♡65 Bölüm♡

5.4K 398 111
                                    

Yeni bölüm sanırım biraz uzun oldu

İyi okumalar

"Az öncdki hastanızın neden zehirlendiğini buldunuz mu?"

"Evet bulduk"

"Ne peki"

"Kasıtlı olarak yapılmış"

"Nasıl yani"

"İlaç. Yani ilacı aşırı dozda kullanarak"

"Bir dakika yani...."

"Evet yanında kalsanız iyi olacak"

"Ben gitmeliyim" diyerek hemen koşmaya başladım. Duvarlara tutunarak her tarafı arıyordum. Sonra aklıma gelen fikirle hemen yukarıya çıkan merdivenleri aramaya başladım. Çünki asansör çatıya kadar çıkmıyordu.

Hızla merdivenleri çıkarken nefes nefese kalmıştım. Sonda çatıya binanın en tepesine ulaştığımda bir kapı vardı. Hafif ittirerek çıktığımda soğuk rüzgar ürpermeme neden olmuştu.

Gözümü etrafta gezdirerek bakındım.
Vee kollarını açarak en uç kısımda duran Jimini gördüğümde hemen koşmaya başladım. Yanına vardığım gibi hızla kolundan tıtup çekmemle yere yapışmamız bir olmuştu. Sırtım sert zeminle buluştuğu için acıyla inlemiştim.

Jiminde tam üzerimde şaşkınca bana bakıyordu.

"Acaba üzerimden kalkarmısın haşat oldumda"

"Özür dilerim" üzerimden kalkmıştı

"Bu arada ne yapıyorsun sen Seri?"

Ayağa kalktığımda sırtım hala ağrıdığı için zorlanarak konuşmuştum
"Seni kurtarıyordum"

"Kurtarmakmı?"

"Aşırı doz ilaç da ne demek oluyor Bay Park"

"Haaa...
ne diye bilirimki ilaç içerken iyi gelmişti bende daha çok içersem daha iyi gelir diye düşündüm"

"Yani sadece o kadarmı eminmisin?"

"Eminim sen intihar etiğimimi düşündün?
Söylemişdim yaa Seri ben korkak herifin tekiyim. O yüzden beni kurtardın değilmi. Sadece hava alıyordum"

"İyi o zaman" diyerek sırtımı dönerek konuşmaya devam ettim.
"Ama odana gitmen gerek. Miydeni yeni yıkadılar zaten. Üşütebilirsin"

"Zaten üşüyorum.... Ama içim üşüyor. Ruhum üşüyür"

"Gitmeliyim"

"Neden burdasın Seri?"

"Deden için. Onu yalnız bırakmak istemedim. Zaten herşeyi biliyor söylemişsin"

~

Aşağı inip odadakı koltuğa oturarak beklemeye başladım. Tam bir saattir gelmemişti.

Birden kapının sesini duyduğumda hemen koltuğa uzanarak uyuyor numarası yaptım.

Onun için endişelendiğimi bilmesini istemezdim. İçeri girdiğinde sadece sesleri duyuyordum. Gözlerimi sıkıca kapamıştım.

Adım sesleri duyduktan sonra bir anda nefesin iyüzümde hissettiğimde ürpermiştim ama kıpırdamıyordum.

Saçımı okşamaya başladığında hala tepkisizdim. Sonra alnıma bir öpücük kondurup yanımdan ayrılmış yatağına gitmişti.

Bu da neydi şimdi? Neden böyle bir şey yaptıki? Acaba uyanık olduğumu anladıda bilerek mi yaptı.

Contract || Sözleşme  Where stories live. Discover now