Güzel geçen iki haftanın ardından sonunda kendi evimize dönüyorduk. Onunla geçen her günüm zaten benim için tatil gibi birşeydi.
"Jimin arabayı birazdan sağa çek ordan ilaç alacağım"
"İlaç neden?"
"Eee midem bulanıyor. Sanırım iki gündür yediğimiz o pizzanın acısını çekiyorum"
"Olamaz. Bir kere ben o pizzayı mükemmel yapmıştım.
Yani ondan olamaz. En iyisi ileride hastane var doğru dürüst doktora görünelim tamam mı?"
"Olur" küçük çocuk gibi sabırsızca bekliyordum. Araba daha da kötü olmama neden oluyordu.
Bir süre sonra durduğumuzda Jimin inip benden hızlı davranarak benim kapımı ve kemerimi açmıştı.
"Ah teşekkür ederim" yüzüme sıcak bir gülümseme yerleşmiştim.
"Hadi bakalım güzel karımın neyi varmış"
~
Tüm işlemleri halledip doktorun cevabını bekliyorduk.
"Jimin keşke eve vardıktan sonra gitseydik. Bak sen işlere de gecikeceksin""Sorun değil. Hem ciddi birşey ola bilir"
"Tamam bekleyelim"
Doktor sonunda gelerek bizi odasına çağırmıştı.
"Evet doktor bey lütfen benim pizzamdan olmuş demeyin" jimin kendisi bile söylediği şeye gülmüştü.
"Aslında beyefendi pizzanızdan olmuş da ola bilir. Yani Seri hanımım yağlı yemesinin ona dokunması çok normal"
"Ama ben hep yağlı şeyler, fast food yerdim böyle olmazdı"
"Tabii ki olmazdı ama artık dikkat etmelisiniz. Çünki bebeğin sağlığı için önemli"
"Bebek?....."
"Bebek?....."
İkimizde aynı anda şaşkınca sormuştuk.
"Evet Seri hanım dört haftalık hamile"
Ben elimle ağzımı kapamış ne söyleyeceğimi bilemiyordum.
Bir anda Jiminin beni kaldırıp sarılmasıyla kendime gelmiştim.
"Seri bizim bebebeğimiz olacak"
O kadar masumca söylemiştiki.....
Kollarımı vücuduna sararak başımı boynuna gömmüştüm. gözyaşlarım kendi özgürlüklerini ilan etmiştiler.Jimin başımı uzaklaştırarak gözyaşlarımı narin davranarak silmişti.
"Sevgilim şimdi biz anne baba olacağız değilmi?" Başımla tekrar ağlayarak onayladığımda alnıma sulu bir öpücük bırakmıştı. Öpücüğünü kalbimde hissetmiştim adeta.
Doktorun yanımızda olduğunu umursamadan bende uzanarak dudaklarından öpmüştüm.
"Şey bu güzel anınızı bozmak istemem ama burada mı yaşıyorsunuz? Yoksa seyahetmi?"
"Ahh özür dileriz tatilden dönüyorduk"
"Haa o zaman yolunuz uzunsa dikkatli olun, yol arası bazı yerlerde durup temiz hava alın ve döndüğünüz an ilk iş tekrar doktora görünün tamam mı? Vee tekrar tebrikler. Bir ömür mutlu olun"
"Teşekkürler"
Son işlemleri de halledip hastaneden çıkmıştık.
"Jimin çocuk dört haftalıkmış"
"Evet" gülmüştü
"Ne demek olduğunu biliyorsun değilmi?"
"Evet. Yani evlendiğimizde sen hamileydin"
"Ne kadar da bilgesiniz bay Park"
"Kesinlikle öyleyimdir"
Şehre vardığımızda tekrardan tanıdık bir doktora görünüp eve geçmiştik. Eunji de Jongini getirecekti.
"Jimin kapı neden açık?"
"Belkide Eunjidir"
"Ama onu aramadım ki daha"
"Seri sen arkama geç"
"Heyy neden sen yalnız öne geçiyormuşsun bakalım?"
"Çünki ben seni ve meleğimizi korumalıyım"
Eline aldığı beyzbol sopasıyla yavaşca kapıyı açtı. İçeride ses yoktu. Biraz ilerledikten sonra
"Dede?..""Jimin"
"Baba?...."
"Seri"
"Siz nasıl eve girebildiniz yani ikiniz burda ne yapıyorsunuz?"
"Kızım ben gelmiştim. Jimin bana daha önce anahtarı vermişti. Ama sonra bir baktım Bay Kim de burdaymış"
"Dede o Serinin babası aranızdaki bu soğukluğu bitirmelisiniz"
"En iyisi ben içecek birşeyler getireyim konuşalım"
"Dur Seri sana yardım edeyim"
Hepimize kahve yapıp kendime de meyve suyu alıp gelmiştim.
"Eee baba bir şey yok değilmi ? Yani kötü bir şey?"
"Hayır kızım sizi görmek için gelmiştim ve kapıda Bay Parkla karşılaştık. İşte sabahtan beri ortak bir fikirde buluşmaya çalışıyoruz"
"Evet kızım baban çok huysuz biri"
"Benmiyim huysuz? Asıl huysuz olan sizsiniz"
"Ahhh dede lütfen. Hem Seri ve ben size bir şey söylemeliyiz"
"Öylemi neymiş bakalım"
"Seri sen mi söylemek istersin benmi söyleyeyim?"
"Sen söyle sevgilim"
"Ta~mam. Dede ve sevgili Serimin babası, Seri ve ben yani...... şey...... bizim bir bebeğimiz olacak"
"Neee?..."
İkiside şaşkınlıktan birbirine sarılmış dönüyordu. Bizse Jiminle gülerek izliyorduk.
Sonra tekrardan bir birine somurtup ayrıldılar.
"Yani torun geliyor desenize"
"Evet dede"
"Ahhh kızım bu koca bebek seni üzerse söyle bana tamam mı? Hemen gelip ceza veririm"
"Yaa dede ben çocuk değilim. Hem ben baba olacağım" Jiminin kendinden emin şekilde konuşması beni daha da mutlu etmişti.
O sırada babam kalkarak yanıma gelip bana sarılmıştı.
"Tebrik ederim kızım. Çok iyi anne baba olacağınızdan eminim"
"Teşekkür ederim baba"
"Eee Bay Kim torunumuz için aramızdaki soğukluğu gidere biliriz değilmi?"
"Tabii ki de hem ben sizi severdim eskiden"
"Ahhh demek öyle"
İki koca adam bir birine sarılıp barışmıştılar. Bizse Jiminle onları izlemiştik.
Böylece meleğim daha doğmadan güzel şeylere sebep olmuştu.
Evvvetttttt tatlışlaaaaaaaarım nasıl bakalım.
Yazar sahalardaaaaaa.
Umarım beğenirsinizzzzz.
Junior park isteyen arkadaşşş burdamısınnnnnn???
İşte junior parklar geliyor asfgjklgjk
Umarım beğenmişsinizdir tatlışlarım.
Hoşçakayyyyyyy🤗🤗🤗🤗🤗
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanficHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...