Merhabalar👋 tatlışlarım.
Yeni bölüm geldi.
Kısa oldu ama çabuk yazıyım dedim.
Yani umarım beğenirsiniz😊🌟🌟🌟
Dünya için bir kişi olabilirsin,fakat bir kişi için de dünya sen olabilirsin
🌟🌟🌟Ona yazdığım şeye kendim bile şaşırmıştım. Sanırım kendimi ona kaptırıyordum. Telefonu bir kenara bırakıp yemek yemek için odadan ayrıldım.
Yemek yiyeceğimiz yere geldiğimde masalardan birinde oturan Yoongi yi gördüm. Yanına doğru ilerleyerek
"Biraz konuşa bilirmiyiz?" dedim.Beni kırmadığı için sevinmiştim. Açıkçası nedense yüzüme bile bakmayacağını düşünüyordum beni öyle Jiminle gördükten sonra. Bu sefer ceketini de yanımda getirmiştim.
Ona doğru ceketi uzatarak " Teşekkür ederim Yoongi bana şimdiye kadar ettiğin tüm yardımlar için, bana değer verdiğin ve beni değerli hissettirdiğin için" dedim.
Cekete göz ucu bakış attıktan sonra "Bu sende kalabilir. Yani geri vermene gerek yok. Bence sana da yakışacak denedinmi hiç. Hem bak havada soğuk" diyerek ceketi elimden alarak bana giydirdi.
"Bak gördünmü çok yakışacak demiştim. Hem söylediklerin... bu kadar abartılacak derece iyi davrandığımı düşünmüyorum, beni utandırma böyle konuşarak. Haa birde benden dünki olaylardan dolayı çekiniyor gibi görünüyorsun. İnan bana ben öyle gördüğüm her şeyi yanlış anlamam. Ama yinede gerçekten Jiminle aranızda bir şey varsa ben hep yanında olacağım bunu unutma. Umarım doğru karar vermişsindir" Diyerek bana sıkıca sarıldı. Bende kollarımı ona sıkıca sardım.
"Hey Yoongi öyle bir şey yok"
"Şimdilik yok Seri"
"Ne?"
"Ona nasıl baktığını görüyorum Seri. Ben senin bakışlarını çok iyi anlarım. Umarım üzülmezsin Seri. Umarım duyguların karşılıklıdır"
Sarılarak titrek sesle konuşması kendimi kötü hissettirmişti."Yoongi...."
"Şşşşşş.. bir şey söylemene gerek yok sadece sarılalım. İyi hissettiriyor" diyerek başını boyun girintime gömmüş öylece duruyordu.
Sonra başını boynumdan çekerek benden ayrıldı" Yah ceketime ne yapmışsın böyle" dedi.
"Ne yapmışımki?" Diyerek ceketin üstünü kontrol etmeye başladım.
"Tamamen senin gibi korkuyor"
"Şey... Ne? Nasıl yani?"
Öne gelerek burnumu parmakları arasına alarak sıkmaya başladı.
"Nasıl olucak küçük baş belası senin gibi güzel kokuyor işte"
YOU ARE READING
Contract || Sözleşme
FanficHikayede #yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın? Tamamlandı.... "Yoksa hiç bir şeyi hatırlamıyormusun? Halbuki dün çok istekli görünüyordun" İsteklimi ? Ne demeye çalışıyor bu çocuk. "Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Park...