♡95 Bölüm♡

7.7K 348 200
                                    

"Hey Jimin"

"Hı"

"Şimdi ben öğrenmesiydim.. yani bitecekmiydi? Gerçekten bırakacakmıydın?"

"Eğer sorun seninle ilgiliyse.... evet"

"O zaman lütfen bir daha böyle bir şey yapma ne olursa olsun ben olsam bile. Asla bırakma.

Az önce yaptığım bıçak şakası bir oyun ola bilir ama onun gerçeğini de yapmaktan çekinmem"

"Böyle konuşma Seri"

"Konuşurum anladınmı. Benim ölmemimi istiyorsun?

Belkide bunu tehdit olarak düşünüyorsun ama öyle değil. İnan bana hiçbirşeyden korkmam"

"Ne yapnamı istiyorsun. Hatta şuan bile burda olmamalıydım"

"Neden o adam öğrenir diyemi ? Umrumda bile değil. Bıktım artık bu şeyden. Bir türlü kavuşamamaktan. Bir türlü mutlu olamamaktan bıktım"

"Özür dilerim sevgilim"

"Özür falan istemiyorum Jimin. Seni istiyorum anlamıyormusun"

"Böyle konuşma beni kendine daha da çekiyorsun"

"Iyi işte. Bırakmayacağım oldumu. İzin vermeyeceğim gitmene"

"Seri zaten bundan sonra bende gidemeyeceğim. Yapamıyorum.  Ben de kalbim de seni bırakamıyor"

"Ee o zaman koala sarılışı"

Kollarımı ve bacaklarımı vücuduna sarıp başımı omzuna gömdüm. Çıplak olmamız bile umrumda değildi.

Şuan tek vücut olmuş gibiydik. Garipti. Mutluluk vericiydi.

"Jimin bence bu işte bir iş var"

"Nasıl?"

"Yani babanda o fotoğrafların olması. Nasıl mümkün ola bilirki?"

"Aslında doğru söylüyorsun çünki fotoğraflar sadece bende vardı. Yani peki o zaman nerden biliyor?"

İyice düşündüm demek fotoğraflar sadece onda vardı ama bu nasıl mümkün olurdu? Nerden bilebilirdi?

Bir dakikaaa..

"Jimin..ben buldum sanırım"

"Ne? "

"Fotoğraflar sadece sende vardıysa. Demekki babanın onu bulma ihtimali çok az fakat fotoğraflar olmasada onların varlığı hakkında bilgiye sahipse yalandan söylemiş ola bilir"

"Nasıl yani tam olarak söylesene şunu"

"Ufff diyorumki belkide fotoğraf falan yok sadece öyle birşeyin olduğunu biliyor ve yalandan oyun yaptı işte"

"Eee nerden bilecekki"

"Sungjae Jimin. Hatırlamıyormusun bize geldiğinde babanla dedenle olanlar hakkında konuştuğunu söylemişti. Demekki o da bilmeden babana olanları anlatmış"

"Bir dakika sen nerden biliyorsun Sungjaenin konuştukların?"

"Şey sizi dinlemiş ola bilirim"

"Meraklı seni.Yani diyorsunki babam sadece bildiği şeyi kullanarak boş bir tehdit yaptı"

"Aynen öyle tatlış, minnoş, kaslı sevgilim"

"Ooo bu övgüleri neye borçluyuz Seri hanım"

"Hanımmı? Hanımmı? Ben o kadar övgü yapayım sende Seri hanım"

"İnatçı deli sevgilim ne kadarda akıllıymış hemende düşündü buldu herşeyi.

Sadece de akıllı değil bayada.."

Contract || Sözleşme  Where stories live. Discover now