınızdan artık bıktım. Nasıl isterseniz öyle düşün"
"Bayan Kim bir şey ima etmiyorum direkt söylüyorum. Ben size yaklaştığım zaman çekingen kız tavırlarına bürünüyor ve benden kaçıyorsun. Peki o adam yaptığında neden bir şey söylemiyorsun. Söylesene aranızda ne var? Yada tam olarak dün gece ne oldu. Sadece uyumuş olamazsınız öyle değilmi?"
"Bay Park artık bu zırvalıklarınızı dinlemek istemiyorum birazdan gitmem gerken bir yer var. Her halde hatırlıyorsunuzdur sizden izin almıştım sözleşmeni imzlamadan önce".
Jimin
Hah şuna verecek cevap bulamadım desene. Çok üstelemeyip odadan çıktım. Tam salona inmek için harakete geçiyordumki Serinin telefonunun sesini duydum biri aramıştı. Şimdi fark ettimde Seri pek sık kimseyle telefonda konuşmuyor. Şimdiye kadar sadece o balım dediyi kişiyle konuşmasını duymuştum. Bu durum ilgimi çektiği için dinlemeye başladım.
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanfictionHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...