Bir kaç kişi kim olduğunu tahmin etmişti
Şimdi öğrenme vakti
İyi okumalar
Şu an önümde duran kişiyi her an öldüre bilirdim.
Arkamdan hızla Jimin içeri girmişti.
Babamlar ,Woo Bin, Yoongi, Hayoung her kes buradaydı ve tabii ki ismini bilmediğim aşağılık adamda.Her kes şaşkınlıkla bana bakıyordu çünki şuan donup kalmıştım.
Önümdeki adam bir kaç adım atıp elini uzatarak "Ben KimNamjoon NJ şirket veliahtı"
O an barda ki olaylar film şeriti gibi gözümün önünden geçmişti. Bu adam bana tecavüz etmeye çalışan adamdı.
Hiç bir şey söyleyemiyordum. Sadece görüş noktamda Yoongi vardı. Bir şeylerin yolunda gitmediğini anlamıştı ve çok rahatsız görünüyordu.
O an hızlıca biri yanıma yaklaşarak kolumdan tutup çekmişti.
"Yoongi toplantıyı erteliyorum"
Bu Jimindi hemen beni sürükleyerek dışarı çıkarmıştı.Kendimi sonunda Jiminin odasında bulmuştum. Beni hemen deri koltuklardan birine oturtarak önümden eğilerek oturarak elimi sıcacık elleri arasına almıştı.
"Seri bana bak...
Bana bak Seri""Jimin ... ben özür dilerim"
Ağlayarak boynuna sarılmıştım."Ben seni dinlemediğim için özür dilerim"
"Özür dilemesi gereken taraf sen değilsin Seri. Tam bir inatçı keçisin"
Haydı gel bakayım koltuğa oturarak kucağına oturmamı istemişti.
Hemen oturarak tekrar kuala(kim yspışmaz ki😁) gibi yapıştım.
"Heyy sakin ol güzelim ben burdayım. Kimse sana bir şey yapamaz"
Saçlarımı okşayarak sakinleşmemi sağlamıştı.O yüzden ağlamam geçmişti.
"Bana baksana sen bu kedicik böyle kucağımda çok sexy görünüyor öyle değilmi"
Beni gülümsetmeyi başarmışdı.
"Sen şu fantazilerine son vermeyeceksin değilmi Bay fantazi düşkünü Jimin"
"Hayır Bayan baştan çıkarıcı Seri"
"Tama~m öyle olsun
Peki şimdi ne yapacağız?
Bu adamın burda ne işi var""Bilmiyorum Seri. Tek bildiğim ben böyle biriyle asla çalışmam"
"Ama ya şirketin ortakları isterse Jimin"
"Yoongi'le konuşa bilirim ama diğerlerinden emin değilim. Mesela baban ve Woo Bin isterse?"
"Doğru söylüyorsun Eğer babam isterse Woo Bin bile ona karşı çıkamaz"
"Bir şeyler yapmaya çalışacağım Seri. Senin o adamla yüz yüze gelmeni bende istemiyorum. Sen şu sıralar yanımdan ayrılma tamam mı?"
"Peki"
"Aferim işte böyle uslu ol ve sözümü dinle.
Neden inatçılık yapıyorsunki bazı zamanlar?""Jimin biliyormusun ben ne kadar inatçıysam sen iki katısın"
"Ah bunu Bayan inatçı Seri mi söylüyor?"
"Evet aynen"
"Sen burdan dışarı çıkma ben hemen geliyorum?
Olumlu anlamda başımı sağladığımda Jimin odadan ayrılmıştı.
Jiminin ardından odanın kapısı çalınmıştı.
İşte o an ne yapacağımı bilmiyordum. Ya o adamsa?İyiki kapıyı kitlemiştim.
"Kimsiniz?""Benim Seri"
Ah Yoongiymiş.
Hemen kapıyı açtım. "Seri neler oluyor neden az önce suratın o haldeydi ve neden kapıyı kilitledin?"Açıkçası Yoongiye söyleyip söylememek konusunda kararsızdım. Nasıl söyleyecektim. Tabii kide benim için utanacak bir şey yoktu. Asıl o adam utansın ama yinede söyleyemiyordum.
"Şeyy... Yoongi ben adamı tanıyordum"
"Nasıl yani?"
"Şey yani benim gördüğüm kadarıyla hiç iyi biri değil"
"İyi biri değilmi? Seri az önce adama öldürecekmiş gibi baktın"
"İşte söylüyorum yaaa bazı şeyler var ve ben o adamın yüzünü görmek istemiyorum hatta sesini bile duymak istemiyorum"
"Peki sanırım anlatmayacaksın ama ben sana güveniyorum. Ben senin çalışmak istemediğin biriyle çalışmam Seri. Haydi gel buraya"
Kollarını açarak beni çağırmıştı. Hemen sarıldım.
"Teşekkür ederim Yoongi hiç bir zaman sorgulamadan bana inandığın, güvendiğin ve daima yanımda olduğun için"
"Her zaman ufaklık"
"Yah daha kaç defa diyeceğim ben ufaklık değilim"
Tam o anda kapı açılmış ve Jimin gelmişti.
Tabii bizi de sarmaş dolaş görmüştü. Umarım yine yanlış anlamaz.
Ne güzel lan bir Jimin seviyo bir Yoongi seviyo😅
Tatlışlarım beğendiyseniz yorum ve VOTE'ları bekliyom
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanfictionHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...